خانه / پارچه نمد / کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد پارچه نمدی ضخیم در تمامی صنایع قابل مشاهده است. این نوع پارچه در ضخامت های گوناگون و رنگبندی متنوع تولید می شود. سود فروش این پارچه بسیار زیاد است چون از پارچه های پرتقاضا در بازار های داخلی می باشد. پارچه نمدی درجه یک ارزان را می توانید بی واسطه و مستقیم از کارخانه خریداری کنید، فقط کافیست در شیوه خریدتان هوشمندانه تر عمل کنید. قیمت پارچه نمدی صخیم و نازک در بازارها و نمایندگی هایی که مستقیم محصولات را از کارخانه به درب منزل شما می فرستند بسیار متفاوت است. اگر از مصرف کنندگان این پارچه هستید، می توانید به کمک نمایندگی های برتر و معتبر، پارچه نمدی را با کیفیت درجه یک و بسیار ارزان خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم به کاربردهای پارچه نمدی ضخیم و معرفی نمایندگی معتبر فروش آن بپردازیم.

پارچه نمدی ضخیم

پارچه نمدی از پارچه های بدون بافت و سنتی می باشد. این پارچه  از تحت فشار حرارت و رطوبت پشم طبیعی به وجود می آید. وزن بسیارسبکی دارد و از مقاومت بالایی در برابر سرما برخوردار است. این پارچه در ضخامت های گوناگونی تولید می شود. البته ناگفته نماند که امروزه این پارچه را با الیاف مصنوعی هم تولید می کنند. یکی از ویژگی های بارز و مهم پارچه نمدی، مقاومت آن در برابر حرارت است. این پارچه از قدیم تا به حال یکی از پارچه های خاص مصرف کنندگان بوده است که به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار کاربردی می باشد. در ادامه به کاربرد پارچه نمدی ضخیم خواهیم پرداخت.

پارچه نمد ضخیم
پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم

با شنیدن نام پارچه نمدی به قطع یاد عروسک سازی می افتید اما آیا از این پارچه فقط در صنعت عروسک سازی استفاده می شود؟ی کی از اصلی ترین کاربردهای پارچه نمدی عروسک سازی است اما کاربرد آن فقط به این حوزه ختم نخواهد شد. از دیگر کاربرد پارچه نمدی ضخیم می توان به تولید پشتی های سنتی، وسایل تزیینی خانه، تولید پادری و همچنین در تولیدی های پوشاک اشاره کرد. دوام این پارچه زیاد است و شما می توانید با نگهداری، آن را در مدت زمان طولانی استفاده کنید همانطور که گفتیم مثل پشتی های قدیمی.

قیمت عمده پارچه نمد

قیمت این پارچه به استاندارهای زیادی بستگی دارد که اصلی ترین آن، کیفیت پارچه نمد است. هر چی کیفیت کار بهتر باشد به قطع قیمت آن افزایش پیدا می کند. از دیگر معیارهای تاثیر گذار در قیمت آن میزان تقاضا و خرید شما می باشد. قیمت عمده پارچه نمد ازقیمت متری آن بسیار مناسب و به صرفه تر است. همچنین نوع خرید  شما می تواند بر قیمت این محصول بسیار تاثیر بگذارد. ما دو نوع شیوه خرید داریم : مستقیم و یا غیر مستقیم. خریداران پارچه نمد می توانند به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند و یا به صورت غیر مستقیم آن را از فروشندگان عمده پارچه نمد خریداری کنند. این موضوع کاملاً واضح می باشد که قیمت کارخانه تولیدی، بسیار ارزان تر می باشد. البته یا کارخانه های تولیدی یا نمایندگی هایی که تحت نظر این کارخانجات مشغول به فروش عمده پارچه هستند.

خرید اینترنتی پارچه نمد

بعد از معرفی کابرد پارچه نمد ضخیم، همانطور که قول دادیم می خواهیم به معرفی یکی از نمایندگی های معتبر فروش عمده پارچه نمد بپردازیم. در بازرگانی پارچه سرا فروش پارچه نمد با تناژهای بالا و با قیمت تولیدی کارخانه صورت می گیرد. جهت خرید پارچه نمد درجه یک  ارزان و ثبت سفارش خود کافیست با نمایندگان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه نمد ضخیم

خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت کارخانه

خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت درب کارخانه و تخفیفات ویژه، از این فروشگاه اینترنتی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *