خانه / پارچه تریکو / معرفی کانال فروش پارچه تریکو

معرفی کانال فروش پارچه تریکو

پارچه تریکو از جمله پارچه‌های پرکاربرد در صنعت پوشاک است. این پارچه به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند تنفس‌پذیری، لطافت و کشسانی، برای دوخت انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه مناسب می باشد. از این رو بازار فروش این پارچه بسیار گرم شده که این سبب افزایش روزانه کانال فروش پارچه تریکو در تمامی نقاط کشورمان شده است. با توجه به آن شناخت بهترین مراکز فروش عمده پارچه تریکو برای افراد تولیدکننده پوشاک، کارخانجات و فروشندگان خورده پارچه بسیار کار سختی به شمار می رود. از این جهت ما در این مطلب قصد داریم تا پرفروش ترین کانال فروش پارچه تریکو در کشورمان را به تمامی این افراد معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

ویژگی‌های پارچه تریکو

ابتدا با مشخصات پارچه تریکو شروع خواهیم کرد تا به شما بگوییم که چرا این پارچه بسیار کاربردی است. ویژگی های پارچه تریکو شامل موارد زیر می باشد.

  • تنفس‌پذیری: پارچه تریکو به دلیل بافتی که دارد، اجازه می‌دهد تا هوا به راحتی از آن عبور کند. این ویژگی باعث می‌شود که لباس‌های دوخته شده با این پارچه در فصل گرما خنک و در فصل سرما گرم باشند.
  • لطافت: پارچه تریکو بافتی نرم و لطیف دارد. این ویژگی باعث می‌شود که لباس‌های دوخته شده با این پارچه احساس راحتی و آرامش را به مصرف‌کنندگان القا کنند.
  • کشسانی: پارچه تریکو کشسانی خوبی دارد.

 

آشنایی با کاربردهای پارچه تریکو

پارچه تریکو برای دوخت انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه بسیار مناسب است. از جمله کاربردهای این پارچه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوخت لباس‌های زیر زنانه و مردانه
  • دوخت لباس‌های راحتی زنانه، مردانه و بچگانه
  • دوخت لباس‌های ورزشی
  • دوخت لباس‌های مجلسی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه تریکو

قیمت پارچه تریکو به عوامل مختلفی مانند جنس، عرض، رنگ پارچه و میزان سفارش بستگی دارد. به طور کلی، قیمت پارچه تریکو از پارچه‌های دیگر کمتر است. علاوه بر این موارد عوامل های بسیاری هستند که بر قیمت این پارچه تاثیر می گذارند مانند مرکز فروش پارچه و یا میزان تولید و موجودیت پارچه تریکو در بازار. بله انتخاب کانال فروش پارچه تریکو می تواند قیمت را به صورت قابل توجهی افزایش و کاهش دهد.

اگر شما از فروشندگان پارچه، تجار و تولیدی های پوشاک هستید باید این موضوع را خیلی جدی بگیرید. به قطع شما خودتان بهتر می دانید که وجود واسطه ها و دلالان بین تولیدی پارچه و شما باعث می شود تا پارچه را گران تر از آنچه هست بخرید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه تریکو

خرید آنلاین پارچه تریکو

امروزه خرید آنلاین یکی از روش‌های رایج خرید محصولات مختلف از جمله پارچه است. خرید آنلاین پارچه تریکو مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات
  • مقایسه قیمت‌ها از فروشگاه‌های مختلف

پرفروش ترین کانال فروش پارچه تریکو

در اینجا قصد داریم مجموعه خودمان را به شما معرفی کنیم ، مطمئن باشید که بحث تعریف از خود نیست.  ما، نمایندگی پارچه سرا، سال هاست که در زمینه فروش عمده انواع پارچه به تمامی فروشندگان بزرگ پارچه، تاجران و تولیدی برتر پوشاک کشورمان، فعالیت می کنیم.  بیشتر از هر کسی با بازار و چالش های آن آشنا هستیم و می دانیم که خیلی از خریداران عمده پارچه در این بازار چه ضررهایی کرده اند و متاسفانه دچار مشکلات مالی هنگفتی شده اند. این مشکلات تنها به این علت است که بدون توجه به اهمیت مرکز خرید، اقدام به خرید کرده و هم از نظر کیفیت پارچه و هم قیمت، ضرر زیادی کرده اند.

ما به عنوان بزرگترین کانال  فروش پارچه تریکو در ایران معرفی شده ایم. مجمو عه پارچه سرا طیف گسترده‌ای از پارچه‌های تریکو را با قیمت‌های مناسب و تولیدی عرضه بازار می‌کند، در واقع سفارش شما را مستقیم از تولیدی بدست شما می رساند.

برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر، کافیست با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تریکو از کارخانه

خرید پارچه تریکو از کارخانه

اگر محصول اصلی کسب و‌ کار شما پارچه تریکو می باشد، برای خرید پارچه تریکو …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *