خانه / پارچه مخمل / قیمت پارچه مخمل پورشه + خرید مستقیم

قیمت پارچه مخمل پورشه + خرید مستقیم

ممکن است مبلمان منزلتان کهنه شده باشد یا از ظاهر آنها خسته شده اید، به همین دلیل دنبال راهی‌ برای تعویض آنها هستید و می خواهید با صرفه کمترین هزینه مبلمان خود را بروز کنید.
اما سوال این است که چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ همانطور که می دانید تنوع پارچه های مبلی بسیار زیاد بوده و در بین آنها سردرگم خواهید شد. اما شما به دنبال آن هستید که با صرف هزینه کم ظاهر مبلمان تان را تغییر دهید.
پس پارچه های مخمل پورشه بهترین انتخاب هستند، در این مقاله ابتدا با این پارچه ها آشنا می شوید و در ادامه به انواع، مزایا و معایب و همچنین قیمت پارچه مخمل پورشه می پردازیم.

آشنایی با پارچه مخمل پورشه

پارچه پورشه مخمل از انواع پارچه های مبلی است که مصارف بسیار زیادی دارد‌. این پارچه ها هم در مبلمان راحتی و هم در مبلمان استیل کاربرد دارند و این پارچه به صورت پارچه پورشه ایرانی موجود است.
علاوه بر صنعت مبلمان از آنها می توان در دوخت پرده ها استفاده کرد و گاهاً مشتریان این روکش مبلی را به عنوان پرده منزل خود سفارش می دهند. اگر بخواهید کیفیت پارچه پورشه را بدانید باید به تراکم نخی آن دقت کنید.
پارچه پورشه ایرانی به دست توليدکنندگان داخلی تولید می شود و با توجه به شرایط تحریم، مانعی برای واردات پارچه ها شده است. این پارچه ها همانطور که اشاره کردیم به دلیل کیفیت خوبی که دارند بر رقبا حاکم هستند.
پارچه های پورشه را می توانید در انواع رنگبندی و طرح های مختلف در بازار مشاهده کنید و این موضوع امکان خرید برای هر سلیقه ای را فراهم می کند و از طرفی سادگی این پارچه، طرفداران‌ زیادی را به خود جذب کرده است‌.
نکته مهمی که در این پارچه ها وجود دارد این است که امکان چاپ به روی آنها ممکن است و به همین دلیل به روی آنها انواع طرح های سنتی، گلدار و اسلیمی انجام می شود.

 

پارچه مخمل پورشه
پارچه مخمل پورشه

 

انواع پارچه پورشه

انواع پارچه پورشه مخمل شامل پارچه های ایرانی و چینی هستند و در حال حاضر پارچه پورشه ایرانی در دسترس است و در داخل کشور با کیفیت های مختلف به فروش می رسد می توانید آنها را در بازارهای داخلی کشور مشاهده کنید.
اما پارچه های چینی که از خارج کشور وارد می شوند به دلیل محدودیت های واردات استفاده کمتری نسبت به پارچه های ایرانی دارند به طور کلی تعداد کمتری از آنها را در بازار مشاهده خواهید کرد‌.
از دیگر انواع پارچه های پورشه که از نظر طرح پارچه شامل مدل های گلدار، اسلیمی و پلنگی می شوند. این پارچه ها به وسیله چاپ دارای طرح های مختلفی هستند، اما نوع دیگر پارچه های پورشه بدون طرح می باشد که بدون نقش و طرح تولید می شوند.
احتمالاً این سوال را در ذهن خود دارید که پارچه پورشه خام چیست و این نوع پارچه ها همانطور که از نامشان پیدا است کاملا خالص و بدون هیچ گونه تغییری به دست اکثر مشتریان می رسد. پارچه پورشه مخمل به صورت مبلی و پرده ای مصرف می شود و ماندگاری بسیار زیادی دارند.
یکی از ویژگی های خوب پارچه‌ پورشه مبلی این است که آنها دارای آیتر یا لمینت هستند که به قسمت پشتی پارچه چسبانده می شوند تا استحکام آنها را افزایش دهند و به همین دلیل مصرف کنندگان در مدت زمان بیشتری می توانند از این پارچه ها استفاده کنند.
از طرفی دیگر این نوع پارچه ها در عرض ۱۴۰ سانت استفاده می شوند در حالی که نوع پرده ای آن معمولا با عرض ۳ متر و بدون آستر مصرف می شود‌. همانطور که گفتیم نوع سوم هم پارچه پورشه خام است که بدون لمینت استفاده می شود.
اگر بخواهیم به مزیت پارچه های پورشه اشاره داشته باشیم باید گفت که این پارچه ها بسیار با کیفیت هستند و در انواع رنگبندی ها می توانید آنها را مشاهده و خرید کنید.
علاوه بر این ها دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند و اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه هستید بدون شک اولویت شما باید پارچه های پورشه مخمل باشد.

قیمت پارچه مخمل پورشه

شاید با شنیدن نام این پارچه فکر کنید که قیمت پارچه مخمل پورشه بسیار گران است ولی این نوع پارچه ها از محبوب ترین پارچه های امروزی هستند و به خصوص که در صنعت مبلمان و پرده ای کاربرد گسترده تری دارند و قیمت خوبی دارند.
برای دریافت آخرین قیمت آنها می توانید به صفحات آنلاین قیمت ها مراجعه کنید یا یک راه آسان تر پیش رویتان است. کافیست با پشتیبانان زیگورات فابریک در تماس باشید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.
تمام کارکنان این مجموعه در تلاش هستند که بتوانند با بهترین کیفیت و قیمت مشتریان خود را ساپورت کنند و شما هر گونه پارچه پورشه مخمل بخواهید می توانید در این فروشگاه اینترنتی پیدا کنید.
به طور کلی پارچه های پورشه تنوع بسیار زیادی دارند و از رنگ های تند گرفته تا رنگ های شاد و بهاری را می توانید در این پارچه ها پیدا کنید. ظاهر این پارچه ها شبیه به پارچه های مخمل است و پرز های کوتاهی دارند.
اگر از ظاهر مبلمان خود خسته شده اید می توانید با مشاهده رنگبندی این پارچه ها سفارش خود را انجام دهید و پارچه پورشه مخمل برای مبلمان کلاسیک و استیل بسیار مناسب و کاربردی هستند.

 

فروش عمده پارچه مخمل پورشه
فروش عمده پارچه مخمل پورشه

 

خرید پورشه مخمل از کارخانه پارچه پورشه

حال که دانستید که چگونه قیمت پارچه مخمل پورشه را بدست آوردید، نوبت به آن می رسد که ثبت سفارش خود را از یک کارخانه پارچه پورشه معتبر انجام دهید.
برای ثبت سفارش خود می توانید ابتدا با کارشناسان زیگورات فابریک در ارتباط باشید آنها به شما راهنمایی می کنند که چگونه ثبت خرید خود را انجام دهید و پس از آن با مراجعه به سایت می توانید اولین خرید خود را انجام دهید.
اگر سوالات بیشتری در زمینه قیمت پارچه مخمل پورشه داشتید کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما و پشتیبان ها همراه باشید و سوالاتتان را بپرسید و تلاش خود را می کنیم که در کمترین زمان ممکن پاسخگو شما مشتریان عزیز باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مخمل ضخیم

لیست قیمت پارچه مخمل ضخیم امسال

پارچه مخمل ضخیم، ظاهر بسیار شیکی دارد که برای دوخت لباس در هر رده سنی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *