خانه / پارچه کرپ مازراتی / پارچه کرپ مازراتی ارزان + راهنمای خرید

پارچه کرپ مازراتی ارزان + راهنمای خرید

پارچه کرپ مازراتی ارزان، یکی از پارچه های پر کاربرد در صنعت مد و پوشاک است. این پارچه به خصوص در فصل تابستان به دلیل ساختار سبک بیشتر از دیگر پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه کرپ مازراتی تلفیقی از پارچه های ابریشم و ویسکوزیته است که با استفاده از پلی استر، پشم و ابریشم تولید می شود. همانطور که اشاره کردیم این محصولات در انواع لباس هایی که فکر کنید، کاربرد دارند.
اینکه پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد و در کدام فصل ها می توان استفاده کرد، در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم با ما همراه باشید.

پارچه کرپ مازراتی ارزان

پارچه کرپ مارزاتی ارزان یکی از انواع پارچه های کرپ است که به دلیل وجود نخ های مقاوم، کیفیت خوبی دارند. این پارچه ها از نظر ظاهری سطح دانه دانه و بدون پرز دارند.
پارچه های کرپ (مارزاتی) به دلیل بافت زیبای خود به تن می نشینند. آنها از ابریشم، پنبه، پشم و الیاف مصنوعی تولید می شوند و در انواع مختلفی می توانید آنها را مشاهده کنید.
البته به این نکته توجه داشته باشید که پارچه کرپ مارزاتی ارزان جزء پارچه های سنتی محسوب می شود و در گذشته به حای ابریشم استفاده می شد. اما امروزه از مواد دیگری در تولید آنها استفاده می‌ شود.
آیا با ویژگی های پارچه کرپ مازراتی آشنایی دارید؟ بدون شک دانستن این مزایای به شما کمک می کند که انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید به همین دلیل چند مورد از ویژگی های مهم این پارچه ها را بررسی می کنیم.

ویژگی های پارچه کرپ مازراتی چیست؟

پارچه کرپ های مارزاتی نوعی خاص در دنیای پارچه ها هستند و از آنجایی که از الیاف متفاوت تهیه می شوند، خواص آنها از پارچه‌ای به پارچه دیگر متفاوت است. با این حال خواصی وجود دارد که تنها در این پارچه ها می توانید پیدا کنید.
این پارچه ها ویژگی های بسیار زیادی دارند از نمونه بارزشان‌ می توان به نمای زیبا آنها اشاره کرد. نازک بودن پارچه وزن آن را بسیار سبک می کند و روی پوست احساس سنگینی ندارد.
«نازک بودن پارچه» به معنای آن است که کرپ گرما را به خوبی حفظ نمی کند، وقتی به این سوال فکر می کنید که پارچه کرپ مناسب چه فصلی است؟ باید گفت که تقاضای شانس بیشتری در فصل های گرم نسبت فصل های سرد دارد.
اما در کنار ویژگی های خوب، معایبی هم وجود دارد. از معایب پارچه کرپ مازراتی این است که این پارچه ها معمولا با ماشین لباسشویی شسته نمی شوند. برخی از پارچه های کرپ را باید در آب سرد به صورت دستی بشویید.

پارچه کرپ مازراتی
پارچه کرپ مازراتی

 

