خانه / پارچه متقال / خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی | سایت پارچه سرا

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی | سایت پارچه سرا

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی با نارل ترین قیمت عمده را در سایت پارچه سرا تجربه کنید. این فروشگاه آنلاین، انواع پارچه متقال درجه یک را در رنگبندی متنوع، به طور مستقیم عرضه و به فروش می رساند.
حتماً تا به حال نام پارچه متقال به گوشتان خورده است، این پارچه در کارخانجات نساجی به چند طرق مختلف به تولید می رسد.
از تولید با الیاف مصنوعی گرفته تا الیاف طبیعی پنبه که هر کدام می توانند بر اساس ویژگی های پارچه، کاربردهای گوناگونی داشته باشند.
اگر می خواهید بدانید پارچه متقال چیست و چه کاربردهایی دارد، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید. همچنین بهترین راهکار خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی را به شما نشان خواهیم داد.

هر آنچه از پارچه متقال نمی دانید

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی

گوناگونی در روش های تولید نخ، باعث به وجود آمدن انواع مختلف پارچه و به دنبال آن تنوع دوخت و موارد استفاده از پارچه شده است.
با توجه به همین موضوع پارچه ها را می توان با توجه به نوع نخ به کاربرده شده و ویژگی هایی که هر نخ دارد، به پارچه های طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از هر دو تقسیم بندی کرد.
پارچه های طبیعی شامل دو دسته اند؛ دسته اول پارچه های ابریشمی و پشمی می باشند که منشاء حیوانی دارند و دسته دیگر پارچه های نخی و کتانی هستند که از گیاهان به تولید می رسند.
پارچه متقال به پارچه ای نازک تر از کرباس یا چلوار گفته می شود که از دسته پارچه های نخی می باشد. این پارچه به طور طبیعی خام بوده و هیچ گونه فرآیند چاپ یا رنگرزی بر روی آن صورت نمی گیرد.
به طور کلی پارچه متقال درجه یک بسیار مقاوم، محکم، سبک و خنک می باشد که قابلیت اتو کشی و دوخت راحت از جمله خصوصیات بارز این پارچه است.
جنس متقال لطیف و نرم بوده و بسیار کم پرز می دهد، همچنین رطوبت را به خوبی در خود جذب می کند که این موضوع باعث شده تا این پارچه برای نظافت و گردگیری بهترین انتخاب باشد.

انواع پارچه متقال رنگی و سفید

حال که با ویژگی های پارچه متقال آشنا شدید، باید گفت که این پارچه به دلیل سادگی و طبیعی بودن، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و موارد استفاده فراوانی دارد.
در زمان های نه چندان دور، فقط پارچه متقال سفید وجود داشت و برای انتخاب رنگ گزینه دیگری نداشتیم، اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات مدرن، متقال در انواع رنگبندی موجود می باشد.
با توجه به ویژگی های پارچه متقال که بدان اشاره کردیم، می توان مهم ترین موارد استفاده پارچه متقال را این گونه بیان کرد:

  • ساخت کیف های دستی پارچه ای: وزن سبک و محکم بودن پارچه متقال، آن را به یک جنس ایده آل برای ساخت انواع کیسه، کیف و ساک های پارچه ای تبدیل نموده است. همچنین دوخت راحت به ما این امکان را می دهد که بتوانیم اشکال و طرح های مختلف را با آن پیاده سازی کنیم. علاوه بر این ها، چون که اتو کردن این نوع پارچه بسیار راحت است، می تواند یکی از معیارهای ما برای انتخاب بهترین جنس کیف و ساک های دستی باشد.
  • آستر تشک و لحاف: همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد جنس پارچه متقال بسیار لطیف و نرم است، بنابراین می توان آن را به عنوان آستر تشک و لحاف مورد استفاده قرار داد و یک خواب خوب و راحت فراهم نمود.
  • استفاده برای گردگیری: با توجه به اینکه پارچه متقال قدرت جذب بالایی دارد، برای گردگیری و غبار روبی بسیار گزینه مناسبی است، همچنین پرز ندادن پارچه نیز باعث می شود تا گردگیری راحت تر انجام شود.
  • اپیلاسیون: از این پارچه در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی و بهداشتی، برای انجام عمل اپیلاسیون و موارد مشابه استفاده می کنند.

برای استعلام قیمت پارچه متقال رنگی حتماً تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

از کجا پارچه متقال درجه یک بخریم؟

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی

شایان ذکر است که قیمت خرید پارچه متقال رنگی بر اساس یک سری معیارها و قوانین مشخص می گردد که می توان با مقایسه لیست قیمت فروشندگان مختلف، مناسب ترین و ارزان ترین پارچه را به هر روشی تهیه نمود.
حال این سوال پیش می آید که به چه روشی می توان به ارزان ترین قیمت پارچه متقال عمده در بازار دست پیدا کرد؟
در پاسخ باید گفت که اگر بتوان بدون وجود واسطه های سودجو، انواع پارچه های متقال را در کشور توزیع کرد، قیمت این محصول مدیریت شده به دست مصرف کننده خواهد رسید.
در حقیقت یکی از مشکلاتی که بازار همواره با آن روبه رو است وجود واسطه هایی می باشد که حضور آن ها بدون افزایش قیمت تقریباً غیر ممکن خواهد بود که این دغدغه مهم ناشی از نبودن مدیریت و نظارت دقیق بر بازار می باشد.
خوشبختانه وجود مراکزی که به صورت مستقیم انواع پارچه متقال را در کشور پخش می نمایند سبب شده تا هزینه ها کاهش و به دنبال آن قدرت خرید مصرف کننده افزایش یابد.
در ادامه یکی از معتبرترین مراکز جهت خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی را به شما خریداران گرامی معرفی خواهیم کرد.

خرید اینترنتی پارچه متقال رنگی بدون واسطه

همانطور که گفته شد جهت پخش مستقیم و بدون واسطه هر محصولی اعم از پارچه، نیازمند نمایندگی های معتبری می باشیم که بتوان با وجود آن ها نحوه قیمت گذاری اجناس در بازار را مدیریت نمود.
فروشگاه پارچه سرا جزو مراکز معتبری است که می توان از آن انواع پارچه متقال مورد نیاز را به صورت بی واسطه تهیه کرد.
با سفارش عمده پارچه متقال از این نمایندگی پخش پارچه، اغلب مشکلات خرید برای شما حل می شود و اعتماد شما خریداران را نسبت به کیفیت و قیمت تمام شده پارچه متقال عرضه شده تا حد قابل توجهی افزایش می دهد‌‌.

پس همین حالا در هر کجا که هستید، پارچه متقال مورد نیاز خود را در متراژ دلخواه، از ما سفارش دهید. مشاورین بخش فروش سایت، آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما خریداران، قبل از سفارش عمده پارچه متقال می باشند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه متقال ضخیم

پارچه متقال ضخیم با قیمت عمده فروشی

پارچه متقال ضخیم با قیمت عمده فروشی را می توانید از طریق مراکز معتبر ارائه …