خانه / پارچه گورتکس / آشنایی با پارچه گورتکس + قیمت خرید استثنایی

آشنایی با پارچه گورتکس + قیمت خرید استثنایی

پارچه های ضد آب در برابر نفوذ رطوبت مقاومت می کنند و این ویژگی را هنگام آشنایی با پارچه گورتکس مشاهده می‌ کنید. این نوع پارچه جزوء محصولات ارزشمندی محسوب می شوند.
قبل از اینکه عمیقاً با پارچه گورتکس آشنا شویم بهتر است با مفهوم پارچه های ضد آب بهتر آشنا شویم. به طور کلی این پارچه‌ ها در برابر آب غیر قابل نفوذ هستند و نه باید درباره خیس شدن پارچه نگران باشید.
فرآیند تولید پارچه های گورتکس، نفوذ آب به پارچه را بسیار دشوار می کنند و آنها معمولاً نوعی پوشش هستند، نه اینکه خود پارچه واقعی را تشکیل دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر این محصولات را بشناسید.

آشنایی با پارچه گورتکس

آشنایی با پارچه گورتکس بسیار شگفت انگیز است و این پارچه ها توانایی مقاومت در برابر آب و رطوبت را دارند. اما حقیقتی که وجود دارد این است که آنها حداقل میزان محافظت را ارائه می دهند تا بتوانند شما را در برابر رطوبت خشک نگه دارند.
این پارچه ها از جنس PTFE هستند و در فرآیند تولید این مواد کشیده می شوند تا پارچه های گورتکس تشکیل شوند. همانطور که گفتیم این پارچه ضد آب است و علاوه بر آن خاصیت تنفس پذیری را هم دارد.
اگر گورتکس را مشاهده کنید روی سطح هود سوراخ های ریزی دارد که اجازه می دهد قطرات آب از این سوراخ ها عبور کند و اجازه نمی دهد که قطرات وارد پارچه شوند دقیقا شبیه به پوسته محافظ، از پارچه مراقبت می کند.
این پارچه ها نمی گذارند که عرق بدن روی پارچه باقی بماند و در نهایت خاصیت تنفس پذیری را در گورتکس ایجاد می کنند. پارچه گورتکس برای اینکه خاصیت تنفس پذیری خود را حفظ کند باید توسط اسپری شیمیایی عمل آوری شود.
به طور کلی محصولاتی که از پارچه ها ساخته می شوند دارای درز هستند و برای اینکه درز ها راه نفوذ آب و باد نشوند، باید توسط یک نوار چسب مخصوص پوشیده شوند.

 

پارچه گورتکس
پارچه گورتکس

 

ویژگی های پارچه گورتکس

پارچه گورتکس (GORE-TEX) یک نوع پارچه فناورانه است و دارای ویژگی های منحصر به فرد است در ادامه این ویژگی ها را بررسی می کنیم:

  • ضدآب: گورتکس پارچه‌ای ضد آب است و می‌ تواند از ورود آب به درون پارچه جلوگیری کند. این ویژگی به طور خاص در پوشاک و لباس‌هایی کاربرد دارد که در شرایط مرطوب یا بارانی استفاده می‌ شوند.
  • تنفس‌پذیری: پارچه GORE-TEX تنفس‌ پذیر است و به بدن امکان عبور عرق را می‌ دهد. این ویژگی به کنترل دما و رطوبت درون لباس کمک می‌ کند و باعث احساس راحتی بیشتر می‌ شود.
  • مقاومت در برابر باد: این پارچه ها مقاوم در برابر نفوذ باد هستند و می‌ توانند بدن را در برابر تأثیرات غیر مطلوب وزش باد حفظ کنند.
  • مقاومت در برابر رطوبت: این پارچه می‌ تواند در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی مانند باران، برف، یخ و آب گرد و غبار مقاومت کند.

کاربرد هایی از پارچه گورتکس را که باید بدانید

به طور کلی پارچه‌ های گورتکس در لباس‌ های بیرونی و ورزشی بیشترین کاربرد را دارند. اما این پارچه‌ ها در تولید انواع اکسسوری‌ ها مانند کفش و دستکش نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
بعد از آشنایی با پارچه گورتکس باید بدانید که آنها در طیف وسیعی از انواع مختلف لباس‌ های بیرونی قرار می‌ گیرند. آنها به طور انحصاری در تولید انواع بارانی و ژاکت‌ های زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند.
اما استفاده از آنها در حال حاضر برای تولید شلوار و ژاکت های سبک وزن است. جالب است بدانید که اولین دستکش توسط این پارچه ها در سال ۲۰۰۳ میلادی تولید شد.
تاکنون این پارچه ها به طرز شگفت انگیزی پیشرفت کرده اند و امروزه پایه اصلی بسیاری از تولید کنندگان محسوب می شوند. در انواع لباس زمستانی، کوله پشتی و دیگر اکسسوری های بیرونی کاربرد دارند.

این پارچه ها مناسب چه فصلی هستند؟

پارچه گورتکس یک نوع پارچه است که از پلی‌ استر برای ساخت آن استفاده می‌ شود. این پارچه به دلیل مقاومت خود در برابر آب و باد، معمولاً برای لباس‌ های مورد استفاده در فصول سرد به کار می‌ رود.
گورتکس معمولاً یک پارچه ضد آب است و قابلیت نفوذ نشدن آب را دارد. این ویژگی آن را برای استفاده در فصل‌ های بارانی و برفی مناسب می‌ کند، از جمله پوشیدن آن در بهار و پاییز زمانی که باران و آب وجود دارد.
همچنین در فصل زمستان، به عنوان لایه محافظ مقابل باد و برف در لباس‌ های معمولی و یا برای پوشش بدن در فعالیت ‌های ورزشی خارجی می‌توان استفاده کرد.

 

فروش عمده پارچه گورتکس
فروش عمده پارچه گورتکس

قیمت پارچه گورتکس

پارچه های کورتکس معمولاً نسبت به پارچه های ضد آب معمولی قیمت گران تری دارند و این پارچه ها توسط شرکت W.L.GORE معمولا با هزینه های نسبتاً زیادی به فروش می رسند.
با این حال بسیاری از تولید کنندگان این اعتقاد را دارند که لوگوی شرکت گورتکس بیشتر از این حرف ها ارزش هزینه کردن را دارد‌.
اگر به دنبال قیمت ها بروز هستید پیشنهاد می شود با کارشناسان مجموعه زیگورات فابریک در تماس باشید.
مشاوران ما به شما کمک می کنند که علاوه بر آشنایی با پارچه گورتکس بتوانید آنها را با قیمت بهتری دریافت کنید و هم اکنون می توانید با ما در تماس باشید.

خرید پارچه گورتکس از نمایندگی زیگورات فابریک

آشنایی با پارچه گورتکس به شما کمک می‌ کند تا بتوانید این پارچه را با کیفیت اصلی آن تشخیص دهید و هنگام خرید این پارچه را اشتباه نگیرید.
در این مقاله به طور مختصر و مفید با پارچه گورتکس آشنا شدیم و دانستید که چگونه این پارچه ها را بشناسید.
اگر قصد خرید پارچه گورتکس را داشته باشید می توانید خرید خود را در نمایندگی زیگورات فابریک به ثبت برسانید این مجموعه محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می کند.
قبل از خرید حتما با کارشناسان مجموعه در تماس باشید آنها به شما کمک می کنند که چگونه نیاز خود را برطرف کنید و هر گونه سوال فنی داشته باشید پشتیبان های مجموعه شما را راهنمایی می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ مشخصات + کاربردها

پارچه گورتکس چیست؟ در دنیای امروز، صنعت پارچه‌سازی با بهره‌گیری از فناوری نوین، به یک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *