خانه / پارچه نظامی / پارچه نظامی کامپیوتری | سایت فروش مستقیم پارچه نظامی ارزان

پارچه نظامی کامپیوتری | سایت فروش مستقیم پارچه نظامی ارزان

پارچه نظامی کامپیوتری در مراکز فروش متعدد قابل خرید می باشد. در صورتی که قصد دارید پارچه نظامی را با قیمت باورنکردنی و کیفیت بالا تهیه کنید همین حالا سفارش خود را در این سایت فروش ثبت نمایید.

انواع پارچه نظامی و ویژگی آنها

واژه پارچه نظامی تنها مختص یک پارچه خاص نمی باشد بلکه به تمامی پارچه‌ هایی که در نظام برای تولید لباس پرسنل و موارد دیگر استفاده می شود پارچه نظامی می گویند.
اغلب پارچه های نظامی را از الیاف پنبه، پلی استر، پلی وینیل و مواد دیگر تهیه می‌ کنند که ویژگی اغلب پارچه ‌های نظامی محکم و بادوام بودن آن می باشد.
استتار مهمترین عامل در انتخاب پارچه های نظامی می باشد که باید طرح های پارچه نظامی به گونه‌ ای انتخاب شوند که سربازان به راحتی بتوانند در موارد مختلف از این لباس استفاده کنند.
اغلب طرح پارچه های نظامی را مناسب با منطقه خدمت نظامیان انتخاب می کنند مانند: طرح گیاه، طرح پلنگی، طرح های ساده، طرح کامپیوتری و دیجیتالی
پارچه های نظامی در تنوع زیادی وجود دارند که برخی از انواع آن با موارد مصرف مختلف عبارتند از:
پارچه ترگال کجراه نظامی: این پارچه را با گرماژ ۲۹۰ و عرض ۱۵۰ تولید می کنند که معمولاً در طرح های کامپیوتری پلنگی و ساده مورد استفاده قرار می گیرد، از آن برای تولید لباس سربازان و لباس افراد شبه نظامی استفاده می شود.
پارچه کتان نظامی: این پارچه به صورت بافت مورب تولید می‌شود و گرماژ آن بین ۳۳۰ تا ۳۷۰ است مناسب برای دوخت لباس نظامیان در شرایط آب و هوایی گرم می باشد.
پارچه برزنت نظامی: در طرح های متنوع پلنگی، دیجیتال و طرح‌ های دیگر تولید می ‌شود و برای دوخت کوله پشتی، کاور اسلحه و موارد دیگر به کار می رود.
پارچه های نظامی هوشمند نسل جدیدی از پارچه ها هستند که با کمک تکنولوژی های به روز تولید می شوند و به پارچه های نانو، ضد گلوله و پارچه های آینه ای گفته می شود.
برخی از ویژگی های کلی پارچه های نظامی عبارتند از:

  • پارچه های کاملا مقاوم و مستحکم
  • در عین مقاومت بالا کاملا سبک و لطیف
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • مقاوم در برابر شستشو های مکرر
  • ثبات رنگی بالا
  • مقاوم در برابر گرما و ضد تعریق

پارچه نظامی کامپیوتری

پارچه نظامی کامپیوتری باکیفیت از کجا بخرم؟

استفاده از پارچه نظامی کامپیوتری اهمیت زیادی در بین منسوجات نظامی دارد به همین جهت لازم است تا این پارچه را با کیفیت بالا تهیه کرد.
برای مراکز تولیدی که در حجمهای عمده به پارچه نظامی کامپیوتری با کیفیت بالا نیاز دارند مهم است که این پارچه را از کجا تهیه کنند؟
مراکز فروش متعدد در بازار وجود دارد که به راحتی می توان از طریق آن ها پارچه های نظامی کامپیوتری را تهیه کرد اما بهترین راه برای خرید پارچه نظامی کامپیوتری تهیه آن از مراکز فروش مستقیم می باشد.
برخی از این مراکز فروش عبارتند از:

  1. خرید از طریق کارخانجات نساجی به صورت مستقیم برای تهیه تناژهای بالا
  2. خرید از طریق نمایندگی های معتبر پخش این پارچه ها در سراسر کشور به صورت حضوری
  3. خرید از طریق سایتها و نمایندگی های آنلاین معتبر

مرجع فروش پارچه نظامی دیجیتالی به قیمت روز

به دلیل موارد مصرف متعدد پارچه نظامی دیجیتالی افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند.
ورود به حوزه پارچه های نظامی به دلیل میزان تقاضای بالای آن می تواند یک حیطه پرسود برای تولید کنندگان محسوب شود.
اما برای سود بهتر لازم است تا پارچه نظامی کامپیوتری را از مرجع فروش آن که به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصولات را عرضه می کنند تهیه کرد.
اگر قصد خرید پارچه نظامی دیجیتالی به قیمت روز را دارید با انتخاب این مرجع فروش می توانید با کیفیت ترین پارچه ها را تهیه کنید.
این مرجع فروش تلاش می‌کند تا پارچه نظامی کامپیوتری را به قیمت روز آن عرضه کند تا تمامی مصرف کنندگان به راحتی بتوانند این محصول را با کیفیت بالا تهیه کنند.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نظامی عرض 160

پارچه نظامی عرض ۱۶۰ با قیمت عمده

پارچه نظامی عرض ۱۶۰ با ارزان ترین قیمت عمده که هرگز انتظار آن را نداشته …