خانه / پارچه متقال / پارچه متقال ضخیم با قیمت عمده فروشی

پارچه متقال ضخیم با قیمت عمده فروشی

پارچه متقال ضخیم با قیمت عمده فروشی را می توانید از طریق مراکز معتبر ارائه دهنده این محصول که به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده محصولات خود را عرضه می کنند تهیه نمایید.

تولید انواع پارچه متقال باکیفیت

 

پارچه متقال ضخیم

 

در حال حاضر به دلیل وجود تنوع بالایی که در نخ ها و الیاف مختلف وجود دارد، تحولات عظیمی در صنعت نساجی و پارچه سازی به وجود آمده است.
معمولاً در روند تولید پارچه ها از الیاف طبیعی و مصنوعی و یا به صورت ترکیبی از این الیاف استفاده می‌ کنند. بیشترین الیاف طبیعی گیاهی مانند الیاف کتان و الیاف پنبه و الیاف طبیعی حیوانی مانند ابریشم و پشم می باشند که در بخش ‌های مختلف صنعت نساجی کاربرد دارند.
پارچه متقال یکی از پارچه‌ هایی است که از الیاف پنبه و به همراه الیاف پلی استر تولید می شود، در قدیم به نام پارچه کرباس نیز شناخته می شد.
پارچه متقال را به نام پارچه خام می شناسند؛ زیرا هیچ گونه فرایند چاپ و رنگرزی بر روی آن صورت نگرفته و کاملاً پارچه با الیاف خام تولید می شود.
در حال حاضر پارچه های متقال تولید شده در صنعت نساجی را بر اساس نوع الیاف بکار برده شده در آنها در چند دسته و گروه طبقه بندی می کنند:

  • پارچه متقال صد در صد پنبه
  • پارچه متقال پلی استر پنبه
  • پارچه متقال پنبه فیلامنت
  • پارچه متقال فلامنت
  • پارچه متقال ویسکوز

البته توجه داشته باشید که به غیر از این دسته بندی، پارچه های متقال را بر اساس وزن و گرماژ نیز به دو دسته پارچه متقال سبک و پارچه متقال سنگین طبقه بندی می کنند.
از هر کدام از پارچه های مثقال سبک و سنگین در موارد خاصی استفاده می ‌شود که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شوید.

پارچه متقال ضخیم چه مشخصات و کاربردهایی دارد؟

 

پارچه متقال ضخیم

 

همان طور که گفتیم پارچه متقال جزء پارچه های خام است که هیچ گونه طرح و رنگی بر روی آن وجود ندارد و یکی از دلایل محبوبیت این پارچه سادگی بیش از حد آن است، که سبب زیباتر شدن این پارچه در بین تنوع مختلف محصولات موجود در صنعت نساجی می باشد.
البته در سال‌ های اخیر تولید پارچه‌ متقال طرح دار و همچنین در انواع رنگ بندی های مختلف به لطف تکنولوژی ها و ابزارهای پیشرفته به وجود آمده است.
پارچه های متقال در چند ویژگی خاص وجود دارند که سبب استقبال بیشتری از این پارچه می گردد که عبارتند از:

  1. داشتن وزن بالا
  2. پرز ندادن
  3. امکان جذب رطوبت بالا
  4. داشتن مقاومت بالا در برابر کشش
  5. اتو کشی راحت
  6. امکان دوخت به آسانی
  7. چاپ پذیری مناسب

با توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فرد پارچه های متقال پی به دلایل پراستفاده بودن این پارچه می بریم.
اما اگر هنوز هم برای شما سوال است که پارچه های متقال چه کاربرد هایی دارند؟ در ادامه برای یافتن پاسخ این سوال همراه ما باشید.
با توجه به ویژگی های منحصر به فرد پارچه متقال در این جا قصد داریم مهمترین کاربردهای این پارچه را بررسی کنیم:

  • پارچه متقال برای گلدوزی های بسیار خاص می تواند کاملا مناسب باشد؛ زیرا بافت نرم و لطیفی دارد و الیاف آن به گونه ای است که به راحتی سوزن در بین آنها حرکت می کند.
  • به دلیل قدرت جذب آب بالا و پرز ندادن مناسب برای گردگیری بخش های مختلف منزل کاربرد دارد.
  • برای دوخت انواع متکا، تشک و لحاف؛ زیرا استحکام بالای این پارچه از ایجاد حساسیت الیاف برای افراد جلوگیری می‌ کند.
  • در جهت کیسه و کیف های پارچه ای مناسب برای ساک خرید و مواردی از این قبیل به دلیل سبک و محکم بودن این پارچه ها و امکان شکل دهی و طراحی آنها مطابق سلیقه، به یکی از پراستقبال ترین پارچه ها تبدیل شده است.
  • در بخش آرایشی بهداشتی برای انجام اپیلاسیون یکی از پارچه های بسیار پرکاربرد و مناسب است؛ زیرا الیاف طبیعی آن از ایجاد حساسیت جلوگیری می کنند.
    در صنایع روغن کشی و شرکت‌ های فعال در این حوزه ها به دلیل جذب بالای آب و روغن از پارچه های متقال استفاده می کنند.
  • این پارچه به عنوان عایق کاری به همراه قیر در بخش‌ های مختلف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا این پارچه در برابر حرارت مقاوم است و به اصطلاح جمع نمی شود.
  • برای تولید گونی های مناسب برای برنج و حبوبات دیگر به دلیل جاذب بودن رطوبت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت عمده پارچه متقال و عوامل موثر بر آن

پارچه متقال ضخیم عمده

در حال حاضر موارد استفاده از پارچه متقال بسیار زیاد است به همین جهت حجم خرید و فروش آن در بازار نیز افزایش پیدا کرده است.
قیمت پارچه متقال با توجه به عوامل بسیار زیادی مشخص می گردد، که این عوامل ممکن است در ابتدای راه و در کارخانجات نقش داشته باشند و یا در پروسه توزیع و فروش پارچه متقال تاثیر بگذارند.
دراین بخش قصد داریم به مهمترین عوامل موثر بر قیمت عمده پارچه متقال بپردازیم:

  • قیمت نخ مورد استفاده در روند تولید پارچه متقال
  • نوع و اندازه نخ مورد استفاده در روند تولید
  • تراکم بافت پارچه متقال به عنوان مثال پارچه متقال ضخیم یا پارچه متقال سبک
  • عرض پارچه متقال
  • حجم سفارش برای تهیه پارچه متقال
  • انتخاب مراکز عرضه و فروش پارچه متقال

هر کدام از این عوامل که در این بخش ذکر شد می توانند به چندین دسته و گروه تقسیم شوند یا بر روی فاکتور های زیاد دیگری تاثیرگذار باشد به عنوان مثال تراکم بافت پارچه مثقال می‌تواند بر روی چروک نشده‌اند و بدن‌نما نبودن این پارچه تاثیر بگذارد که هرچه تراکم بافت بالاتر باشد در نتیجه جنس مرغوب تر بوده و از قیمت بیشتری هم برخوردار می گرد

سایت فروش اینترنتی پارچه متقال درجه یک

پارچه متقال ضخیم در حال حاضر بیشتر مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است و به همین سبب اغلب افراد ترجیح می‌ دهند تا پارچه متقال ضخیم درجه یک را برای راه اندازی کارگاه های تولیدی خود تهیه کنند.
این سایت فروش اینترنتی سعی می‌ کند پارچه متقال درجه یک و باکیفیت بالا را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ارائه دهد، تا همه افراد بتوانند سفارشات مورد نیاز خود را بخرند.

این مجموعه به عنوان یک تامین کننده بدون واسطه عمل کرده و بین کارخانجات تولید کننده و خریداران نهایی به عنوان یک رابط می باشد که از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری کرده و باکیفیت ترین منسوجات تولید شده در کارخانجات را ارائه می دهد.
2.3/5 - (10 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی | سایت پارچه سرا

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی با نارل ترین قیمت عمده را در سایت پارچه سرا …