خانه / پارچه پورشه / کارخانه پارچه پورشه در ایران

کارخانه پارچه پورشه در ایران

مرکز پخش پارچه سرا یکی از نمایندگی های معتبر و بزرگ کارخانه پارچه پورشه در ایران می باشد. پارچه پورشه با تجهیزات کامل و پیشرفته روز با بهترین کیفیت در بازارهای کشورمان عرضه می گردد. برای خرید پارچه پورشه با بهترین کیفیت گرماژ همراه با قیمت کارخانه به نمایندگی پارچه سرا مراجعه نمایید. کارشناسان این مجموعه مشخصات دقیق و روز از پارچه به همراه لیست قیمت امسال را در اختیار خریداران عمده پارچه پورشه قرار خواهند داد. جهت ارتباط با این مجموعه کافیست با شماره های مرکز پارچه سرا تماس حاصل نمایید.

 

کارخانه پارچه پورشه در ایران

کارخانه پارچه پورشه در ایران مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات نساجی در حال فعالیت هستند. با توجه به اهمیت پارچه مخمل برای صنعت چاپ، این پارچه در کیفیت های بسیار عالی تولید می شود. کارخانجات زیادی در تولید این پارچه و عرضه آن پا در این عرصه نهادند. خریداران باید با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت گرماژ پارچه پورشه، در تشخیص کیفیت بالای آن اقدام به یادگیری کنند. علاوه بر کیفیت، قیمت این پارچه بسیار حائز اهمیت می باشد که از چه مرکزی با چه قیمتی خریداری کنید.

نمایندگی فروش عمده پارچه پورشه ما، پارچه سرا، در این عرصه اعتباری برای خود بدست آورده است. مشتریان این پارچه می توانند با کیفیت ترین پارچه پورشه را بسیار ارزان از ما خریداری کنند.

 

پارچه مخمل پورشه عمده

پارچه پورشه جنس مخملی دارد و به همان نرمی و لطافت پارچه مخمل ساخته شده است. این پارچه در عرض های ۱۵۰ و ۱۶۰ سانتی متر عرضه بازار می گردد. پارچه پورشه در کیفیت های و تراکم های متفاوت تولید شده که هر کدام مناسب یک صنعت خاصی به کاربرده می شود. پارچه مخمل پورشه عمده در صنعت چاپ سابلیمیشن با رنگپذیری بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از پارچه پورشه خام و پارچه پورشه سفید در ایران برای تولید کیف و کفش، مبلمان و انواع پوشاک قابل استفاد است.

در صنایع گفته شده، خرید عمده پارچه مخمل پورشه بسیار به صرفه تر خواهد بود. در صورت تمایل و نیاز خرید عمده این پارچه می توانید به نمایندگی ما مراجعه نمایید. برای تمامی فعالان این عرصه، ما قیمت تولیدی و رقابتی در بازار را در نظر گرفته ایم. (نام مجموعه ما را در خاطرتان بسپارید)

 

کارخانه پارچه پورشه
کارخانه پارچه پورشه

 

قیمت پارچه مخمل پورشه

با توجه به تنوع بالا در کیفیت گرماژ پارچه پورشه تولیدی در ایران و نوسانات ارزهای خارجی نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصول در نظر گرفت. اما از عوامل موثر در قیمت پارچه پورشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت گرماژ
  • میزان تولید کارخانه پارچه پورشه
  • میزان درخواست آن برای خرید
  • خرید عمده یا کیلویی پارچه
  • انتخاب نمایندگی فروش پارچه پورشه
  • خرید اینترنتی پارچه پورشه یا خرید حضوری آن

هر یک از معیارهای گفته شده در قیمت این پارچه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اما برای دانستن قیمت دقیق و به روز باید چه کرد؟

خریداران عمده پارچه پورشه، جهت اطلاع از قیمت پارچه مخمل پورشه با کارشناسان فروش بازرگانی پارچه سرا تماس حاصل نمایند تا لیست قیمت ۱۴۰۲ در اختیارشان قرار گیرد.

 

خرید عمده پارچه پورشه با به صرفه ترین قیمت ۱۴۰۲

خرید عمده پارچه پورشه در رنگبندی و طرح های گوناگون را با ما امتحان کنید. قیمت برای خریداران عمده به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی پارچه می باشد. تفاوت قیمت های انواع پارچه را در اینجا می توانید حس کنید. ثبت سفارش عمده از ما به این صورت است که شما با کارشناسان ما تماس می گیرید، پس از دریافت اطلاعات کامل از محصولات ما، سفارش شما توسط تیم پارچه سرا ثبت می شود و در کمترین زمان ممکن به درب منزل یا محل کار شما ارسال می گردد.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ سوالی که به تازگی در صنعت مبل سازی به …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *