خانه / پارچه مخمل / لیست قیمت پارچه مخمل ضخیم امسال

لیست قیمت پارچه مخمل ضخیم امسال

پارچه مخمل ضخیم، ظاهر بسیار شیکی دارد که برای دوخت لباس در هر رده سنی بسیار مناسب می باشد. علاوه بر تولیدی پوشاک در بسیاری از صنایع مانند اکسسوری های منزل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پارچه هایی است که از قدیم تا به الان، طرفداران خاص خود را دارد. قیمت پارچه مخمل ضخیم، فاکتور بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید به آن دقت نمایید. نوع الیاف به کاربرده شده در این پارچه می تواند محدوده قیمت آن را مشخص کند. پارچه مخملی که از الیاف ابریشم خالص ساخته شده به قطع قیمت بالاتری از پارچه مخمل با الیاف مصنوعی مانند ریون، دارد. پس برای خرید بهترین پارچه مخمل با قیمت منصفانه باید الیاف آن را در نظر بگیرید. توصیه می شود برای خرید این پارچه به مراکزی مراجعه نمایید که با مشاوره تخصصی، شما را در انتخاب و خرید پارچه مخمل کمک کنند. چرا که تشخیص کیفیت آن بسیار مهم و کار سختی است که فقط از پس متخصصان این حوزه بر می آید.

 

بهترین پارچه مخمل

پارچه مخمل دارای سطحی بسیار نرم و لطیف می باشد. دارای پرز یا کرک هایی است که باعث سه بعدی نشان دادن پارچه مخمل می شود. این پارچه با الیاف های متفاوتی تولید و عرضه بازار می گردد. بهترین پارچه مخمل، دسته ای است که از الیاف های طبیعی مانند ابریشم خالص تهیه می شود که به قطع دارای قیمت گران تر و ظاهری بسیار لوکس می باشد. پارچه مخمل هایی که ارزان قیمت هستند از الیاف های مصنوعی، پنبه، پارچه و پشم تولید شد اند. برای انتخاب بهترین پارچه مخمل باید به حوزه کاری تان توجه نمایید که چه درجه از کیفیت را می خواهید. انواع مختلفی از این پارچه با تنوع رنگ بندی در بازار وجود دارد که جوابگو هر سلیقه و بودجه ای می تواند باشد. برای خرید رضایت بخش پارچه مخمل بهتر است از کسی کمک بگیرید که بتواند شما را در این راستا راهنمایی کند و بهترین انتخاب ها را پیش روی شما بگذارد.

بهترین پارچه مخمل

قیمت پارچه مخمل ضخیم

قیمت پارچه مخمل ضخیم به نوع و کیفیت آن پارچه بستگی دارد. همانطور که گفته شد پارچه مخمل با الیاف طبیعی گران تر از الیاف های مصنوعی می باشد. با توجه به تنوع بسیار بالا در انواع این پارچه، نوسان در قیمت بسیار زیاد است و نمی توان رنج مشخصی از قیمت پارچه مخمل درجه یک را گفت. برای بررسی قیمت می توانید به نمایندگی فروش پارچه تماس بگیرید تا لیست قیمت روز را در اختیار شما قرار دهند.

 

خرید آنلاین پارچه مخمل

امروزه دیگر نیازی به خرید حضوری و وقت گذاشتن برای آن ندارید و کافیست با اعتماد به رضایت مشتریان و سامانه هایی، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید آنلاین پارچه مخمل در سراسر ایران می توانید به نمایندگی معتبر پارچه سرا مراجه نمایید. این نمایندگی یکی از تامین کنندگان اصلی و بزرگ در پخش طاقه ای انواع پارچه به تمام نقاط ایران می باشد. نحوه خرید از پارچه سرا به صورت آنلاین است که خریداران با یک تماس می توانند خرید خود را ثبت نمایند و به لیست قیمت پارچه مخمل ضخیم دست یابند. شماره های کارشناسان بازرگانی پارچه سرا در سایت ثبت شده است.

این مجموعه دارای انواع پارچه ها با تناژهای متفاوتی از کیفیت است، همچنین قیمت پارچه همان قیمت تولیدی کارخانه ها می باشد. با خرید مستقیم از تولیدکننده، با حذف واسطه ها توسط این نمایندگی، خرید ارزان را تجربه خواهید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مخمل پورشه

قیمت پارچه مخمل پورشه + خرید مستقیم

ممکن است مبلمان منزلتان کهنه شده باشد یا از ظاهر آنها خسته شده اید، به …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *