خانه / پارچه خز / خرید پارچه خز بیور بصورت عمده و مستقیم

خرید پارچه خز بیور بصورت عمده و مستقیم

خرید پارچه خز بیور بصورت عمده و با بهترین کیفیت از طریق این مرکز فروش مستقیم، امکان پذیر است. اگر به دنبال ارزان ترین قیمت پارچه خز در تهران هستید، با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
پارچه خز بیور یکی از پارچه ‌های زیباست که شبیه به پوست حیوانات می باشد و برای عروسک سازی، تولید کیف و کفش، کوسن و … کاربرد دارد.
اگر می‌خواهید این پارچه پرکاربرد را در کسب و کار تولیدی خود استفاده نمایید، ابتدا لازم است بدانید که چه ویژگی هایی دارد؟
پس بهتر است برای گرفتن پاسخ سوالات خود تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید، در انتها نیز آسان ترین روش استعلام قیمت خرید پارچه خز بیور به صورت عمده را به شما معرفی می نماییم.

همه چیز درباره پارچه خز بیور

خرید پارچه خز بیور

می دانید که خز به موهای ضخیم پوست حیوانات اطلاق می ‌شود که علاوه بر زیبایی، از گرمای خوبی نیز برخوردارند. جالب است بدانید که خز را بیشتر از پوست حیوانات وحشی به دست می ‌آورند.
به این نوع خزها، خز طبیعی گفته می شود. البته امروز خزهای مصنوعی نیز وجود دارند اما خز طبیعی از لحاظ کیفیت با خز مصنوعی قابل ‌قیاس نیست و قیمت بسیار بالایی هم دارد. از آنجایی که حامیان حیوانات و محیط زیست در چند سال اخیر به فکر نجات جان حیوانات و حیات وحش می باشند؛ خزهای مصنوعی متداول تر شده اند.
لازم به ذکر است که پارچه خز بیور همان پارچه های پولیش هستند که در کارخانه با الیاف غیر طبیعی به تولید می رسند.
این پارچه ها دارای پرزهای بلند می باشند و نرمی و لطافت بی نظیری دارند. همچنین انعطاف پذیری بالای این پارچه ها سبب شده تا گزینه مناسبی برای دوخت مواردی چون عروسک، کوسن، کیف دستی، کالای خواب و … باشند.

پارچه خز بیور چه کاربردهایی دارد؟

خرید پارچه خز بیور

همانطور که گفته شد پارچه خز بیور پارچه ای پرزدار می باشد که دارای کرک بوده و تقریباً شبیه به پوست حیوانات به همان نرمی و لطافت است.
شایان ذکر است که پارچه های خز بیور در مقایسه با پارچه‌ های ابریشم بسیار ارزان تر هستند، البته باید ذکر کنیم که پارچه های ابریشمی در مقایسه با خز کیفیت بالاتری دارند.
با کمی گشت و گذار در بازار در می یابیم که پارچه خز بیور در تنوع بالای رنگبندی و همچنین طرح موجود است.
اغلب از انواع پارچه خز بیور جهت عروسک سازی استفاده می گردد چرا که شکل ظاهری این پارچه و همچنین لطافت بی نظیر آن سبب می شود تا عروسک های تولید شده با این پارچه، شباهت زیادی به حیوانات پشمالو واقعی داشته باشند.
اما از دیگر کاربردهای این پارچه می توان به استفاده از آن در تولید البسه گرم، کوسن و شال مبل، کیف، کالای خواب و … اشاره نمود، زیرا ضخامت مناسبی داشته و گرمای خوبی هم دارند.
گفتنی است که پارچه های خز بیور دارای درجه بندی های کیفی مختلفی می باشند، پس بدیهی است که هر چه کیفیت پارچه بیشتر باشد، قیمت فروش پارچه خز در تهران نیز بالاتر خواهد بود؛ در ادامه مقاله بیشتر به بررسی این موضوع مهم خواهیم پرداخت.

قیمت فروش پارچه خز در بازار تهران

حال که با ویژگی های منحصر به فرد پارچه های خز بیور آشنا شدید، باید گفت که این پارچه توجه بسیاری از خیاطان و تولیدی های عروسک، کوسن و … را به خود جلب نموده است.
با این تفاسیر توجه به کیفیت پارچه برای این افراد بسیار دارای اهمیت است.
قیمت خرید پارچه خز بیور پس از کیفیت آن در درجه دوم اهمیت قرار می ‌گیرد و اکثر خریداران به دنبال تهیه این پارچه با ارزان ترین قیمت عمده هستند.
نکته قابل توجه این است که معمولاً تهیه این پارچه ها با قیمت های ارزان تر منجر به تولید محصولات مختلف با قیمت های کاملاً اقتصادی می شود و به دنبال آن میزان فروش بسیار بالاتر می رود.
خوب است با بررسی برخی از عوامل مختلف که بر قیمت این پارچه پرتقاضا و پرکاربرد در بازار عمده فروشی تهران تأثیر می گذارند، با نحوه قیمت‌ گذاری این پارچه ها آشنا شوید.
برخی از فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه خز در بازار عبارتند از:

  • نوع الیاف به کار برده شده در بافت پارچه
  • دو رو بودن یا تک رو بودن پارچه
  • ضخامت پارچه
  • تنوع رنگ بندی
  • انتخاب مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه
  • حجم سفارش عمده برای خرید این پارچه (متری، کیلویی و یا رولی)
  • نسبت میزان عرضه پارچه خر بیور به تقاضای آن در بازار

خرید پارچه خز بیور به صورت بی واسطه

شما عزیزانی که قصد خرید پارچه خز بیور را دارید، ابتدا باید ببنید که این پارچه را برای چه مصارفی می خواهید، در این صورت می توانید بهترین نوع و رنگ پارچه را انتخاب کنید و خریدی هوشمندانه تر داشته باشید.
اگر هم خودتان صاحب پارچه فروشی هستید و می خواهید این پارچه پرطرفدار را به صورت عمده از ما خریداری کنید، بهتر است سلایق همه مشتریان خود را در نظر بگیرید تا فروش بالاتری داشته باشید و از فروش این پارچه ها سود بیشتری کسب کنید.
عزیزانی که برای عروسک سازی قصد خرید این پارچه را دارند، بهتر است رنگ های شاد و فانتزی آن را انتخاب کنند تا محصول نهایی زیباتر و مورد پسند کودکان باشد.
این فروشگاه به عنوان معتبرترین مرکز عرضه مستقیم انواع پارچه، به صورت اینترنتی در حال فعالیت بوده و شرایط خرید بی واسطه و غیر حضوری را برای فروشندگان و کارگاه های تولیدی فراهم آورده است.
از طریق این مجموعه می توانید علاوه بر دست یابی به مرغوب ترین جنس پارچه خز بیور، قیمت روز پارچه ها را در فروشگاه های مختلف بازار تهران با هم مقایسه نمایید و سپس بهترین تصمیم نهایی را بگیرید.

به جرئت می توان گفت که قیمت های ارائه شده پارچه خز بیور در این مرکز، ارزان ترین قیمت بازار خواهد بود؛ پس این فرصت طلایی را جهت خرید عمده این پارچه باکیفیت از دست ندهید. شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت خرید پارچه خز بیور و خرید مستقیم پارچه با ما در ارتباط باشید.
4/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه خز ارزان

پارچه خز ارزان | فروشگاه اینترنتی زیگورات

پارچه خز ارزان را با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید در بین …