خانه / پارچه پورشه / فروش پارچه پورشه خام در بازار

فروش پارچه پورشه خام در بازار

پارچه پورشه خام از جمله پارچه های پرکاربرد در چاپ سابلیمیشن است. این پارچه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در برابر کیفیت و کاربرد این نوع پارچه می توان گفت قیمت بسیار منصفانه ای دارد. انواع پارچه پورشه خام در همه ی کارخانجات تولید خواهد شد. در ادامه شما را با مشخصات و کاربردهای پارچه پورشه خام آشنا خواهیم کرد. همچنین قصد داریم که به معرفی نمایندگی فروش عمده انواع پارچه پورشه  بپردازیم.

 

اطلاعات کلی از پارچه پورشه

شاید بیشتر شما نام پارچه پورشه خام را در صنعت مبلمان شنیده اید. این نوع پارچه دارای انواع مخلتفی است که هر کدام از آنها در صنایع متفاوت کاربردی می باشند. انواع پاچه پورشه شامل مدل ساده، خام و طرح دار است. پارچه پورشه ساده بیشترین کاربرد را در صنعت مبلمان سازی دارد. پورشه ساده دارای کالیته می باشد که بیشترین فروش در رنگ های آن، تمامی تنازهای رنگ طوسی است. و اما پارچه پورشه خام که مصرف این پارچه برای چاپ است و بیشترین کاربرد را در این حوزه دارد. پارچه پورشه طرح دار هم در صنعت کیف و کفش و پوشاک سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پارچه پورشه
پارچه پورشه

 

قیمت پارچه پورشه خام

در بین انواع پارچه پورشه، مدل خام آن در بازار، بیشترین کاربرد را داشته است. قیمت این پارچه را نمی توان به صورت دقیق مشخص کرد چرا که عوامل بسیار زیادی در قیمت پارچه پورشه خام تاثیر می گذارند. قیمت مواد اولیه به کاربرده شده در ساخت این پارچه، میزان تولید آن از سمت کارخانه ها، میزان در خواست آن در بازارهای داخلی، میزان خرید خریدار پارچه خام، تراکم پارچه، انتخاب نمایندگی شما برای خرید و نحوه خرید شما که به صورت آنلاین یا حضوری باشد، همه این موارد از معیارهای اصلی و مهم در تعیین قیمت پارچه پورشه خام به حساب می آیند. در اینجا به توضیح مختصری از این موارد خواهیم پرداخت:

  • هر چه تولید این پارچه در طول سال بیشتر باشد، به قطع قیمت معقول تری خواهد داشت.
  • میزان تقاضای خریداران به طور مستقیم به قیمت این پارچه تاثیر می گذارد.
  • -تراکم پارچه که به منظور میزان استفاده بیشتر نخ در بافت آن است. هرچه بیشتر، قیمت هم بیشتر.
  • خرید به طور مستقیم از کارخانه پارچه پورشه با قیمت تولیدی و خرید از واسطه های موجود در این بازار مثل فروشگاه ها که پارچه را با قیمت بیشتری می فروشند.
  • هزینه رفت و آمدهای خرید حضوری، گاهی ممکن است به اندازه نصف خریدتان هم هزینه ببرد.

 

فروش پارچه پورشه
فروش پارچه پورشه

 

خرید مستقیم از کارخانه پارچه پورشه

کیفیت پارچه بسیار به انتخاب شما در نمایندگی خریدتان بستگی دارد. اگر برای خرید پارچه پورشه خام به نمایندگی های معتبر فروش انواع پارچه مراجعه نمایید، می توانید با خیال راحت بر کیفیت آن حساب باز کنید. گاهی خطر خرید پارچه تقلبی هم وجود دارد. پس شما با این کار می توانید ضمانت پارچه اصل را هم داشته باشید. علاوه بر این موارد، خریداران عمده پارچه پورشه می توانند، پارچه پورشه خام را با قیمت تولیدی کارخانه خریداری کنند.

یکی از نمایندگی های معتبر و شناخته شده در این عرصه که در فروش عمده پارچه پورشه و انواع دیگر پارچه های پرتقاضای بازار در حال فعالیت است، نمایندگی پارچه سرا می باشد. همانطور که گفتیم شما می توانید با خرید از این مجموعه، ضمانت کیفیت، اصل بودن کالا و قیمت ارزان بودن آن را داشته باشید. همچنین شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق و روز پارچه پورشه خام یا قیمت پارچه مخمل پورشه با کارشناسان این تیم تماس حاصل نمایید. تیم پارچه سرا، ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. فقط کافیست یک بار به پارچه سرا اعتماد کنید تا متوجه منحصر به فرد بودن این تیم شوید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ سوالی که به تازگی در صنعت مبل سازی به …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *