خانه / پارچه تریکو / قیمت پارچه تریکو ضخیم

قیمت پارچه تریکو ضخیم

خریداران عمده پارچه اعم از مراکز تولیدی پوشاک، تجار و فروشندگان پارچه به صورت خورده فروشی می توانند برای خرید عمده پارچه تریکو و جهت کسب قیمت پارچه تریکو ضخیم با مشاوران زیگورات فابریک تماس حاصل نمایند.
آنچه در ابتدا برای شما مهم است، قیمت پارچه تریکو ضخیم است و نیمی از مشتریان بدون آن که به رنگ و مدل لباس نگاهی بيندازند به قیمت دقت می کنند.
اما آن چه که در ابتدا باید نگاه شما را جذب کند، کیفیت پارچه های تریکو است و در مرحله بعدی می توانید درباره قیمت تصمیم بگیرید. پارچه های تریکو لطیف و زیبا هستند که در انواع لباس ها کاربرد دارند.
از آنها انواع لباس، مانتو و کالای خواب تهیه می شود. اگر دوست دارید با این پارچه بیشتر آشنا شوید و قیمت ها دستتان بیاید، در این مقاله همراه ما باشید.

خصوصیات پارچه تریکو

اما خصوصیات پارچه تریکو ضخیم چیست و چگونه می توانیم این پارچه ها را بشناسیم؟ آن چه که در پارچه های تریکو مهم است، نخ های استفاده شده در پارچه ها می باشد. در تولید آنها نخ از اهمیت زیادی برخودار است.
برای تولید پارچه تریکو از انواع نخ ها استفاده می شود، به عنوان مثال زمانی که از نخ لاکچرا در پارچه استفاده می شود، این باعث خواهد شد که پارچه حالت کشسانی پیدا کند.
زمانی که پارچه خصوصیت کشسانی دارد حتی هنگام شستشو از کیفیت آن کاسته نمی شود. لذا به همین دلیل است که در پارچه های تریکو از انواع نخ برای تولید استفاده می شود.
اگر می خواهید پارچه های تریکو‌ را دقیق تر بشناسید خصوصیاتی‌ مانند استحکام، درصد نفوذ آب، مدل باقت و جنس الیاف به کار رفته را به خاطر داشته باشید و بدانید که این پارچه ها از انواع نخ ها تولید می شوند و به همین دلیل بسیار متفاوت هستند.

انواع پارچه تریکو
انواع پارچه تریکو

 

مهم‌ ترین کاربرد های پارچه تریکو ضخیم چیست؟

پارچه های تریکو ضخیم با نام هایی مثل گرد بافت هم شناخته می شوند. ویژگی هایی مانند لطافت و نرمی آنها بسیار زبانزد است و این پارچه ها استحکام و قدرت بسیار خوبی دارند.
این پارچه ها در دوخت انواع لباس های بیرونی و خانگی کاربرد دارند. معمولاً لباس هایی که دوام زیادی دارند از این پارچه ها منشاء گرفته می شوند.
علاوه بر کاربردهای گفته شده در دوخت لباس هایی مانند شنا، کلاه، جوراب، لباس زیر و لباس های راحتی هم استفاده می شوند. البته با توجه به این که این پارچه ها دارای انواع مختلفی هستند هر کدام در دوخت لباس خاصی به کار گرفته می شوند.

انواع پارچه تریکو (Tricot)

انواع پارچه تریکو که بر اساس الیاف به کار رفته در آنها معرفی می شوند، شامل موارد زیر هستند:

پارچه تریکو پلی استر

پارچه تریکو پلی استر از نخ و الیاف پلی استر ساخته می شود، این نوع پارچه ضد آب بوده و به همین دلیل مقاومت خوبی را در برابر آب و رطوبت نشان می دهد.
می توانید به راحتی به آنها اعتماد کنید به این دلیل که مقاومت خوبشان را در برابر دررفتگی و نخ کش شدن می توانید مشاهده کنید. به همین دلیل بیشتر در انواع کاپشن، لباس ورزشی و لباس بارانی استفاده می شوند‌.
اگر به دنبال قیمت تیشرت هستید می توانید با کارشناسان مجموعه زیگورات فابریک تماس بگیرید، آنها به شما کمک می کنند که قیمت متناسب با نیاز خود را پیدا کنید‌، پس هر چه سریعتر تماس حاصل کنید.

پارچه تریکو پنبه ای

آیا فکر کرده‌اید که پارچه تریکو ضخیم دیگر جنس نرم تری ندارد؟ پارچه های تریکو پنبه ای بسیار نرم و لطیف هستند، آنها از الیاف پنبه ای تهیه می شوند.
اگر به دنبال پارچه ای با بافت طبیعی هستند این پارچه ها مختص شما تهیه شده اند، از همه مهمتر آسیبی به پوست شما نمی رسانند و گزینه های بسیار ایده آلی برای شما خواهند بود.
از تریکو های پنبه ای بیشتر در دوخت کالای خواب، پتو، رو بالشتی و روتختی استفاده می شود. البته آنها به دلیل پوست حساس نوزادان، در انواع لباس های کودکان نیز کاربرد دارند.

پارچه تریکو لاکرا

پارچه لاکرا از الیاف مصنوعی تهیه می شود، استحکام و دوام این پارچه حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد‌. به این دلیل که بسیار مقاوم هستند و خاصیت کشسانی بسیار خوبی دارند.
این نوع پارچه های تریکو در دوخت یونیفرم های مدرسه‌ای، لباس های ورزشی و مانتو بسیار کاربرد دارند‌. خاصیت کشسانی در آنها به قدری زیادی است که در هنگام شستشو ۵ برابر اندازه خود باز می شوند و بعد از شستشو به حالت اولیه خود بر می گردند.

چگونه پارچه تریکو مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک پارچه تریکو خوب، باید به نوع الیاف در آن دقت کنید. باید بدانید که چه نوع الیافی در آن استفاده شده است الیاف طبیعی عموماً نرمی، تنفس پذیری و راحتی بیشتری دارند.
توجه کنید که پارچه چقدر ضخیم یا نازک است، ضخامت پارچه بستگی به فصل و استفاده شما دارد. پارچه‌ های ضخیم تر برای فصل‌ های سرد و پارچه‌ های نازک تر برای فصل‌ های گرم مناسب‌ هستند.
بررسی کنید که آیا پارچه تریکو به راحتی پرز می‌ دهد یا نه. همچنین، اطمینان حاصل کنید که پارچه قابلیت مراقبت یا شست‌ و شوی آسان دارد. در نهایت انتخابی که با سلیقه و نیاز شما مطابق است، بهترین انتخاب خواهد بود.

 

قیمت پارچه تریکو 1402
قیمت پارچه تریکو ۱۴۰۲

قیمت پارچه تریکو ضخیم ۱۴۰۲

قبل از اینکه قیمت پارچه تریکو ضخیم را بدانید، بهتر است این پارچه را بهتر بشناسید و با ویژگی های آن باشید که در هنگام خرید سرتان کلاه نرود.
تار و پود پارچه های تریکو به صورت حلقوی گره خورده و از کنار هم قرار گرفتن این حلقه ها تریکوهای با کیفیت تشکیل می شود. مدل این پارچه ها بسیار نرم و لطیف است و محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.
به طور کلی در قیمت پارچه تریکو ضخیم عوامل مختلفی دخالت دارند و برای تعیین قیمت باید کیفیت و جنس پارچه در نظر گرفته شود تا به قیمت نهایی رسید. همچنین بافت، رنگ و طرح پارچه نیز تاثیر گذار هستند.

خرید عمده پارچه تریکو

اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید عمده پارچه تریکو هستید می توانید با زیگورات فابریک تماس بگیرید.
مشاوران این مجموعه به شما کمک می کنند که بهترین کیفیت و قیمت را انتخاب کنید و آنچه که برای شما نیاز است را پیدا کنید. خریدارات عزیز می توانند از طریق شماره هایی که در سایت موجود هستند با آنها تماس بگیریند و از مشاوره ی کارشناسان این تیم بهره مند شوند.
همچنین در این سایت می توانید قیمت پارچه تریکو ضخیم و ساده را نیز بیابید. اگر سوالات بیشتری در زمینه پارچه های تریکو داشته باشید کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما باشید و سوالاتتان‌ را حل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه تریکو

خرید اینترنتی پارچه تریکو با قیمت ارزان تر

در دنیای امروز، خرید آنلاین به عنوان یک روش خرید راحت و موثر شناخته شده …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *