خانه / پارچه نظامی / پارچه نظامی نساجی بروجرد با قیمت عمده

پارچه نظامی نساجی بروجرد با قیمت عمده

پارچه نظامی نساجی بروجرد با قیمت عمده در این مرکز ارائه می گردد و از آنجا که موارد استفاده و کاربرد این پارچه بسیار زیاد است، باید در حجم عمده و قیمت مناسب تهیه شود؛ بدین منظور با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.
آیا پارچه نظامی نساجی بروجرد را می شناسید؟
آیا می دانید قبل از خرید پارچه های نظامی چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهید؟
با عوامل موثر بر قیمت پارچه پلنگی نظامی آشنایی دارید؟
در کشور ما صنعت نساجی از رونق خوبی برخوردار است و کارخانجات بسیار بزرگی در این حوزه فعالیت می کنند، که کارخانه نساجی بروجرد یکی از بهترین ها در این حوزه محسوب می شود. انواع مختلف پارچه ها در این نساجی تولید می شوند که پارچه نظامی در بین مصرف‌کنندگان از استقبال بیشتری برخوردار است.

در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پارچه های نظامی و همچنین آشنایی با بهترین نمایندگی عرضه و فروش این محصولات را دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشد.

مشخصات پارچه نظامی نساجی بروجرد

 

پارچه نظامی نساجی بروجرد

 

نساجی بروجرد یکی از کارخانجات حرفه ای در این زمینه است که تنوع محصولات تولید شده در این کارخانه بسیار زیاد است، یکی از پارچه هایی که در این کارخانه تولید می ‌شوند و از محبوبیت خوبی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار است پارچه نظامی می باشد.
در این کارخانه با استفاده از مواد اولیه باکیفیت بالا و همچنین داشتن دستگاه ها و تکنولوژی های به روز مطابق با استانداردهای جهانی پارچه نظامی در بالاترین سطح کیفیتی تولید می شود.
همه ما می ‌دانیم که پارچه های نظامی تنها به یک گروه از پارچه محدود نمی شوند بلکه تعداد گسترده از پارچه ها وجود دارند که در بخش ‌های مختلف نظام مورد استفاده قرار می گیرند، به همین جهت به مجموعه این گروه، پارچه نظامی گفته می شود.
اما یکی از پرکاربردترین پارچه های نظامی مورد استفاده برای تهیه و تولید لباس های پرسنل نظامی و همچنین سربازان می باشد.
پارچه از لحاظ طرح و رنگ در تنوع بالایی متناسب با نیاز نظامیان تولید می شود و پر استفاده ترین طرح ها مانند طرح پلنگی، طرح دیجیتال یا کامپیوتری، طرح ساده، طرح گیاهی و همچنین در رنگ های سبز لجنی و خاکی بیشتر ارائه می شود.
در اینجا به برخی از مهمترین مشخصات پارچه نظامی نساجی بروجرد می پردازیم تا به طور کامل با این پارچه آشنایی پیدا کنید از جمله:

  • استحکام بالا در برابر کشش و سایش
  • ثبات رنگی بالا در برابر شستشوهای مکرر
  • مقاومت بالای پارچه و در عین حال سبک بودن وزن آن
  • مقاوم در برابر اشعه یو وی خورشید
  • عایق مناسبی برای حرارت و همچنین جاذب رطوبت
  • نداشتن آب رفت در این پارچه ها

خوب است بدانید که پارچه‌ های نظامی در عین این که بسیار سبک و لطیف هستند لازم است تا از انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشند که در حین استفاده به عنوان لباس هیچ گونه محدودیتی برای سربازان و نیروهای نظامی به وجود نیاورد.

