خانه / پارچه پورشه / پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ سوالی که به تازگی در صنعت مبل سازی به وجود آمده است. این دو پارچه از رایج ترین پارچه های استفاده شده در تولیدی مبل می باشند که ذهن خیلی از افراد را به این مشغول کرده است که مازراتی بهتره یا پورشه! در ادامه این مقاله ما به توضیح مختصر و کاملی از مشخصات و ویژگی های این دو پارچه اعم از رنگ، طرح، مقاومت، متراژ، عرض پارچه و قیمت خواهیم پرداخت، پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

 

مشخصات پارچه پورشه

پارچه مبلی پورشه یکی از کاربردترین پارچه های مورد استفاده در تولید انواع مبل های کلاسیک، راحتی و سلطنتی می باشد. این پارچه در متراز های متفاوتی عرضه بازار می شود. تنوع بسیار بالای این پارچه در کالیته رنگی آن، یکی از دلایل محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان است. پارچه پورشه در برابر پارچه مازراتی از مقاومت بالایی در براب آب و شستشو برخوردار می باشد. این پارچه دارای سطحی مخملی و جیره مانندی است که با لمس آن متوجه نرمی و لطافت خاص آن خواهید شد. یکی از مزایای پارچه پورشه این است که دارای خواب کمی می باشد. همه ی پارچه های مبلی پس از یک مدتی ایست و جلوه خود را از دست می دهند و به قطع این پارچه هم مانند همه ی پارچه ها این ویژگی را دارد اما به طور کلی عمر آن بیشتر از پارچه های دیگر است. پارچه مخمل پورشه برای مبل های مدرن به هیچ عنوان مناسب نمی باشند و این یکی از تفاوت های اصلی آن با پارچه مازراتی به حساب می آید.

 

مشخصات پارچه مازراتی

چرا این سوال مطرح است که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ به این دلیل که این دو پارچه تقریبا در یک رده هستند و همچنین بیشترین کاربرد را در مبل سازی دارند. پارچه مازراتی بر خلاف پارچه پورشه دارای سطح برجسته ای می باشد و نوع بافت آن متفاوت است. این پارچه برای تولید پارچه های مدرن بسیار مناسب هستند و در عوض اصلاً برای مبل های کلاسیک پیشنهاد نمی شوند. پارچه مازراتی در شستشوی زیاد ممکن است شکل اولیه خود را از دست دهد. در تنوع رنگ و طرح های گوناگون با پارچه پورشه تفاوتی ندارد و این موضوع را می توان در کالیته پارچه پورشه و مازراتی مشاهده کرد. عرض پارچه پورشه در اندازه های متفاوتی است. قیمت پارچه مبلی مازراتی و پورشه زیاد با هم تفاوت ندارد و نمی توان فقط با در نظر گرفتن فاکتور قیمت گفت پارچه مازراتی بهتره با پورشه!

 

پارچه مازراتی بهتره با پورشه!

 

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

در مطالب بالا مشخصات پارچه پورشه و پارچه مازراتی را گفتیم و حالا اگر بخواهیم این سوال که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی را پاسخ دهیم، باید بگوییم که هر دوی این پارچه ها از نظر تنوع در رنگ و طرح، مقاومت، کیفیت و قیمت یکسان هستند و نمی توان بر اساس این فاکتورها در نظر گرفت که کدام یک بهتر است. تنها تفاوت اصلی که این دو پارچه دارند در ظاهرشان می باشد که با هم متفاوت اند.

 

سخن پایانی

تا اینجا به این نتیجه رسیدید که باید با توجه به سلایق و نوع مبل تشخیص دهید که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی! اما نکته ای که باید در هنگام خرید عمده پارچه مخمل پورشه و همچنین خرید عمده پارچه کرپ مازراتی در نظر بگیرید این است که به مراکزی مراجعه نمایید که تضمین کیفیت، تنوع و قیمت های رقابتی را در خدمت شما، خریداران عمده، قرار دهند.

ما، مجموعه فروش آنلاین و عمده انواع پارچه به نام پارچه سرا، آماده همکاری با مشتریان و خریداران عزیز هستیم. با توجه به تجربه و دانش فنی ما در زمینه فروش انواع پارچه، می توانیم به شما اطمینان دهیم که با همکاری با ما، ارائه محصولات بی نظیر و خدمات حرفه ای را برای شما فراهم خواهیم کرد. برای اربتاط با بازرگانی پارچه سرا می توانید به کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه پارچه پورشه در ایران

کارخانه پارچه پورشه در ایران

مرکز پخش پارچه سرا یکی از نمایندگی های معتبر و بزرگ کارخانه پارچه پورشه در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *