خانه / پارچه فاستونی / پارچه فاستونی مطهری اصل | خرید اینترنتی پارچه فاستونی جدید

پارچه فاستونی مطهری اصل | خرید اینترنتی پارچه فاستونی جدید

پارچه فاستونی مطهری اصل تولید جدید را همین حالا با منصفانه ترین و مناسب ترین قیمت ممکن از بازار خرید اینترنتی انواع پارچه، سفارش عمده داده و اولین نفری باشید که راز خرید پارچه فاستونی اصل را می دانید.
همانطور که می دانید پارچه فاستونی نوعی پارچه پشمی ساده و نخی است که امروزه غالبا در تولید انواع کت و شلوار کاربردهای بسیار شیک و مناسبی داشته است.
اما با توجه به وجود برندهای گوناگونی از پارچه فاستونی در بازار؛ تولید کنندگان انواع کت و شلوار و سایر البسه که قرار است از این پارچه استفاده کنند، نمی دانند که چگونه می توانند نوع اصل این پارچه را خریداری کرده باشند.
آیا می دانید که در سایت پارچه سرا این امکان وجود داشته تا پارچه فاستونی مطهری اصل را با جدیدترین و به روزترین قیمت بازار سفارش خرید آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری دهید؟

پارچه فاستونی مطهری اصل

چرا پارچه فاستونی مطهری بخرم؟

همانطور که متوجه شدید در حال حاضر کارخانجات گوناگونی در کشور ما وجود داشته که انواع پارچه فاستونی را تولید و به عرضه می رسانند.
یکی از بهترین برندهای پارچه فاستونی که برای اغلب خریداران شناخته شده است، پارچه فاستونی مطهری می باشد.
شایان ذکر است که پارچه فاستونی مطهری بافت گاباردین از نمونه های مرغوب فاستونی ایرانی است که تحت لیسانس برند سلکا انگلستان تولید شده و روانه بازارهای فروش کشور می گردد.
این پارچه دارای ۴۵ درصد پشم و بافت گاباردین بوده که به پارچه کجراه نیز مشهور بوده و در بیش از ۱۰ رنگ تولید و عرضه می شود و دارای نخی ریز بافت بوده است.
کیفیت خوب و قیمت قابل قبول پارچه فاستونی مطهری سبب شده تا مشاورین فروش پارچه، پیشنهاد این پارچه و برند را به مشتریان خود کرده باشند.
از مشخصات فنی پارچه فاستونی مطهری می توان این موارد را نام برد:

  • گرماژ هر متر: ۳۱۰ گرم
  • عرض: ۱۵۰ سانتی متر
  • مناسب چهار فصل
  • شماره نخ: ۶۰

از جمله طرح های پارچه فاستونی می توان به طرح های ساده، راه راه، شطرنجی و دیپلمات اشاره داشت.
اما آیا می دانید که در بازارهای امروزی چگونه می توان پارچه فاستونی اصل را خریداری کرد؟

پارچه فاستونی مطهری اصل

پارچه فاستونی مطهری اصل کجا عرضه می شود؟

پارچه فاستونی مطهری اصل از کیفیت خوب در بافت و رنگ برخوردار بوده و می تواند مناسب ترین گزینه برای تولید انواع کت و شلوار مجلسی و اداری باشد.
اما خرید پارچه فاستونی اصل در بازارهای پر از واسطه گری امروزی، کمی دور از انتظار برای مشتریان بوده است، اما می توان راه چاره ای برای این کار پیدا کرد.
شما می توانید با شناخت نمایندگی ها و مراکز فروشی که با حذف واسطه ها، انواع پارچه فاستونی را از درب کارخانجات بزرگ تولیدی به عرضه می رسانند، خرید پارچه فاستونی مطهری اصل را به انجام برسانید.
خرید اینترنتی پارچه فاستونی می تواند شما را به خرید پارچه فاستونی مطهری اصل با قیمت درب کارخانه نزدیک تر کرده باشد.

پارچه فاستونی مطهری اصل

خرید اینترنتی پارچه فاستونی با قیمت درب کارخانه

شما خریداران پارچه فاستونی اصل و درجه یک می توانید همین حالا با خرید اینترنتی پارچه فاستونی مطهری از طریق این مجموعه، خریدی مطمئن داشته باشید.
چرا که این مجموعه با دارا بودن مشاورین باتجربه در حوزه فروش پارچه های مطهری، توانسته خرید با قیمت درب کارخانه و بی واسطه را برای مشتریان به ارمغان آورده باشد.

خریداران می توانند پس از ارائه مشاوره های لازم، می توانند در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت کرده باشند و علاوه بر اینکه خودشان خرید می کنند، با خود مشتری هم می آورند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

توزیع پارچه فاستونی

توزیع پارچه فاستونی در تهران

توزیع پارچه فاستونی در تهران، هم حضوری انجام می شود و هم غیرحضوری. خرید مطمئن …