خانه / پارچه کرپ مازراتی / قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک به چه عواملی بستگی دارد؟ احتمالا بارها اسم پارچه های مازراتی به گوشتان خورده است و به دنبال بهترین قیمت آنها بوده اید. این پارچه از انواع پارچه های کرپ هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند.
با استفاده از این پارچه ها می توان لباس های مانتویی، مجلسی و کت و شلواری تهیه کرد. این مدل پارچه ویژگی های منحصر بفردی دارد و ما قصد داریم در مورد پارچه کرپ مازراتی توضیحات کاملی دهیم.

برای آشنایی بیشتر این پارچه ها و اینکه آنها چه خصوصیاتی‌ دارند حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پارچه کرپ مازراتی چیست؟

پارچه های مازراتی از انواع پارچه های کرپ هستند که به این پارچه ها، پارچه کرپ مازراتی نیز گفته می شود. با استفاده از نخ های تاب دار و اعمال یک سری فرآیند های شیمیایی بدست می‌ آیند.
در بین پارچه های کرپ، جنس ضخیم تری دارند و به همین دلیل از آنها بیشتر در فصل های سرد سال استفاده می شود. ظاهر آنها سطحی دانه دانه است و با چین های کم و بدون پرز دیده می شوند.
احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که این پارچه ها در هنگام شستشو از بین می روند؟ با توجه به جنس ضخیم پارچه، در اثر شستشو نه تنها از بین نمی روند بلکه ابعاد خود را حفظ می کنند. این پارچه را می توانید در انواع رنگ بندی مشاهده کنید.

پارچه کرپ مازراتی
پارچه کرپ مازراتی

 

ویژگی های پارچه کرپ مازراتی

پارچه کرپ مازراتی در بین پارچه های کرپ از محبوبیت زیادی برخودار است و به طور کلی به دلیل ضخامت زیادی که دارد از ویژگی های متنوعی برخودار است‌. این موضوع باعث می شود که آنها بسیار خوش دوخت باشند.
سایر ویژگی هایی که می توانید در این پارچه پیدا کنید، شامل موارد زیر هستند:

  • ضخامت بالا
  • تنوع در رنگ و طرح پارچه ها
  • مقاومت و ماندگاری بالا
  • بدون آبرفت و چروک
  • قدرت کشسانی مناسب
  • مناسب استفاده در تمام فصل‌ها

اگر به دنبال قیمت پارچه کرپ مازراتی ترک هستید پیشنهاد می شود با کارشناسان زیگورات فابریک در ارتباط باشید آنها به شما کمک می کنند که در زمان کمی به لیستی از قیمت ها دسترسی پیدا کنید.

این پارچه ها چه کاربرد هایی دارند؟

پارچه های مازراتی کرپ کاربرد های مختلفی دارند و از آنها در دوخت مانتو، شلوار، کت و شلوار و غیره استفاده می شود. همچنین آنها در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی نیز نقش دارند.
قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک به این کاربرد ها بستگی دارد و تعیین می کند که با قیمتی آنها را تهیه کنید. در شستشو این پارچه ها باید دقت کنید که مواد شوینده بدون آنزيم هستند.
پارچه کرپ مازراتی نباید در تماس مستقیم با خورشید باشد، زیرا دچار تغییر رنگ می شود و بعد از آب کشی حتما باید آن را در چوب رختی آویزان کرد تا کاملا خشک شود.
اگر می خواهید از کاربردهای متنوع این پارچه ها بهره مند شوید حتماً در هنگام اتو کشی لباس را پشت رو کرده و اتو را به طور مستقیم روی آن قرار ندهید یا از یک پارچه سفید در هنگام اتو کشی استفاده کنید.
برای دریافت قیمت پارچه کرپ مازراتی کت و شلوار کافی است به صفحات آنلاین قیمت ها مراجعه کنید و از آخرین بروزرسانی ها مطلع شوید، این روزها هیچ کالایی قیمت ثابتی ندارد‌.

آیا پارچه کرپ مازراتی خوب است؟

پارچه های کرپ مازراتی ویژگی های بسیار خوبی دارند و این نوع پارچه ها بسیار خوب هستند‌. آنها بافت نرم و لطیفی دارند که کاملا با کیفیت ساخته شده اند.
این نوع پارچه ها استحکام و انعطاف پذیری خوبی دارند و در لباس ها و طرح های مختلفی وجود دارند، بنابراین می توان گفت که به عنوان یک انتخاب خوب بسیار کیفیت بالایی دارند.
حالا که متوجه شدید که پارچه های مازراتی کرپ در طرح و انواع مختلفی تولید می شوند، حتما به دنبال قیمت پارچه کرپ مازراتی طرح دار خواهید بود. از این جهت می توانید با کارشناسان مجموعه زیگورات فابریک تماس بگیرید.

چگونه پارچه های کرپ مازراتی را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص پارچه‌های کرپ مازراتی، می‌توانید روی ویژگی‌های زیر تمرکز کنید:

  • بافت و لطافت: پارچه کرپ مازراتی دارای بافت نرم و لطیف است. آن را در دست بگیرید و لمس کنید. اگر بافت آن لطیف و چسبناک باشد، احتمالاً یک پارچه کرپ مازراتی است.
  • درخشش: کرپ مازراتی معمولاً دارای درخششی ظاهری است. نگاه کنید که آیا درخشش خاصی در نور وجود دارد یا نه.
  • نرمی و حرکت‌ پذیری: پارچه کرپ مازراتی بسیار نرم است و در حالت آزاد دستخوش حرکت می‌ شود. اگر بافت پارچه نرم است و بطور طبیعی حرکت می‌ کند، احتمالاً کرپ مازراتی است.
  • طرح‌ ها و رنگ‌ ها: پارچه های کرپ مازراتی معمولا رنگ و طرح های شادی دارند، برای تشخیص آنها کافی است به رنگ پارچه ها دقت کنید و مطمئن شوید که پارچه ها رنگ های شاد و زیبایی دارند یعنی رنگ های کسل کننده ای وجود نداشته باشد.

اگر سوالات بیشتری درباره پارچه کرپ مازراتی داشته باشید می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی به اشتراک بگذارید و ما پاسخگو تمام سوالاتتان خواهیم بود، کافی است یکبار برای همیشه به ما و مجموعه‌ اعتماد کنید تا متوجه مزایای اعتماد به ما شوید.

 

فروش پارچه کرپ مازراتی
فروش پارچه کرپ مازراتی

 

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

به طور مختصر و مفید با پارچه کرپ مازراتی آشنا شدید و نوبت به آن می رسد که قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک را بدانید. از آن جا که در بازار خرید و فروش پارچه ها هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد نمی توان برای این پارچه ها قیمت ثابتی تعریف کرد.
به همین دلیل برای دریافت آخرین قیمت ها می توانید با کارشناسان مجموعه زیگورات فابریک در تماس باشید‌. آنها به شما در کمترین زمان ممکن می کنند که بهترین قیمت ها را دریافت کنید و همچنین در این سایت می توانید خرید خود را انجام دهید.
برای خرید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و بعد از کلیلک روی محصول مورد نظر، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خیلی از تولیدکنندگان پوشاک به دنبال منبعی مطمئن برای خرید پارچه مازراتی عمده می باشند. …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *