خانه / پارچه نظامی / قیمت روز پارچه نظامی در نمایندگی آنلاین

قیمت روز پارچه نظامی در نمایندگی آنلاین

قیمت روز پارچه نظامی در نمایندگی آنلاین به صورت رقابتی عرضه می گردد. این مرجع معتبر، بهترین برزنت های نظامی را با قیمت ارزان و اینترنتی توزیع می کند.

پارچه نظامی و هر آنچه که نمی دانید

پارچه نظامی، همانطور که از اسم آن معلوم است، پارچه ای می باشد که جهت مصارف نظامی مورد استفاده قرار می گیرد که البته این اسم تنها مختص به نام یک پارچه خاص نیست، بلکه یک صفت مشخص و مختص به این ارگان است که گاهی برای تمامی پارچه های کاربردی این حوزه به کار می رود.
از برزنت های نظامی اغلب برای استفاده در لباس پرسنل افراد نظامی و شبه نظامی استفاده می کنند که قطعا لباس سربازان، خلبانان، نیروی دریایی، پلیس و … را دیده اید که این پارچه می تواند ساده یا طرح دار باشد.
قطعا که لباس نظامی یکی از موارد مهم در صنایع دفاعی و نظامی است که در بحث استتار نیز حائز اهمیت می باشد؛ پس این پارچه باید قابلیت چاپ داشته باشد که بتوان مناسب با محیط آن را طراحی نمود.
در کاربرد پارچه های نظامی، طرح پارچه، سبک دوخت، مدل لباس و میزان کیفیت آن از اساسی ترین نکات مورد بحث می باشد.
شیک بودن، طرح و دوخت، استحکام پارچه، ثبات رنگ چاپ در شستشو، سبک بودن وزن لباس و راحتی فرد در تمامی موارد نیز از دیگر مشخصات مهم و بارز پارچه نظامی به شمار می رود.
کیفیت و قیمت روز پارچه نظامی مناسب و اقتصادی می باشد.

قیمت روز پارچه نظامی

انواع طرح های پارچه نظامی درجه یک

در صنایع نظامی، قطعا به دلیل مسئله استتار، انتخاب طرح پارچه برای هر ارگانی مهمترین مسئله خواهد بود که در پارچه های نظامی بیشتر با توجه به نوع پوشش اقلیم محیط بومی انتخاب می گردند.
مثلا در مناطق جنگلی از انواع رنگ سبز و لجنی، برای محیط های کویری و بیابانی از رنگ های خاکی و قهوه ای، برای محیط های برفی و سردسیر از رنگ سفید، برای محیط های سنگی از رنگ طوسی، و برای شرایط دریا و هوا از رنگ های آبی و سفید در طرح پارچه نظامی استفاده می شود.
انواع طرح های پارچه های نظامی عبارتند از:

  • پارچه نظامی با طرح پلنگی:

پرمصرف ترین طرح برای صنایع نظامی طرح هایی نظیر طرح پلنگی است که این طرح بیشتر برای لباس پرسنل نظامی و شکارچیان مدل پلنگی یا ببری می باشد و طرحی مشابه پوست پلنگ و ببر دارد.

این طرح، اغلب شامل سه یا چهار رنگ می باشد.

  • پارچه نظامی طرح دیجیتال یا کامپیوتری:

این نوع طرح که بعد از طرح پلنگی جزو پرکاربردترین های صنعت نظامی است از مربع های ریز و بی شمار تشکیل می گردد که به صورت شطرنجی می باشد.

این پارچه و طرح برای استتار در محیط هایی با رنگ های متنوع، موثرتر است که الگوی های کوچک و بزرگ در آن، به صورت پیکسل و پلکانی در کنار یکدیگر با رنگ بندی رنگ های هم خانواده و دارا بودن رنگ پس زمینه، حاکی از استتار پوشاک نظامی با درجه کیفی بالا قرار گرفته اند.

  • پارچه نظامی با طرح ساده:

این طرح پارچه نظامی، معمولا در تمامی ارگان های نظامی به ویژه نیروی دریایی، سپاه و نیرو های انتظامی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • پارچه نظامی با طرح های گیاهی:

طرح های گیاهی از دیگر طرح های پرفروش و پر مصرف حوزه نظامی است که مشابه درختی دارای شاخ و برگ درختان، تنه درخت، گیاهان، شالیزار، بوته های تو در تو و …. می باشد.

قیمت روز پارچه نظامی در طرح های مختلف متفاوت می باشد.

خرید ارزانترین قیمت روز پارچه نظامی

همانطور که اشاره شد، برزنت های نظامی از پرکاربرد و پرفروشترین نوع پارچه های صنعت نساجی است که یک نوع برزنت ضد آب، ضد آتش، ضد ضربه و خراش و مستحکم می باشد.
قیمت روز پارچه نظامی در بازار با نوسان و افزایش شدید همراه است؛ اما امروزه مراجعی هستند که بهترین پارچه نظامی را با قیمت مناسب به صورت اینترنتی به فروش می رساند.
اگر قصد خرید بهترین برزنت نظامی را دارید و می خواهید در کوتاهترین زمان ممکن یک خرید بصرفه را تجربه نمایید، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نظامی کامپیوتری

پارچه نظامی کامپیوتری | سایت فروش مستقیم پارچه نظامی ارزان

پارچه نظامی کامپیوتری در مراکز فروش متعدد قابل خرید می باشد. در صورتی که قصد …