خانه / پارچه شمعی / پارچه مموری عمده + قیمت مناسب

پارچه مموری عمده + قیمت مناسب

به قطع خریداران پارچه مموری عمده به دنبال نمایندگی معتبری هستند تا این نوع پارچه را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنند. در ادامه به طور مفصل درباره نحوه خرید پارچه مموری عمده و جنس این پارچه و خصوصیات آن شما را آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پارچه مموری

پارچه مموری از انواع پارچه های فصل پاییز و زمستان است که معمولاً به نام های پارچه شمعی یا پارچه بارانی هم شناخته می شود. با استفاده از آن لباس های زمستانی، کاپشن، پالتوهای بارانی و غیره می توان تولید کرد.
پارچه های شمعی کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند در واقع کم خطر ترین پارچه هستند. بافت این پارچه ها به گونه ای طراحی شده که مانع نفوذ هر گونه آب و رطوبت به داخل خود می شوند.
در گذشته برای تهیه پارچه مموری عمده از موادی مانند پارافين، مواد هیبریدی و نفت استفاده می کردند. اما به تدریج صنعت پارچه ها گسترش پیدا کرد و امروزه از الیافی مانند پنبه و پلی استر استفاده می کنند.
به طور کلی هر پارچه درجه یکی را که تصور کنید برای ماندگاری بالا، احتیاج به مراقبت دارد و این پارچه ها اگر به درستی نگهداری شوند تا مدت ها می توانید بدون تغییر از آنها استفاده کنید.

پارچه مموری عمده
پارچه مموری عمده

 

جنس پارچه مموری چگونه است؟

همانطور که از نام پارچه مموری پیدا است این پارچه جنس ضخیمی دارد و برای لباس های پالتویی و کاپشن بسیار مناسب هستند. این پارچه ها گرمای بدن را به خوبی حفظ می کنند و از بیماری هایی مثل سرما خوردگی در امان خواهید ماند.
به همین دلیل می دانید که در فصل های سرد زمستان جنس پارچه های استفاده در لباس ها بسیار مهم است. اگر هم قصد دوختن یک لباس زمستانی را دارید، این پارچه ها بسیار مناسب هستند.
آیا از قیمت پارچه شمعی پشت نقره ای اطلاع دارید؟ می توانید برای دریافت قیمت روز به زیگورات فابریک مراجعه کنید. پارچه مموری از پارچه های ضد آب است.
جنس اصلی این پارچه ها از استر‌ گرم است که توسط نخ های ابریشم، نایلونی و پلی استر تولید می شوند. این پارچه ها قابلیت این را دارند که با دیگر پارچه ها ترکیب شوند و محصولات متفاوتی را بوجود آورند.

ویژگی های پارچه مموری

یکی از ویژگی‌ های خوب پارچه‌ های مموری این است که آبرفت ندارند، یعنی رطوبت و آب به راحتی در آنها نفوذ نمی‌ کند. پس دیگر پس از شسته شدن نگران آبرفت پارچه نباشید.
این پارچه‌ ها برای دوختن لباس‌ هایی مثل پالتو، کاپشن، مانتو و بارانی بسیار مناسب هستند. کافی است برای دوختن یک لباس جدید سایز و اندازه خود را به خیاط بسپارید و سپس لباس پاییزی یا زمستانی زیبایی تحویل بگیرید.
علاوه بر این ها، از مهمترین ویژگی‌ های پارچه مموری می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول عمر بالا
  • محافظت در برابر باد و باران
  • ضد آب بودن
  • ایستایی بالا
  • سبک بودن
  • قابل ترکیب شدن با انواع پارچه های پاییزی و زمستانی
  • قبل آستر کشی و تودوزی کردن

علاوه بر ویژگی‌ های گفته شده، پارچه‌ های مموری باید توانایی تنفس و گذراندن هوا را داشته باشند. این ویژگی در پارچه‌ ها به پوست شما کمک می‌ کند تا تنفس کند و بر خنکای بدن تاثیر مستقیم داشته باشد.

آیا این پارچه ها با کیفیت هستند؟

هنگامی که پارچه مموری را تهیه می‌ کنید بهتر است قبل از دانستن قیمت پارچه مموری به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. اطلاع از جنس پارچه و مواد اولیه به کار رفته در آن مهم است.
به همین دلیل کیفیت پارچه به مواد به کار رفته در آن بستگی دارد. مموری جز با کیفیت‌ ترین پارچه‌ های زمستانی است در مقایسه با پارچه‌ های دیگر کیفیت بسیار بالایی دارد.
اما منظور از کیفیت پارچه چیست و دقیقاً به چه موردی در پارچه اشاره می‌ کنیم؟ مدت طول عمر همان کیفیت پارچه است. به طور کلی این پارچه‌ ها با داشتن دو لایه با کیفیت و نسبتاً ضخیم طول عمر زیادی دارند.
به همین دلیل شما به راحتی می‌ توانید برای استفاده طولانی مدت در فصل‌ های سرد به ویژه زمستان از این پارچه‌ ها استفاده کنید. بیشترین کاربرد آنها در لباس های پالتویی و کاپشنی است.

 

فروش عمده پارچه مموری
فروش عمده پارچه مموری

 

خرید پارچه مموری عمده

برای اینکه به راحتی خرید پارچه مموری عمده با کیفیت درجه یک را تجربه کنید می توانید به سایت زیگورات فابریک مراجعه کرده و در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید.
هنگام خرید پارچه مموری باید توجه کنید که کیفیت پارچه استاندارد است، بتوانید تشخیص دهید که آیا این پارچه اصل است یا فیک. از جایی خرید خود را انجام دهید که کاملا شناخته شده باشد.
اگر فرصت کافی برای خرید حضوری ندارید می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین آنلاین ما انجام دهید و در زمان کمتر بدون معطلی کالای خود را تحویل بگیرید. می توانید با یکبار خرید همیشه به ما اعتماد کنید.
در نمایندگی زیگورات فابریک انواع و اقسام پارچه ها موجود هستند و بنابر نیاز می توانید کالای خود را سفارش دهید. اگر سوال یا پیشنهادی داشته باشید کافیست با مشاوران حرفه ای مجموعه همراه شوید.

قیمت پارچه مموری

در این مقاله به طور کامل نحوه خرید پارچه مموری عمده را بررسی کردیم و با مزایا و کیفیت این محصول آشنا شدید حتماً در انتها به دنبال قیمت‌ های منصفانه این پارچه‌ ها هستید؟
به طور کلی قیمت پارچه‌ ها به مواد اولیه و کیفیت آنها بستگی دارد. همانطور که می‌دانید در تولید این پارچه‌ها انواع نخ ابریشم، پلی استر و نایلون به کار رفته است.
برای اینکه بتوانید به آخرین قیمت پارچه مموری دسترسی داشته باشید می‌ توانید از طریق شماره‌ های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید آنها به شما کمک می‌ کنند تا آخرین قیمت‌ ها را دریافت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *