خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی مموری طرح دار | پارچه شمعی کاپشن درجه یک

پارچه شمعی مموری طرح دار | پارچه شمعی کاپشن درجه یک

پارچه شمعی مموری طرح دار با کیفیت درجه یک و قیمت باورنکردنی، در مرکز پخش عمده به فروش می رسد. همین حالا بهترین پارچه کاپشن ضد آب را در عرض چند دقیقه، از این فروشگاه سفارش دهید.
با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، روز به روز مواد و الیاف پلیمری جدیدی کشف می شوند که از آن ها می توان در بافت انواع پارچه استفاده نمود.
پارچه برزنت شمعی به عنوان یک پارچه مقاوم و ضد آب شناخته می شود که موارد استفاده فراوانی دارد.
در این مقاله می خواهیم با انواع مختلف پارچه شمعی آشنا شویم و راهکارهای خرید پارچه شمعی مموری طرح دار را بررسی نماییم.

 

پارچه های شمعی چند نوع دارند؟

 

پارچه شمعی مموری طرح دار

 

پارچه شمعی یکی از انواع پارچه های برزنتی ظریف و ضد آب است که دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند ضد آفتاب بودن، نفود ناپذیری در برابر رطوبت و مایعات و همچنین انعطاف پذیری بالا می باشد.
در حقیقت نوع بافت این نوع پارچه به دلیل فرمول ویژه الیاف مصنوعی به کار رفته در آن، سبب شده تا دارای ویژگی های ذکر شده باشد.
از انواع مختلف پارچه شمعی ضد آب می توان موارد ذیل را نام برد:

  • پارچه شمعی مموری: این نوع از پارچه شمعی نسبت به انواع دیگر نرم تر بوده و گران تر نیز می باشد. برای مثال ممکن است قیمت پارچه شمعی مموری حدود ۳ برابر قیمت پارچه پشت نقره ای باشد. به همین دلیل کاربرد آن بیشتر در صنعت پوشاک دیده می شود. زیرا اولاً باید از نظر اقتصادی به صرفه باشد، ثانیاً در خیلی از کاربردهای غیر پوشاک، نیازی به لطافتی که پارچه مموری دارد، نیست.
  • پارچه شمعی پشت نقره ای: مشهورترین نوع پارچه های شمعی، پشت نقره ای است. پارچه ای که ارزان ترین و شاید پرکاربردترین نوع شمعی رایج در بازار باشد. تقریباً همه موارد استفاده از پارچه های شمعی را می توان با این پارچه تولید نمود، ولی به علت خشک بودن برای تولید کاپشن خیلی مناسب نیست. پارچه شمعی پشت نقره ای در عرض های ۱۵۰ و ۱۷۰ سانتی متر و با طاقه های ۱۰۰ و ۱۱۰ یاردی عرضه می شوند.
  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: این نوع پارچه شمعی نسبت به شمعی پشت نقره ای از ضخامت بالاتری برخوردار بوده و نرم تر است .همچنین خاصیت ضد آب بودن پارچه شمعی پشت لاستیک نسبت به شمعی پشت نقره ای بیشتر می باشد. از پارچه شمعی پشت لاستیکی برای تولید کاپشن، پالتو، بارانی، لباس کار، چادر مسافرتی و کیسه خواب استفاده می شود.
  • پارچه شمعی پشت سفید: پارچه شمعی پشت سفید شباهت بسیاری به شمعی پشت لاستیکی دارد. روکشی که برای ضد آب کردن این پارچه استفاده شده شده، سفید رنگ است، به همین دلیل به آن پشت سفید می گویند. البته باید اشاره نمود که پارچه شمعی پشت سفید نسبت به پشت لاستیک ضخیم تر است. همچنین از نظر قیمت نیز باید بهای بیشتری برای خرید آن پرداخت نمود.
  • پارچه شمعی آکسفورد: پارچه ای باکیفیت، ضد آب و فوق العاده ای است که کاربردهای گوناگونی دارد مثل تولید انواع لباس، لوازم کوهنوردی، آفتابگیر، پرده های بیمارستانی، کاورها، کیسه خواب، پیش بند، چادر مسافرتی و چتر. به علاوه جنس پارچه های شمعی آکسفورد نرم بوده و دارای لطافت بی نظیری می باشد و همچنین مقاومت در برابر سرما، تابش نور خورشید، رطوبت و نفوذ آب دارند.

کاربردهای پارچه شمعی مموری طرح دار

 

پارچه شمعی مموری طرح دار

 

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از پارچه های شمعی در صنعت پوشاک و حوزه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.
از جمله کاربردهای این نوع پارچه ها عبارتند از:

  1. تولید انواع کاپشن، بارانی و پالتو
  2. تولید لباس کار
  3. تولید پیش بند
  4. تولید کاورهای بارانی
  5. تولید چادرهای مسافرتی

شایان ذکر است که در صنعت پوشاک بیشتر انعطاف پذیری بالا و خاصیت ضد آب بودن این پارچه ها مطرح می باشد.
برای مثال البسه ای که از پارچه مموری ضد آب تولید می شوند، ظریف بوده و خاصیت بارانی دارند.
گاهاً پارچه های شمعی در کارگاه های مجهز به پشم شیشه تولید می گردند و به صورت آماده به بازار عرضه می شوند.
هدف از این کار تسهیل تولید کاپشن و پالتو در کارگاه هایی است که به تجهیزات مربوطه مجهز نیستند.

قیمت روز پارچه شمعی مموری ضد آب

پارچه شمعی مموری طرح دار جزو رده پرفروش ترین پارچه های بازار قرار دارد.
قیمت این محصول با توجه به وارداتی بودن و نوسانات نرخ ارز در چند سال اخیر، بسیار متغیر بوده است. همچنین شاهد یک روند افزایشی در نرخ این پارچه بوده ایم.
برای اطلاع از قیمت روز پارچه های شمعی مموری می توانید با مشاوران در گروه تولیدی و بازرگانی پارچه سرا در ارتباط باشید.
این گروه یکی از مراکز عمده تولید، واردات و پخش انواع مختلف پارچه در بازار تهران است. انواع پارچه کاپشن ضد آب نیز از مهم ترین محصولات این مجموعه محسوب می شود.
مشاوران بخش فروش ما به صورت تمام وقت حتی خارج از زمان کاری نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خرید عمده پارچه شمعی کاپشن درجه یک

هر روزه تنوع و طرح های بیشتری از پارچه های شمعی به چشم می خورد و حتی ویژگی های جدیدی هم به این پارچه اضافه می گردد.
تمامی این عوامل دست به دست هم می دهد تا بازار خرید و فروش این پارچه پرتقاضا و پرطرفدار، رونق زیادی داشته باشد.
یکی از روش های مهم برای خرید عمده پارچه شمعی کاپشن این است که پارچه را در متراژ دلخواه و به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه نمایید.
در حقیقت اگر بتوانید خرید خود را به شکل مستقیم از درب کارخانه انجام دهید، وجود واسطه ها کمرنگ تر می شود و راحت تر می توانید به ارزان ترین قیمت پارچه شمعی مموری طرح دار دست پیدا کنید.
این مجموعه به عنوان یک مرکز فروش انواع پارچه های برزنت شمعی، به صورت اینترنتی در حال فعالیت می باشد و شرایط خرید غیر حضوری و مستقیم را برای تولیدی های کاپشن و غیره فراهم آورده است.

اگر قصد خرید بدون واسطه پارچه شمعی مموری درجه یک را دارید، همین حالا با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را در کم ترین زمان ممکن ثبت کنید. همچنین جهت استعلام لیست قیمت انواع پارچه های شمعی موجود در فروشگاه، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …