خانه / پارچه شمعی / عمده فروش پارچه شمعی تهران با کیفیت عالی

عمده فروش پارچه شمعی تهران با کیفیت عالی

عمده فروش پارچه شمعی تهران با کیفیت عالی بهترین پارچه شمعی درجه یک را به فروش می رساند. این شرکت کیفیت عالی و قیمت ایده آل را جزو ارکان مهم خرید خود می داند و در راستای سهولت خرید کاربران محصول خود را اینترنتی به فروش می رساند.

پارچه شمعی چگونه پارچه ای است؟

پارچه شمعی، یکی از انواع پارچه های انعطاف پذیر، مقاوم و باکیفیت است که جنس این پارچه معمولا از الیاف نایلونی یا پلی استر می باشد.
این پارچه کاربرد زیادی دارد و از پارچه های ضد آب است که به دلیل جنس آن که از الیاف نایلونی می باشد، بسیار محکم و مقاوم بوده و می توان برای دوخت انواع کاور، دوخت و دوز های صنعتی، آستری و … از آن استفاده نمود.
در پشت این گونه پارچه ها یک لایه مخصوص وجود دارد که در برابر کشش استحکام بالایی به آن می دهد و در عین حال نیز نرم و منعطف می باشد.
این پارچه ها معمولا در عرض ۱٫۵ متر تولید می شوند، در این صورت هر متر از پارچه دارای مساحت بالایی خواهد بود که باعث مقرون به صرفه بودن آن نیز می گردد.
پارچه های شمعی، در انواع مختلفی چون گل دار، سفید، پشت سفید، نقره ای، آکسفورد و … می باشند که هر کدام برای تولید موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و این تنوع را در عمده فروشی پارچه شمعی می توان یافت.

عمده فروش پارچه شمعی

قیمت پارچه شمعی درجه یک

پارچه شمعی از الیاف مصنوعی تولید می شود که قطعا پارچه هایی که در تولید آن ها الیاف مصنوعی به کار می رود به صرفه تر خواهند بود.
قیمت پارچه برزنت شمعی با توجه به خصوصیاتی چون ضد آب بودن، قدرت بالای کششی، مقاومتی که در برابر گرما و سرما دارد و البته نوع مرکز فروش و نحوه خرید مشخص می شود.
از آن جایی که در بازار اختلاف قیمت شدیدی وجود دارد، قیمتی بالاتر از قیمت تولیدی را عرضه می کنند که واسطه گران هم در این راستا بی تاثیر نبوده اند.
اما برای آنکه واسطه گران حذف شوند و بتوان به طور مستقیم از درب کارخانه خرید خود را با ساده ترین روش انجام داد باید به معتبرترین عمده فروشی پارچه شمعی مراجعه کرد.
اما با کدام روش معتبر می توان بهترین کیفیت و قیمت پارچه شمعی را خریداری کرد؟
در ادامه توضیحاتی را برای انجام خرید مقرون به صرفه این محصول باکیفیت ارائه خواهیم داد.

عمده فروش پارچه شمعی تهران با کیفیت عالی

عمده فروشی پارچه شمعی تهران یکی از انواع مراکز بسیار قابل اعتمادی است که با روش جدید و مقرون به صرفه ای بهترین پارچه ضد آب را به فروش می رساند.
پارچه شمعی علی رغم کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی که دارد در این مجموعه با قیمت رقابتی عرضه می گردد و کیفیت آن بسیار ایده آل می باشد.

اگر قصد اطلاع از قیمت خرید عمده انواع پارچه شمعی درجه یک را دارید و یا می خواهید بهترین پارچه را با کیفیت بالایی خریداری کنید، همین حالا از طریق پل های ارتباطی با مشاورین این مرکز تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …