خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی از کجا بخرم؟ | راهنمای خرید + قیمت روز

پارچه شمعی از کجا بخرم؟ | راهنمای خرید + قیمت روز

پارچه شمعی از کجا بخرم؟ کدام مجموعه راهنمای خرید بهترین پارچه شمعی با قیمت روز را به ما ارائه می دهد؟ مجموعه زیگورات فابریک قطعا پیشنهادات ویژه ای برای شما خریداران خواهد داشت.
صنعت نساجی از زمان آغاز تا کنون پیشرفت‌های زیادی داشته و امروزه ما شاهد تنوع بالایی از پارچه‌ها هستیم که هر پارچه‌ باتوجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد مناسب با موقعیت و کابردی خاص است‌. برای مثال پارچه‌ی مناسب با دوخت مانتو، با پارچه دوخت مناسب چادر، تفاوت دارند. یکی از انواع پارچه‌های حائز‌اهمیت نساجی‌ها پارچه برنزت بوده که نوعی پارچه مقاوم محسوب می‌شود، پارچه برنزت نمونه‌های مختلفی دارد که پارچه شمعی یکی از انواع پراستفاده‌ و مهم آن است.
بنابراین یکی از پارچه‌های کابردی که ویژگی‌‌های خاصی خود را دارد، پارچه شمعی بوده که در این مقاله قصد داریم با این نوع پارچه بیشتر آشنا شده و به این سوال پاسخ دهیم که پارچه شمعی از کجا بخرم؟ که قیمت قیمت مناسبی داشته باشد.

پارچه شمعی چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

پارچه شمعی چیست؟
پارچه شمعی چیست؟

همانطور که گفته شد پارچه شمعی یکی از انواع پارچه برنزتی شمرده می‌شود که کاربرد زیادی دارد‌. این پارچه در جنس‌های پنبه و پلی‌استر تولید می‌شد که امروزه جنس پلی‌استر به دلیل ویژگی‌های مثبت، رواج بیش‌تری یافته است. این پارچه‌ها مقاوت بالایی دارند و همچنین دربرابر عواملی مانند آب و نورخورشید مقاوم هستند و به این صورت‌اند که آب و نور خورشید از بافت آن‌ها عبور نمی‌کند. پارچه‌های شمعی نیز انواع مختلفی مانند؛ پارچه شمعی آکسفورد، مموری، سفید، پشت نقره‌ای، گورتکس و غیره دارند که در برخی از ویژگی‌ها باهم تفاوت داشته و هر کدام در موارد خاص خود استفاده می‌شوند. نکته دیگری که درمورد پارچه‌های شمعی وجود دارد این است که این پارچه‌ها باتوجه به کاربردشان در لایه‌های مختلفی نیز تولید می‌شوند که هنگام خرید باید به این مورد دقت کرد.
به طور کلی این پارچه‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های زیادی دارند که به آن‌ها میپردازیم:

  • این پارچه‌ها مقاومت و دوام بالایی دارند.
  • عایق هستند و آب و آفتاب را از خود عبور نمی‌دهند.
  • زیبا بوده و تنوع رنگی بالایی دارند.
  • مزیت دیگر پارچه‌های شمعی انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها است.
  • باتوجه به عمر طولانی از قیمت مناسبی برخوردار هستند.
  • با استفاده از☆از پارچه شمعی طرح دار می‌توان برند و تبلیغات موردنظر خود را بر روی آن‌ها چاپ کرد.
  • به راحتی جمع شده و حمل و نقل آسانی دارند.
  • پارچه شمعی در ضخامت و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.

کاربرد‌های مهم پارچه شمعی

پارچه شمعی نسل جدید و بروزی از پارچه‌های برنزتی محسوب می‌شوند که با روش تولید و طراحی مناسبی که دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. بنابراین به دلیل ویژگی‌های مفید و زیادی که پارچه‌‌های شمعی دارند، این پارچه‌ها در موارد مختلفی استفاده شده و کاربردی هستند.
برخی از مهم‌ترین کابرد‌های پارچه‌های شمعی به شرح زیر است:

چادر مسافرتی

پارچه شمعی به دلیل ویژگی‌های مهمی مانند ضد آب بودن و عدم نفوذ نور خورشید و همچنین انعطاف‌پذیر بالا، در تولید چادر‌های مسافرتی کاربرد زیادی دارند.

سقف آلاچیق

سقف و روکش آلاچیق‌های بسیاری را با استفاده از پارچه شمعی تولید کرده بسیار کارآمد هستند‌.

پوشش سازه‌های موقت

در ساخت سازه‌های موقت مانند انبار، نمایشگاه‌ها، جشنواره و غیره از پارچه‌های شمعی استفاده می‌شود.

تولید برخی لباس‌ها

در تولید لباس‌هایی مانند لباس ورزشی و روپوش‌های بیمارستانی از پارچه شمعی استفاده می‌کنند علاوه‌براین، تولید بسیاری از بارانی‌ها و کاپشن‌هابا استفاده از پارچه شمعی بارانی صورت می‌گیرد.

تولید کیف و کفش

پارچه‌های شمعی به دلیل دوام و مقاومت بالایی که دارند، در تولید کیف‌ و کفش نیز کابردی هستند.

چادر ماشین

این پارچه در تولید چادر ماشین‌ها و به ویژه روپوش ماشین سنگین‌ها کابرد زیادی دارد زیرا از نفوذ آب و نور آفتاب جلوگیری کرده و مانع از خراب شدن بار آن‌ها می‌شود.

کیسه خواب

پارچه‌های شمعی به دلیلی قبلیت‌ها و مزیت‌هایی که دارند در تولید کیسه‌ خواب‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

روکش وسایل

برای روکش وسایل مختلفی مانند کولر که در معرض آلودگی، آب و حرارت آفتاب هستند می‌توان از این پارچه‌های مقاوم استفاده کرد.

پوشاندن استخر

همانطور که گفته‌ این پارچه‌ها ضد آب بوده و راه نفوذی ندارد بنابراین برای تمیز نگه داشتن آب استخر‌ها، استفاده از چادر‌های شمعی بهترین گزینه است.

فاکتور‌های تعیین قیمت پارچه شمعی

پارچه‌های شمعی باتوجه به کاربردها و مزیت‌هایی بسیاری که دارند برای تولید‌ی‌‌ها و موارد مختلفی مفید و ضروری هستند. اما نکته‌ای که برای خریداران این محصول اهمیت دارد این است که قیمت پارچه شمعی به چه صورت است. قطعا قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعیین کننده قیمت پارچه هستند.
اول اینکه قیمت روز این پارچه نیز باتوجه به نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه متغیر بوده و یکسان نیست. همچنین همانطور که گفته شد پارچه‌های شمعی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و قیمت متفاوتی دارند. علاوه‌براین پارچه‌های شمعی در ضخامت و لایه‌های گوناگونی تولید می‌شود که باتوجه به ضخامت و لایه‌ها، قیمت آن‌ها نیز تغییر می‌کند.
مورد دیگری که بر قیمت این پارچه تأثیر می‌گذارد، تولیدکننده و کیفیت آن بوده زیرا، تولیدکنندگان زیادی این پارچه‌ها را در کیفیت‌های مختلفی تولید کرده که قیمت آن‌ها نیز باهم متفاوت است.
علاوه‌بر موارد گفته شده اندازه و متراژ پارچه نیز تأثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد و در صورتی که پارچه طرح‌دار باشد نیز قیمت بالاتری نسبت به نوع ساده آن خواهد داشت.
بنابر موارد ذکر شده قیمت پارچه شمعی به فاکتور‌های زیادی بستگی دارد که اطلاع دقیق از قیمت آن مستلزم این است که این موارد را مشخص کرده و سپس از فروشنده موردنظر قیمت نهایی را جویا شد.

پارچه شمعی از کجا بخرم؟

خرید پارچه شمعی
خرید پارچه شمعی

اکنون این سوال مهم برای متقاضیان پارچه شمعی ایجاد می‌شود که پارچه شمعی از کجا بخرم؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که فروش پارچه شمعی در تهران و سایر شهر‌ها انجام می‌شود که به راحتی و در سریع‌ترین زمان می‌توان پارچه شمعی موردنظر خود را به صورت مستقیم سفارش داد. البته خرید این پارچه از فروشگاه‌های حضوری نیز امکان‌پذیر بوده که این نوع خرید هزینه بالاتری به دلیل وجود واسطه‌ها در برمی‌گیرد.
بنابراین بهترین روش خرید این پارچه، خرید راحت و آسان اینترنتی است که علاوه‌بر هزینه کم‌تر، در زمان نیز صرفه‌جویی زیادی می‌شود.
برای خرید غیرحضوری باید ابتدا در مورد فروشنده و سوابق فروش آن‌ها اطلاعات و بررسی‌ها لازم را انجام نمود و سپس از طریق راه‌های ارتباط با مشاوران فروش آن‌ها تماس گرفته و پارچه شمعی موردنظر و مناسب با نیاز خود را سفارش داد.

نتیجه‌گیری

پارچه شمعی یکی از انواع پارچه‌های برنزتی است که به دلیل مقاومت و دوام بالا و داشتن ویژگی‌هایی مانند منع ورود آب و نور، اهمیت و کابرد‌های زیادی پیدا کرده است. این پارچه مزیت‌ها و کاربرد‌های متعددی دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم و درمورد قیمت این محصول و راهنمای خرید مناسب‌تر اطلاعات مناسبی را دراختیار شما عزیزان قرار دادیم. پس حالا که با پاسخ سوال پارچه شمعی را از کجا بخرم؟ آشنا شدید، همین حالا با مشاورین ما در تماس باشید.
5/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …