خانه / پارچه نظامی / پارچه نظامی عرض ۱۶۰ با قیمت عمده

پارچه نظامی عرض ۱۶۰ با قیمت عمده

پارچه نظامی عرض ۱۶۰ با ارزان ترین قیمت عمده که هرگز انتظار آن را نداشته اید، در این فروشگاه عرضه می شود. با خرید اینترنتی پارچه نظامی از این مجموعه می توانید به قیمت دست اول پارچه دست پیدا کنید.
اگر سرمایه و بودجه لازم را برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی پوشاک نظامی فراهم نموده اید و اکنون در انتخاب نوع پارچه برای سودآوری بیشتر دچار سردرگمی هستید، توصیه می کنیم این مقاله را جهت آشنایی با انواع پارچه های نظامی موجود در بازار بخوانید.
در این مطلب به اهمیت و سوددهی تولید پوشاک با طرح های ارتشی و نظامی، نحوه خرید حضوری و اینترنتی انواع پارچه نظامی عرض ۱۶۰ با نرخ ارزان، قیمت فروش پارچه های نظامی و ارتشی و همچنین چالش های پیش رو در هنگام خرید عمده این نوع پارچه کاربردی می پردازیم.

چقدر با پارچه های نظامی آشنایی دارید؟

پارچه نظامی عرض 160

قبل از این که به بررسی انواع پارچه های نظامی بپردازیم، باید بگوییم که به طور کلی پارچه ها در سه گروه قرار می گیرند:
پارچه های طبیعی: در این گروه می ‌توان به پارچه هایی که با پوست حیوانات، پیله‌ کرم ابریشم و دانه‌ های گیاهان در طبیعت تولید می شوند، اشاره کرد. کلیه پارچه های پنبه ای، پشمی، ابریشمی و کتان در این دسته قرار دارند.
پارچه های مصنوعی: با بهره گیری از فرآیند تولید مدرن، پارچه‌ های مصنوعی از الیافی تولید می ‌شوند که یا کاملاً از مواد غیر ارگانیک اند یا از مواد ارگانیک مخلوط شده با مواد شیمیایی نشأت گرفته اند. پارچه ‌های مصنوعی با توجه به هدفی که برای آن تولید می‌ شوند، دارای ویژگی ‌های مختلفی هستند. برخی سبک و فوق العاده ظریف اند، برخی جاذب رطوبت بوده و به سرعت خشک می ‌شوند. برخی از آن ها نیز شباهت زیادی به پارچه‌ های طبیعی دارند.
پارچه های ترکیبی: این گروه پارچه، بیشتر برای بهره مندی از مزایای پارچه های طبیعی و همچنین برخورداری از استحکام الیاف مصنوعی، با ترکیب کردن درصدهای مختلفی از این دو تولید می شوند. البته همیشه ترکیب این الیاف جهت ارتقای کیفیت محصول نیست و گاهاً تنها دلیل آن کاهش قیمت تمام شده پارچه می باشد.
پارچه نظامی تنها مختص نام یک پارچه به خصوص نیست، بلکه صفتی است که اغلب در رابطه با تمامی پارچه های مورد استفاده در لباس پرسنل افراد نظامی و شبه نظامی به کار برده می شود.
این پارچه ها جزو دسته پارچه هایی با الیاف مصنوعی یا ترکیبی هستند که می توانند ساده، کامپیوتری، دیجیتالی، شطرنجی، پلنگی، گیاهی و غیره باشند.
همچنین با توجه به پیشرفت صنعت مد، این طرح از پارچه ها کم کم وارد پوشش روزمره مردم عادی نیز شده اند.
از این رو هر نوع پارچه ای با طرح های پلنگی، چریکی، کامپیوتری، دیجیتال و … را می توان در گروه پارچه های نظامی قرار داد.

کاربردهای پارچه نظامی عرض ۱۶۰

پارچه نظامی عرض 160

پارچه های نظامی با جنس های مختلفی تولید می شوند که از پرکاربردترین آن ها می توان پارچه های ترگال، کتان و برزنت را نام برد.
پارچه کجراه نظامی با گرماژ ۲۹۰ و عرض ۱۶۰ سانت با طرح های متنوع پلنگی، کامپیوتری یا ساده جزو پر مصرف ترین نوع پارچه در پوشش افراد صنایع دفاعی تهاجمی است که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.
پارچه ترگال ساده با بافت ریز مربعی که به طرح بافت شطرنجی نیز معروف بوده، یکی از انواع پرتقاضا برای دوخت لباس کادر نیروهای نظامی است که زیر دست لطیف تری دارد.
در بحث چاپ پارچه باید توجه داشت که نوع چاپ و رنگ پارچه ثابت باشد تا در برابر شستشو های مکرر و برخورد نور آفتاب، کیفیت رنگ خود را از دست ندهد.
پارچه کتان در عرض ۱۶۰، اغلب وزنی بین ۳۳۰ تا ۳۷۰ گرم دارد و پارچه ای مناسب تر از ترگال و کجراه برای لباس های نظامی می باشد، چرا که به علت وجود الیاف پنبه در آن، هادی گرما و ضد تعریق است.
پارچه کتان نظامی با الیاف طبیعی می تواند بهترین انتخاب برای تولید البسه نظامی باشد که در عین مقاومت و استحکام بالا، راحتی و سبکی را نیز به همراه دارد.
همچنین انواع پارچه های برزنت نظامی ضد آب با طرح های مختلف عمدتاً مورد استفاده برای کاور سلاح های نظامی، کفش، کیف، کوله پشتی، روکش های استتار تجهیزات، تانک ها و ماشین های نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.
لیست قیمت پارچه نظامی را می توانید از طریق این نمایندگی معتبر مطلع شوید.

محبوب ترین پارچه نظامی در بازار چه نرخی دارد؟

پارچه نظامی عرض ۱۶۰ عمدتاً در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز تولید می شود و در مراکز فروش سراسر کشور توزیع می گردد.
لازم به ذکر است که مهم ترین نکته قابل توجه قبل از خرید عمده پارچه نظامی، تجزیه و تحلیل قیمت آن در بازار می باشد. به طور کلی عوامل زیر در قیمت این پارچه تأثیر مستقیم دارند:

  • عرض، وزن و کیفیت الیاف پارچه نظامی در قیمت آن مؤثر است.
  • فروش عمده پارچه نظامی به صورت های رولی، کیلویی و توپی صورت می گیرد که معمولاً قیمت پارچه به صورت کیلویی کم تر می باشد.
  • هر چقدر پارچه ویژگی های مثبت بیشتری داشته باشد، قیمت آن افزایش می یابد.
  • نحوه خرید عمده پارچه یکی از عوامل ثأثیرگذار در قیمت تمام شده آن می باشد.

فروش پارچه نظامی درجه یک با کمترین قیمت عمده

اگر به دنبال خرید اینترنتی پارچه نظامی با مناسب ترین قیمت هستید، باید به نمایندگی ها و مراکز فروش مستقیم پارچه در سراسر کشور مراجعه نمایید و انواع مختلف پارچه نظامی باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید.
ما در این مجموعه به صورت اینترنتی در زمینه فروش پارچه نظامی عرض ۱۶۰ فعالیت داریم و به طور مستقیم و بدون واسطه با تولید کنندگان معتبر در ارتباط هستیم.
فروش مستقیم پارچه نظامی از کارخانه تولیدی، باعث شده است تا متقاضیان بتوانند پارچه درجه یک و مرغوب را با قیمت دست اول تهیه نمایند.

شما خریداران می توانید برای استعلام قیمت و اطلاع از مشخصات دقیق پارچه های نظامی، از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب قبل از سفارش اینترنتی بهره مند شوید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نظامی کامپیوتری

پارچه نظامی کامپیوتری | سایت فروش مستقیم پارچه نظامی ارزان

پارچه نظامی کامپیوتری در مراکز فروش متعدد قابل خرید می باشد. در صورتی که قصد …