خانه / پارچه شمعی / قیمت پارچه خلبانی ضد آب + کاربردها

قیمت پارچه خلبانی ضد آب + کاربردها

پارچه خلبانی از انواع پارچه‌ های ضد آب است که دارای ویژگی‌ های ضد آب هستند. از این پارچه ها همانطور که پیدا است در برابر باد و بارش محافظت می کنند و برای جلوگیری از نفوذ آب طراحی شده اند.
اگر می خواهید این پارچه را بیشتر بشناسید و قیمت پارچه خلبانی دستتان بیاید، پیشنهاد می شود با ما همراه باشید و از اطلاعات این مقاله استفاده کنید.
به طور معمول پارچه های ضد آب به عنوان مانع بین رطوبت و بدن عمل می کنند و باعث تجمع رطوبت می شوند. در واقع این پارچه ها ماده ای محافظ با جلوگیری از نفوذ آب هستند.

ویژگی های پارچه خلبانی

پارچه های خلبانی اغلب ساختارهای فشرده یا ساخته شده از مواد معمولی هستند. این پارچه ها به مدت طولانی تری در برابر خیس شدن مقاومت می کنند و مانند یک عایق رطوبتی خود را نشان می دهند.
وقتی پارچه ای ضد آب باشد، تا حدی در برابر آب غیر قابل نفوذ است. پارچه تنها در صورتی می تواند به عنوان ضد آب شناخته شود که دارای درزهای مهر و موم شده باشد. به شرطی که این کیفیت را داشته باشد می توان آن را ضد آب در نظر گرفت.
پارچه خلبانی یک نمونه عالی از پارچه های ضد آب پارچه است. این ماده به راحتی رطوبت را جذب می کند تا آب به راحتی از آن عبور نکند، بنابراین برای تولید لباس های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است.
پارچه های خلبانی با تراکم بالا و مقاومت بالا برای خواص بادوام ترکیب می شوند. گاهی اوقات، پوشش و لمینیت هر دو روی پارچه ها اعمال می شود تا برای مقاومت در برابر فشار آب بیشتر تقویت شود.
پارچه های خلبانی در ساختار های مختلف از سبک تا سنگین، برای کاپشن بارانی، لباس کار و پارچه های بادی برای مصارف صنعتی و پزشکی موجود هستند.

پارچه های خلبانی چه تفاوت هایی دارند؟

پارچه های خلبانی پارچه هایی هستند که اجازه نمی دهند آب از درون آنها نفوذ کند. به این معنی است که آنها شما را خشک نگه می دارند حتی اگر در یک طوفان باران ایستاده باشید یا در آب خیس شده باشید.
پارچه های مقاوم در برابر آب از موادی ساخته می شوند که آب را دفع می کنند اما از نفوذ آن به پارچه جلوگیری نمی کنند.
آنها شما را در برابر باران های خفیف و پاشش آب محافظت می کنند، اما در طوفان های شدید باران یا در صورت غوطه ور شدن شما را خشک نمی کنند.
آنها هزینه کمتری دارند و نسبت به پارچه های ضدآب قابلیت تنفس بیشتری دارند. پارچه‌ های آب‌گر دارای ماده پوششی هستند که باعث می‌ شود آب دانه‌ بندی و غلت بخورد. با این حال در باران ملایم این به خشک نگه داشتن شما کمک می کند.
اما در باران شدید، محافظت زیادی ارائه نمی دهد. آنوها همچنین اغلب ارزان تر و قابل تنفس تر از مواد ضد آب یا مقاوم در برابر آب هستند.

 

قیمت پارچه خلبانی
قیمت پارچه خلبانی

 

کاربرد های پارچه خلبانی

پارچه خلبانی ضد آب با استفاده از موادی که در آن تولید شده است هر فردی را از باران محافظت می کند، در واقع یکی از کاربرد های اصلی آن مقاومت در برابر رطوبت است.
با وجود این مانع شما داخل پارچه های خلبانی خشک می مانید و این پوشش ورود قطرات باران را مسدود می کند. از دیگر کاربردی های آن می توان به مقاومت در برابر باد اشاره کرد.
این پارچه‌ ها با وجود گرد و غبارهای تند، مقاومت خوبی را نشان می‌ دهند و خبر خوب این است که یک پارچه ضد آب خلبانی شما را در برابر سرما محافظت می‌ کند.
تقریبا در هر مورد، پارچه خلبانی که استاندارد های ضد آب را برآورده می‌ کند باید آزمایش ضد باد بودن را پشت سر بگذارد تا تولید کنندگان مطمئن شوند که این پارچه‌ ها دارای این ویژگی هستند.

قیمت پارچه خلبانی

با توجه به تمام ویژگی های پارچه، مشتریان حق دارند که قیمت پارچه خلبانی را بدانند و هنگام خرید مطابق بودجه خود این پارچه ها تهیه کنند. باید بدانید که امروزه هیچ قیمت ثابتی در بازار خرید و فروش پارچه ها وجود ندارد.
اما جای نگرانی نیست شما می توانید با مراجعه به مکان های معتبر از قیمت این پارچه ها مطلع شوید یا می توانید به صفحات آنلاین قیمت مراجعه کنید اما اگر قیمت را نتوانستید پیدا کنید مهم نیست.
نمایندگی زیگورات فابریک در کنار شما است که بتوانید به آخرین قیمت ها دسترسی داشته باشید، از این جهت می توانید با مجموعه در تماس باشید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.
خرید و فروش پارچه‌ های خلبانی تخصص مدیران زیگورات فابریک است و در فروشگاه اینترنتی ما می توانید به انواع پارچه های مد نظر دسترسی داشته باشید و با قیمت استثنایی اقدام به ثبت سفارش نمایید.
بهترین کیفیت‌ های پارچه را می‌ توانید با نازل‌ترین قیمت جهت تمامی مصارف از طریق سایت زیگورات فابریک تهیه کنید. همچنین اگر برای خرید پارچه مورد نظرتان شک دارید می‌ توانید جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

خرید پارچه خلبانی ضد آب

به طور کلی با پارچه های خلبانی آشنا شدید و به متوجه شدید که چگونه قیمت پارچه خلبانی را بدانید، در آخر اگر قصد خرید این پارچه ها را داشته باشید می توانید از طریق سایت زیگورات فابریک خرید خود را انجام دهید.
اما بهتر است قبل از خرید یک سری نکات مهم را رعایت کنید، اول اینکه حتما به برچسب پشت پارچه دقت کنید و مطمئن شوید که پارچه ای را که تهیه می کنید جنس خلبانی است و از همه مهم تر بتوانید اصل یا تقلبی بودن پارچه را تشخیص دهید.
با وجود تمام این نکات اگر قصد خرید پارچه خلبانی را داشته باشید همانطور که گفتیم می‌توانید از طریق این سایت اقدام به خرید کنید. اما قبل از آن بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را در زمینه خرید پارچه راهنمایی کنند.
در صورتی که سوالات بیشتری در زمینه پارچه خلبانی داشته باشید می ‌توانید از طریق کارشناسان به جواب سوالات خود برسید و با وجود مشاوره رایگان دیگر نگران سوالات خود نباشید، مجموعه در حال تلاش است که به تمام سوالات مشتریان پاسخگو باشد.
زیگوارت فابریک چندین سال است که در زمینه خرید و فروش پارچه‌ های به روز فعالیت می‌کند و از طریق سایت می‌توانید به بخش درباره ما مراجعه کنید تا بتوانید بهتر این نمایندگی را بشناسید و با خیال راحت‌ تر خرید خود را انجام دهید بدون شو مشتری همیشگی ما خواهید بود.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *