خانه / پارچه نمد / خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت کارخانه

خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت کارخانه

خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت درب کارخانه و تخفیفات ویژه، از این فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است. جهت اطلاع از قیمت انواع پارچه نمد ۴ میل، ۵ میل و سایر نمونه ها، همین حالا با مشاورین بخش فروش سایت تماس حاصل فرمایید.
نمد یکی از بافته های سنتی و قدیمی کشور است که از پشم ایجاد شده و برای تولید آن برعکس بسیاری از پارچه ها، از گره های بافندگی استفاده نمی کنند.
در هنگام تهیه این نوع پارچه با کمک رطوبت، حرارت و فشار الیاف پشم در یکدیگر فرو رفته و بافتی یک دست ایجاد می شود.
پارچه های نمدی در صنایع نساجی موارد استفاده فراوانی دارند و همچنین بازار کار خوبی را برای تولیدی های مختلف به وجود آورده است.
در این مقاله به توضیح کامل ویژگی ها و کاربردهای این پارچه پرمصرف می پردازیم و جهت خرید پارچه نمد ضخیم راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم داد.

پارچه نمد چیست؟

نمد نوعی پارچه مات می باشد که از الیاف فشرده و متراکم تشکیل شده است. پارچه نمدی به طور سنتی با الیاف پشم یا انواع دیگری از خز حیوانات تولید می شود، اما اکنون می توان این پارچه را با اکریلیک و سایر الیاف مصنوعی نیز به تولید رساند.
پارچه نمدی در برابر حرارت بالا و حریق مقاوم است و خود به خود خاموش می شود. همینطور این پارچه دارای ویژگی تضعیف صدا نیز بوده و بسیار رطوبت گیر و جاذب می باشد.
تمایز عمده ای که این پارچه با سایر پارچه ها دارد، این است که هیچگونه فرآیند بافت و گره زنی در ساخت آن دخیل نیست.
تولید کنندگان پارچه نمد طبیعی با استفاده از گرما، رطوبت و فشار، الیاف را به صورت دائمی به هم پیوند می دهند تا یک پارچه نمدی مات و به هم فشرده بسازند.
در نهایت می توان پارچه نمدی تولید شده را برای تهیه اقلام مختلف مثل کلاه و آستر پوتین برش زد و مورد استفاده قرار داد.
از این رو بسیاری از تولیدی ها، در صدد خرید نمد ضخیم برای تولید محصولات منحصر به فرد می باشند.

 

پارچه نمد ضخیم
پارچه نمد ضخیم

 

پارچه نمد صنعتی چگونه تولید می شود؟

تولید پارچه نمدی بستگی به این دارد که نمد از چه نوع الیافی ساخته شده باشد و این روند برای الیاف پشمی، اکریلیکی و سایر الیاف متفاوت است.
تولید کنندگان پارچه نمد به محض اینکه الیاف مورد نظر خود را تهیه کردند، آن ها را با استفاده از یک دستگاه استوانه ای شکل که مجهز به میخ های فولادیست، به صورت انبوه با هم ترکیب می کنند.
در مرحله بعد توسط دستگاه کاردینگ، این الیاف را به یک شبکه سست که الیاف آن فاصله استانداردی از یکدیگر دارند، کاردینگ می کند.
دستگاهی که به ماشین لایه ساز یا ولامیر معروف است، چندین شبکه الیاف را با هم ترکیب کرده و آن ها را به یک رول تبدیل می نماید.
چهار نوع از این رول ها به صورت لایه لایه روی یکدیگر قرار گرفته و یک خمیر نمدی را با نام بت تشکیل خواهند داد.
برای سفت شدن این بت های متشکل از مواد نمدی، آن ها را در معرض گرما و رطوبت قرار می دهند.
در نهایت هم برای اینکه نمد حاصله شکل مناسبی به خود بگیرد، آن را در معرض ترکیبی از گرما، فشار و رطوبت قرار می گیرد.
اکثر تولید کنندگان نمد در مراحل نهایی از اسید سولفوریک استفاده می کنند و پس از اینکه نمد به اندازه ایده آل خود رسید، این اسید را با خاکستر سودا و آب گرم خنثی می نمایند.
سرانجام این نمدها با کمک غلتک های یک دستگاه صنعتی کاملاً صاف شده، هر گونه ناهمواری احتمالی در آن ها از بین رفته و به یک پارچه آماده تبدیل می شوند.
امروزه شرکت های تولیدی می توانند نمد را رنگ کرده، برش داده یا به هر شکل دیگری متناسب با محصولات مصرفی نهایی تبدیل کنند.
اینجاست که اختلاف قیمت ها در بازار مشاهده می شود، به عنوان مثال قیمت پارچه نمد ۵ میل ساده با نمد رنگی کاملاً متفاوت می باشد.

پارچه نمدی چه کاربردی دارد؟

امروزه تولید کنندگان منسوجات در وهله اول از پارچه نمدی برای تولید کلاه و سایر مواد عایق مانند آستر پوتین ها استفاده می کنند.
خارج از حوزه پوشاک، تولید کنندگان نمد گاهی اوقات از این پارچه برای ساخت عروسک، کوسن، کیف دستی و سایر لوازم خانگی یا اکسسوری هایی که می توانند از نرمی پارچه های نمدی و خواص مفید اضافی آن ها متنفع شوند، استفاده می کنند.
همانطور که اکثر کودکان و والدین می دانند، نمد یکی از مواد محبوب و پرکاربرد در ساخت کاردستی به شمار می رود.
شما نیز می توانید خرید پارچه نمد ضخیم را تجربه نمایید و با بهره گیری از قدرت تخیل خود، تقریباً هر چیزی را که می خواهید، با نمد درست کنید.
شایان ذکر است که بیشتر نمدهایی که برای ساخت کاردستی استفاده می شوند، از نوع اکریلیکی هستند.

قیمت پارچه نمد ۵ میل در بازار عمده

انتخاب یک پارچه نمد مناسب برای تولید هر محصولی بسیار مهم می باشد. یعنی نمد انتخاب شده برای دوخت پوشاک باید انعطاف پذیری بالایی داشته و نرم باشد.
یا مثلاً نمدی که برای ساخت پادری مورد استفاده قرار می گیرد، لزومی به منعطف بودن آن نیست و تنها می بایست ضخیم باشد.
اینجاست که پارچه نمد با ضخامت های مختلف عرضه می شود تا متقاضیان بتوانند بر حسب نیاز خود، بهترین نوع نمد را انتخاب نمایند.
قیمت پارچه نمد هم در وهله اول با توجه به ضخامت آن تعیین می شود. جهت استعلام قیمت نمد ۴ میل، ۵ میل و … می توانید با ما در تماس باشید.

 

پارچه نمد ضخیم عمده
پارچه نمد ضخیم عمده

 

خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت باورنکردنی

همانطور که گفته شد قیمت پارچه نمدی بر اساس یک سری فاکتورها مشخص می گردد که می توان با مقایسه لیست قیمت فروشندگان مختلف، بهترین پارچه را تهیه نمود.
بازرگانی پخش عمده پارچه نمد، با هدف جلوگیری از افزایش قیمت توسط دلالان، پایین آوردن کیفیت توسط مراکز تولید کننده سودجو و همچنین مدیریت عرضه و توزیع محصول، در حال فعالیت می باشد.
انواع پارچه نمد با کیفیت تضمینی و قیمت درب کارخانه، تنها از طریق این مرکز قابل سفارش است.
پس همین حالا بدون از دست دادن وقت، خرید اینترنتی نمد ضخیم را با ما تجربه کنید و سفارشات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …