خانه / پارچه نمد / خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

فروشگاه اینترنتی فابریک برای مشتریان خود خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان را فراهم می‌ کند و در بازار مجازی به فروش اینترنتی پارچه ایرانی و خارجی مشغول بوده است.
پارچه‌های نمدی از نوع غیر بافته هستند و حاصل از فرایندهای فشرده سازی یا متراکم سازی به دست می‌آیند. این پارچه‌ ها کیفیت‌ های متفاوتی دارند با توجه به این کیفیت‌ ها قیمت گذاری می‌ شوند.
بسیاری از شماها این سوال را دارید که پارچه‌ های نمدی از کجا می‌آیند درواقع این پارچه‌ ها از گذشته‌ های دور تاکنون استفاده می‌ شوند و در گذشته به عنوان پایه اصلی برای تولید پوشاک استفاده می‌ شدند.
این پارچه‌ها در رنگ بندی‌ های متنوعی وجود دارند و هر فرد سخت پسندی را مجذوب خود می‌کنند به طوری که رنگ‌های روشن آنها بسیار پرکاربرد هستند و در موضوعات مختلفی استفاده می‌ شوند.
نمد به طور کلی از پشمی تشکیل شده است که با یک ماده مصنوعی مخلوط می شود تا نمد محکم و ارتجاعی برای مصارف صنایع دستی یا صنعتی ایجاد کند. با این حال، برخی از نمد به طور کامل از الیاف مصنوعی ساخته شده است.
به همین دلیل می توانید این پارچه‌ ها را با کیفیت بالایی تهیه کنید تنها کافیست به صفحه محصولات مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.
اگر می‌ خواهید با پارچه نمدی بیشتر آشنا شوید و اینکه بدانید چه قیمتی دارند پیشنهاد می‌ کنیم در ادامه مطالب همراه ما باشید تا بتوانید از اطلاعات این مقاله کاملاً بهره مند شوید و نهایت لذت را ببريد.

پارچه نمدی چیست؟

پارچه‌ های نمدی از طریق فرایند مات کردن، متراکم کردن و فشار دادن الیاف پشمی به دست می‌ آیند، آنها کاربرد های مختلفی در نساجی و لباس دارند.
همچنین آنها را در پروژه‌ های مختلفی مانند دکوراسیون منزل، عایق‌ های صوتی، تابلوهای نمدی، تختخواب‌ ها و بنر ها می‌ توان استفاده کرد. همچنین آنها کاربرد گسترده‌ای در اسباب بازی‌ها دارند.
پارچه نمد در زمان‌ های گذشته ار مورد استفاده قرار می‌ گرفت در اصل نمد به عنوان ماده‌ای برای پوشاک لباس و فرش استفاده می‌‌ شد.
امروزه در دنیای مدرن کاربرد های متنوع آن را می‌ توانید مشاهده کنید، به دلیل استحکام و تطبیق پذیری پارچه نمد، برای طرح‌ های مد، لباس، اسباب بازی و سایر هنرها استفاده می‌ شود.
به طور کلی نمد تنها پارچه ای است که بدون بافتن و بافتن ساخته می شود. پارچه گرم می شود و سپس تحت فشار قرار می گیرد تا الیاف به هم متصل شود تا نمد مطابق با لباس بریده شود.
بنابراین، امکان استفاده از آن برای محصولات و پوشاک مختلف را فراهم می کند. در واقع پارچه های نمدی از گذشته تاکنون کاربردهای بسیار پر رنگی داشته‌اند.
اگر به دنبال آخرین قیمت پارچه نمدی ضخیم هستید می‌ توانید با کارشناسان مجموعه زیگورات فابریک تماس حاصل کنید آنها شما را در این زمینه راهنمایی می‌ کنند.

 

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان
خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

 

ویژگی های پارچه نمدی ارزان

پارچه نمدی به دلیل ساختار خاص خود، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است. این ویژگی باعث می‌ شود که این نوع پارچه برای تولید لباس‌ ها و صنایع دیگر مانند کیف‌ها، کفش‌ ها و مبلمان مناسب باشد.
جنس این پارچه ها نرم و لطیف است و به راحتی قابل انعطاف است. این ویژگی باعث می‌شود که لباس‌های ساخته شده از این نوع پارچه راحت و آسان بر روی بدن قرار بگیرند.
دارای خواص عایق حرارتی است و می‌ تواند در برابر سرما و گرما محافظت کند. این ویژگی باعث می‌شود که این نوع پارچه در تولید لباس‌های زمستانی و لباس‌های محافظتی مورد استفاده قرار گیرد.
پارچه نمدی دارای خواص ضد آب است و می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. این ویژگی باعث می‌شود که این نوع پارچه در تولید کیف‌ ها و کفش‌ های ضد آب استفاده شود.
آنها به دلیل ساختار خاص خود، مقاوم در برابر سایش و فرسایش است. این ویژگی باعث می‌ شود که لباس‌ ها و صنایع تولید شده از این نوع پارچه دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند.
پارچه نمدی قابلیت بازیافت دارد و می‌تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد. این ویژگی باعث می‌ شود که این نوع پارچه به عنوان یک پارچه پایدار و دوستدار محیط زیست معرفی شود.

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

بسیاری از مشتریان این سوال را دارند که پارچه نمدی از کجا بخرم؟ در جواب این سوال باید گفت که فروشگاه‌ه ای متنوعی در حال فروش پارچه های نمد هستند و تعداد آنها بسیار زیاد است.
اگر فرصت کافی برای خرید حضوری ندارید می‌ توانید خرید خود را به صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید به این صورت دیگر وقت خود را هدر نداده‌اید.
برای خرید پارچه نمدی می توانید به سایت زیگوارت فابریک مراجعه کنید و در قسمت محصولات کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و ثبت سفارش کنید. اگر سوالات بیشتری داشته باشید می‌ توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل کنید.
خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان این امکان را به شما می‌ دهد که با قیمتی بسیار مناسب این پارچه را از فروشگاه اینترنتی خریداری کنید و در زمان کمی کالای خود را تحویل بگیرید.

 

خرید عمده پارچه نمد
خرید عمده پارچه نمد

 

قیمت پارچه نمدی ضخیم

اگر قصد خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان را داشته باشید می‌توانید از سایت اقدام کنید. اما در رابطه با قیمت پارچه نمدی ضخیم باید گفت که عوامل مختلفی در تعیین قیمت نقش دارند.
قیمت پارچه‌ های نمدی که با پشم اصلی و طبیعی تهیه می‌ شوند گرانتر است اما در هر صورت قیمت آن با سایر پارچه‌ های پشمی برابری می‌ کند و نکته مهم این است که پارچه‌ های نمدی با الیاف
مصنوعی ارزان‌تر هستند.
به طور کلی تولید کنندگان زیادی تولید این پارچه‌ها را بر عهده دارند و در سال‌ های اخیر تولید کنندگان از روش‌ های معمول تولید پارچه‌ ها فراتر رفته‌اند و کیفیت پارچه‌ها بسیار افزایش داده اند.
اگر از قیمت پارچه‌های نمدی اطلاع ندارید می توانید با پشتیبانان زیگوارت فابریک در ارتباط باشید آنها به شما کمک می‌ کنند که آخرین قیمت‌ها را بررسی کنید و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *