خانه / پارچه نظامی / بزرگترین مرکز فروش پارچه های نظامی با قیمت جدید

بزرگترین مرکز فروش پارچه های نظامی با قیمت جدید

فروش پارچه های نظامی در طرح های مختلف با کیفیت بالا و قیمتی ارزان از طریق این شرکت صورت می گیرد. خرید انواع پارچه نظامی را با این مجموعه که بزرگترین مرکز فروش پارچه های نظامی با قیمت جدید است تجربه کنید.

پارچه های نظامی و مصارف آن ها

شایان ذکر است که بگوییم پارچه نظامی نام یک پارچه خاص نیست بلکه به کلیه پارچه هایی می گویند که در لباس افراد نظامی به کار برده می شود که به دو صورت ساده و طرح دار می باشد.
در گذشته این پارچه فقط در دوخت لباس های نظامی به کار برده می شد اما بعدها و با پیشرفت مد این نوع پارچه را مردم در پوشش روزانه و لباس های خود به کار می بردند و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد.

پارچه های نظامی انواع مختلفی دارند که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • پارچه های نظامی طرح پلنگی
  • پارچه های نظامی چریکی
  • پارچه های نظامی کامپیوتری
  • پارچه های نظامی دیجیتال
  • پارچه های نظامی با طرح گیاهی
  • پارچه های نظامی با طرح ساده

لازم به ذکر است که انتخاب هر کدام از این پارچه ها برای پرسنل های نظامی با توجه به نوع پوشش آن منطقه، هم رنگ شدن با پوشش گیاهی آن منطقه، نوع ارگان، آب و هوای منطقه، نوع عملیات و نوع وظیفه ای که سرباز برعهده دارد متفاوت است.

توجه داشته باشید که پارچه های نظامی در جنس های مختلفی وجود دارند مانند:

  1. پارچه ترگال کجراه نظامی
  2. پارچه کتان نظامی
  3. پارچه برزنت نظامی

از معروف ترین و مشهورترین لباس های پرسنل نظامی لباس نظامی با طرح پلنگی یا چریکی می باشد که شبیه به پوست ببر و پلنگ است و شکارچیان هم از آن استفاده می کنند.
پارچه های نظامی با طرح دیجیتال یا کامپیوتری دارای مربع های ریز می باشند و بیشتر برای استتار در مناطقی که دارای رنگ های متنوع است استفاده می شود.
پارچه های نظامی با طرح ساده را که تمامی ارگان ها همچون نیروی دریایی، سپاه و نیروی انتظامی در رنگ های مختلف استفاده می کنند.
از پارچه نظامی با طرح گیاهی که طرح هایی مانند شاخ و برگ درختان، تنه درخت و شالیزارها دارند معمولا برای استتار استفاده می شود و بسیار پرمصرف است.

فروش پارچه های نظامی

چگونگی خرید پارچه نظامی به صورت عمده

شایان ذکر است که این مجموعه که دارای چندین سال سابقه درخشان است فروش پارچه های نظامی را به صورت عمده بر عهده گرفته است و به شما پیشنهاد می کند محصول مورد نظر را از این مجموعه خریداری کنید.
چرا که با خرید عمده از این مجموعه علاوه بر دریافت محصولی باکیفیت، آن را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر مراکز خریداری می کنید و شما خیاط ها و پارچه فروشی ها می توانید آن را با قیمت کمتری به مشتریان خود بفروشید و بر سر زبان ها باشید که این امر موجب افزایش فروش شما می شود.

فروش پارچه های نظامی درجه یک با قیمت کارخانه

امروزه خرید محصولی باکیفیت و در عین حال قیمت ارزان و مناسب از مجموعه ای معتبر دغدغه متقاضیان شده است.
شرکت ما به عنوان شرکتی پرفروش و معتبر فروش انواع پارچه های نظامی درجه یک را برعهده گرفته و به همه شما متقاضیانی که قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کند این محصول را از ما خریداری کنید که علاوه بر حفظ کیفیت محصول آن را با قیمتی مناسب به شما تحویل می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت محصول به صورت بی واسطه و مستقیم با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز پارچه نظامی

خرید اینترنتی پارچه نظامی با قیمت عمده

خرید اینترنتی پارچه نظامی با قیمت عمده در بزرگترین شرکت فروش انواع برزنت درجه یک …