 

نکات مهم قبل از خرید پارچه های نظامی

 

پارچه نظامی نساجی بروجرد

 

انتخاب پارچه های نظامی در بین تنوع بالایی که این محصولات دارند، جزء دغدغه ‌های اصلی خریداران می باشد.
پارچه های نظامی طیف گسترده از تنوع رنگ و طرح را دارند، باید در هنگام خرید پارچه های نظامی بدانید که برای کدام حوزه قرار است این پارچه ها مورد استفاده قرار بگیرند و مطابق با نیاز اقدام به خرید پارچه های نظامی طرح دار و یا ساده با رنگ بندی های مشخص نمایید.
در اینجا سعی می‌ کنیم تا به برخی از نکات مهم قبل از خرید پارچه های نظامی بپردازیم تا با رعایت این نکات انتخاب های بهتری انجام دهید:
پارچه های نظامی در طیف گسترده از لحاظ نوع الیاف تولید می ‌شوند و باید مطابق با مصرف این الیاف انتخاب شوند.
انتخاب عرض مناسب برای پارچه های نظامی در انجام الگو کشی و برش اهمیت زیادی دارد.
ضخامت های متنوع از این پارچه ها نیز یک عامل دیگر در انتخاب می باشد که باید متناسب با شرایط آب و هوایی و موارد استفاده این گرماژها خریداری شوند.
در رنگرزی این پارچه ها از مواد اولیه باکیفیت بالا استفاده شده باشد.
انتخاب مراکز عرضه و فروش که به صورت مستقیم محصولات خود را ارائه می دهند نقش بسیار زیادی در پرداخت هزینه های نهایی دارد.

عوامل موثر بر قیمت عمده پارچه سبر نظامی

از پارچه سبز نظامی در بخش های مختلف نظام برای تولید لباس سربازان، لباس کادری ها و نیروهای دریایی و زمینی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
علاوه بر پارچه سبز از پارچه پلنگی نیز استفاده فراوان می شود، که اغلب مراکز تولیدی که به این پارچه ها نیاز دارند به دنبال قیمت مناسب این محصولات می باشند.
قیمت پارچه پلنگی نظامی با توجه به مراکز عرضه و فروش آن، که به صورت مستقیم باشند یا غیرمستقیم تغییرات زیادی دارد.
برخی از مهم ترین عواملی که بر قیمت عمده پارچه سبز نظامی موثر هستند عبارتند از:

  1. الیاف به کار برده شده در تولید این پارچه
  2. کارخانه تولید کننده پارچه
  3. عرض پارچه
  4. گرماژ و ضخامت پارچه

نمایندگی فروش پارچه نظامی ارزان

پارچه نظامی جزء محصولات پراستفاده در صنعت نساجی است که مراکز تولید لباس های نظامی جزء مشتریان عمده این پارچه محسوب می شوند.
اغلب مراکز تولیدی ترجیح می‌ دهند تا پارچه نظامی ارزان‌ قیمت تهیه کنند که بتوانند محصولات خود را با قیمت های مناسب تری بفروشند.
انتخاب این نمایندگی فروش منجر به تهیه پارچه نظامی با قیمت ارزان ‌تر می‌ شود؛ زیرا تمامی محصولات خود را به شکل مستقیم از کارخانه تولید کننده ارائه می ‌دهد.
همچنین با راه اندازی سایت خرید اینترنتی پارچه نظامی امکان دسترسی به تنوع بالای محصولات را در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است و هر مصرف کننده می تواند بدون صرف وقت و هزینه اضافی محصول مورد نظر خود را به آسانی بخرد.
مزایای زیادی با انتخاب این نمایندگی جهت خرید پارچه نظامی ارزان به دست می آورید که ارسال پارچه در کمترین زمان ممکن می تواند جزء مهمترین آنها محسوب شود.

همچنین می توانید با خیال راحت از کارشناسان حاضر در این مجموعه جهت دریافت مشاوره و راهنمایی برای انتخاب مناسب ترین نوع پارچه مطابق نیاز خود استفاده کرده و با خیال راحت پارچه ها را خریداری نمایید؛ زیرا محصولات ارسال شده کاملا مطابق نمونه ‌های کاتالوگ هستند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نظامی کامپیوتری

پارچه نظامی کامپیوتری | سایت فروش مستقیم پارچه نظامی ارزان

پارچه نظامی کامپیوتری در مراکز فروش متعدد قابل خرید می باشد. در صورتی که قصد …