از پارچه کرپ مازراتی در چه کجاها می توان استفاده کرد؟

پارچه ها در صنعت مد و لباس می توانند در قسمت های مختلفی کاربرد داشته باشند. پارچه کرپ مازراتی از آن دسته پارچه هایی است‌ که‌ می توان در جاهای مختلفی استفاده‌ کرد.
بیشترین جاهایی که از آنها استفاده می شود در پوشاک زنانه است. پارچه های کرپ مازراتی به ویژه در محصولاتی مانند بلوز، پیراهن و دامن به کار برده می شوند.
به عنوان مثال پارچه های کرپ شنی در ساخت محصولاتی مانند لباس، شال و روسری استفاده می شوند به همین دلیل است قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک متفاوت خواهد بود.
در واقع اگر پارچه درجه یک باشد بدون شک قیمت بالاتری پیدا می کند. پارچه های کرپ دارای انواع مختلفی می باشند و همانطور که گفته شد بیشترین جاهایی که می توان از آنها استفاده کرد در فصول گرم سال است.
کرپ مارزاتی به عنوان پارچه های شیک و درخشان برای دوخت لباس های سارافونی، کت و دامن‌ها و لباس های بلند عالی هستند. از آنجایی که انعطاف پذیری بالایی دارند، بریدن و دوخت دامن های متنوع نیز ممکن است.
این پارچه ها برای دوخت تاپ و بلوزهای زیبا مناسب هستند و کیفیت بالای آنها افراد را می توانند در مراسم های خاص، مجالس و رویدادهای ویژه مناسب سازند. جنس لطیف کرپ مارزاتی حتی در پارچه پنبه ای ارزان قیمت آن موجود است.
به طور کلی این پارچه ها جنس لطیفی دارند و با توجه به الگوهای مازراتی، می توان برای دوخت لباس های رسمی و پالتویی از آنها استفاده کرد این پارچه ها هیچ گاه دل شما را نخواهند زد و مثل روز اول همیشه دلربا خواهند بود.

بررسی قیمت های پارچه کرپ مازراتی درجه یک، ترک و پنبه ای ارزان

حتما به دنبال پارچه کرپ مازراتی ارزان هستید اما به دلیل ندانستن قیمت کمی سردرگم خواهید بود. امّا جای نگران نیست کافی است برای دریافت قیمت های بروز، به لیست قیمت های آنلاین مراجعه کنید.
از آنجا که بروزرسانی قیمت ها ممکن است قدیمی باشد شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت زیگورات فابریک با کارشناسان ما در تماس باشید، آنها به شما در دریافت قیمت‌ها کمک شایانی می کنند.
حتی می توانید قیمت پارچه کرپ مازراتی ترک را از ما بخواهید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید از آخرین بروزرسانی ها مطلع شوید. اگر هر گونه سوال دیگری در این زمینه داشتید، پاسخگو شما خواهیم بود.

در چه فصولی می توان از پارچه کرپ مازراتی استفاده کرد؟

پارچه کرپ مازراتی ارزان را می توان در فصول مختلف استفاده کرد. در موارد زیر می‌ توانید متوجه شوید که این پارچه مناسب چه فصلی از سال است:

  • بهار: برای فصل بهار می توانید از پارچه کرپ های با ضخامت کمتر استفاده کنید. با اینکه پارچه کرپ مازراتی کمی سنگین تر است، اما در فصل بهار نیز می توان از آن برای لباس های سبکی استفاده کرد. با استفاده از آن لباس های بهاری مانند ژاکت ها، بلوزها و دامن ها را امتحان کنید.
  • پاییز: پارچه کرپ مازراتی برای لباس های پاییزی مناسب است که در این فصل از سال طبقه بندی می شوند. می توانید از آن برای ساخت پالتوها، کت و شلوارها، دامن ها و لباس های دیگر که در روزهای نسبتاً خنک پاییزی مناسب هستند استفاده کنید.
  • زمستان: پارچه کرپ مازراتی به دلیل وزن و ضخامت مناسب خود، برای لباس های زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید از آن برای ساخت کاپشن ها، پالتوها، دامن ها و سایر لباس های گرم و زمستانی است

 

خرید پارچه کرپ مازراتی درجه 1
خرید پارچه کرپ مازراتی درجه ۱

 

خرید پارچه کرپ مازراتی ارزان از نمایندگی زیگورات فابریک

به طور کلی با پارچه کرپ مازراتی ارزان آشنا شدید. در این مقاله سعی کردیم به موضوعات مهمی مانند ویژگی ها و قیمت های آن بپردازیم، حال نوبت شماست.
اگر قصد خرید این نوع پارچه ها را دارید می توانید از طریق سایت اقدام کنید، کارشناسان ما با پشتیبانی حرفه‌ای خرید شما را پشتیبانی می کنند پس با خیال راحت به ما اعتماد کنید.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید، سعی کرده‌ایم در هر حالتی پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم؛ نظرات و پیشنهادات خود را درباره محصولات با ما درمیان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خیلی از تولیدکنندگان پوشاک به دنبال منبعی مطمئن برای خرید پارچه مازراتی عمده می باشند. …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *