خانه / پارچه کرپ مازراتی / چرا پارچه کرپ مازراتی برای شلوار مناسب است؟

چرا پارچه کرپ مازراتی برای شلوار مناسب است؟

پارچه کرپ مازراتی یکی از انواع پارچه های کرپ است که از الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شود. این پارچه دارای بافتی ضخیم و برجسته می باشد. به دلیل ظاهر زیبا، خوش ایست بودن و قیمت مناسبی که دارد، پارچه کرپ مازراتی برای شلوار را بسیار مناسب می دانند. این پارچه نه تنها برای دوخت شلوار بلکه برای انواع البسه همچون کت و شلوار اداری و لباس های مجلسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید پارچه مازراتی درجه یک بهتر است نکاتی را که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، در نظر بگیرید تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنید. پس همراه ما باشید تا با کاربرد ها، مشخصات و نکات خرید پارچه مازراتی آشنا شوید.

مشخصات پارچه کرپ مازراتی

پارچه کرپ مازراتی دارای مشخصات زیر می باشد:

  • جنس: الیاف مصنوعی یا طبیعی
  • بافت: ظریف و برجسته
  • وزن: سبک
  • ضخامت: ضخیم
  • عرض: ۱۵۰ سانتی متر
  • کاربرد: دوخت انواع البسه

سوالی که یبشتر مصرف کنندگان را به خود مشغول کرده این است که پارچه کرپ مازراتی مناسب چه فصلی است؟ در پاسخ این سوال باید گفت که پارچه مازراتی به دلیل ضخامت ضخیمی که دارد بیشتر برای هوای خنک و سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد پارچه کرپ مازراتی برای شلوار

پارچه کرپ مازراتی برای شلوار را بسیار مناسب معرفی کرده اند چرا که این نوع پارچه به دلیل ضخامت بالا و خوش ایست بودنش می تواند به خوبی فرم شلوار را حفظ کند. امروزه از این پارچه برای دوخت انواع کت و شلوارهای مجلسی، فرم اداری و لباس های مجلسی استفاده می کنند. همچنین یکی دیگر از دلایل استفاده از این پارچه در دوخت شلوار این است که دوام بالایی دارد و به راحتی هم چروک نمی شود.

کاربرد پارچه کرپ مازراتی برای شلوار

نکات خرید پارچه مازراتی با کیفیت

برای خرید پارچه کرپ مازراتی الزامی است که به نکات زیر توجه نمایید:

  1. نوع الیاف: همانطور که گفتیم، پارچه مازراتی از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود، پس در هنگام خرید باید با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت، نوع آن را انتخاب کنید. واضح است که پارچه مازراتی با الیاف طبیعی از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار است و همچنین قیمت بالاتری هم دارد.
  2. عرض پارچه: عرض پارچه مازراتی معمولاً ۱۵۰ سانتی متر است. از آنجایی که یکی از معیارهای مهم در دوخت انواع پوشاک، عرض پارچه است، پس زمان خرید باید به این مورد دقت کنید. به عنوان مثال پارچه کرپ مازراتی برای شلوار نیاز است که عرض پارچه همان حدود ۱۵۰ سانتی متر باشد.
  3. برند تولیدکننده: کارخانه های زیادی در تولید پارچه مازراتی سهیم اند که پارچه های هر کدام دارای کیفیت، عرض و قیمت متفاوتی هستند. برای خرید، باید با در نظر گرفتن عوامل بسیاری از جمله بودجه و کیفیت درخواستی، به انتخاب برند پارچه بپردازید.

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

قیمت پارچه مازراتی به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم ترین آنها می توان به نوع الیاف، کیفیت بافت، عرض پارچه، طرح و رنگ انتخابی، میزان خرید، برند پارچه، نوسانات ارزهای خارجی و داخلی و نمایندگی خرید اشاره کرد. به طور کلی قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در هر متر است. البته قیمت کاملا حدودی می باشد، برای اطلاع از قیمت دقیق و روز این پارچه می توانید همین حالا به نمایندگی ما، پارچه سرا، تماس بگیرید تا لیست قیمت روز انواع این پارچه را در اختیار شما قرار دهند.

خرید عمده پارچه مازراتی در انواع کیفیت و قیمت

برای خرید عمده پارچه کرپ مازراتی برای شلوار و دیگر البسه ها با قیمت تولیدی کارخانه، نیاز است به نمایندگی های فروش معتبری همچون بازرگانی پارچه سرا مراجعه نمایید تا علاوه بر اطمینان از کیفیت، انواع این پارچه را با قیمت مستقیم تولیدی خریداری نمایید. ثبت سفارش به صورت تلفنی انجام می شود، همچنین در زمان تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات مورد نیاز همچون لیست قیمت، مشخصات و کاتالوگ پارچه را درخواست نمایید. از دیگر خدمات مجموعه پارچه سرا می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعت و مشاوره رایگان اشاره کرد.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خیلی از تولیدکنندگان پوشاک به دنبال منبعی مطمئن برای خرید پارچه مازراتی عمده می باشند. …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *