خانه / پارچه شمعی / فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد دارد. یکی از دلایل پرکاربرد بودن پارچه شمعی، مقاوم بودن در برابر آب و حرارت و تنوع بالا در رنگ و ضخامت می باشد. همانطور که گفتیم این نوع پارچه از پارچه های نوین در صنعت نساجی است و در صنایع گوناگون مانند تولید کاپشن، جایگاه ویژه به خود اختصاص داده است. فروش پارچه شمعی در کرج و تهران درصد بالایی دارد.
تولیدکنندگان پوشاک و صادرکنندگان پارچه می توانند برای خرید عمده پارچه شمعی در سراسر ایران از طریق بازرگانی پارچه سرا اقدام نمایند. علاوه بر اینکه این پارچه به نسبت پارچه های هم رده ی خود ارزان و به صرفه تر است، در این مجموعه با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب تری به فروش می رسد.

 

معرفی ساختار و ویژگی های پارچه شمعی

پارچه شمعی از الیاف طبیعی و یا الیاف نایلونی ساخته شده است. ویژگی های منحصر به فرد این پارچه و تنوع بالا در انواع آن سبب شده به عنوان پارچه پرکاربرد و پرمصرف شناخته شود.
از ویژگی های این نوع پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالایی در برابر آب دارد، از این رو درصد استفاده بالایی در صنایع پیدا کرده است.
  • بسیار مقاوم در برابر حرارت می باشد، این ویژگی آن را بسیار منحصر به فرد کرده است.
  • استحکام بالا در برابر کشش، ضربه و یخ زدگی از دیگر مشخصات عمومی پارچه شمعی به حساب می آیند.
  • پارچه شمعی در برابر نور آفتاب مقاوم است و دچار تغییر رنگ نخواهد شد.
  • شستشوی این پارچه بسیار ساده و معمولی است.
  • مقاومت بالای این پارچه در برابر عوامل بسیاری نشان از عمر طولانی آن دارد.
  • در ضخامت های متنوعی، نازک و یا کلفت، یافت خواهد شد.
  • شامل تمامی تناژهای رنگ ها می باشد.
  • بسیار سبک است.

 

پارچه شمعی
پارچه شمعی

 

انواع پارچه شمعی را بشناسیم!

پارچه شمعی دارای انواع مختلفی است که هر کردام بر اساس ضخامت و کاربردهایشان در دسته ای جداگانه قرار گرفته اند. بر اساس رنگ، ضخامت، مقاوم بودن در برابر حرارت بالا و لطافت پارچه دسته بندی می شوند. اما اگر بخواهیم انواع پارچه شمعی را بر اساس جنس بگوییم می توانیم پارچه شمعی مموری، پشت نقره ای، پشت پلاستیک، پشت سفید و خلبانی را نام ببریم. در بین انواع این نوع پارچه، پارچه شمعی خلبانی و مموری از پرفروش ترین ها در بازار داخلی و جهانی امسال معرفی شده اند.

 

فروش پارچه شمعی در کرج به صورت عمده

یکی از بارزترین مشخصات پارچه شمعی، ضدآب بودنش است که همین امر موجب شده در بسیاری از تولیدی های انواع پوشاک در سراسر ایران مورد استفاده قرار گیرد. فروش پارچه شمعی در کرج را می توانید در بازرگانی معتبر پارچه سرا مشاهده نمایید. این مجموعه نه تنها در کرج بلکه در تمامی شهرهای ایران، انواع پارچه را با کیفیت درجه یک و قیمت بسیار منصفانه ای عرضه بازار می کند.
تولید کنندگان پوشاک و صادرکنندگان پارچه برای خرید عمده پارچه شمعی و سایر پارچه ها می توانند به این مجموعه مراجعه نمایند، چرا که پارچه سرا با حذف واسطه های موجود در بازار، قیمتی رقابتی و اقتصادی را برای شما در نظر گرفته اند. جهت خرید و کسب اطلاعات لازم از انواع پارچه شمعی و قیمت پارچه شمعی می توانید با شماره های کارشناسان فروش بازرگانی پارچه سرا تماس بگیرید. ثبت سفارش از این مجموعه به صورت غیر حضوری صورت می گیرد و تنها راه ارتباطی با پارچه سرا تماس تلفنی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه خلبانی

قیمت پارچه خلبانی ضد آب + کاربردها

پارچه خلبانی از انواع پارچه‌ های ضد آب است که دارای ویژگی‌ های ضد آب …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *