خانه / پارچه کرپ مازراتی / پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی یکی از پراستفاده ترین انواع پارچه های کرپ می باشد. با توجه به درخواست بالای این پارچه، به قطع تا به حال مصرف کنندگان به این سوال برخورده اند که پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟ در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مشخصات و کاربرد این پارچه بیشتر آشنا کنیم.

 

مشخصات پارچه مازراتی

پارچه مازراتی یکی از مدل های پارچه کرپ است که فروش بسیار بالایی دارد. اگر فقط یکبار از این پارچه استفاده کرده اید متوجه ضخامت و تراکم این پارچه شده اید. پارچه مازراتی به دلیل ضخامت بالا دارای مقاومت بیشتری در برابر شستشو و اتو کردن دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه آهاردار بودن آن است که بسیار لباس را خوش ایست می کند.  در ادامه تمامی ویژگی های این پارچه را معرفی خواهیم کرد:

  • ضخامت بالا
  • خوش ایست
  • عدم آبرفت
  • عدم آسیب در هنگام اتو
  • عدم چروک پذیری
  • کشسانی بالا
  • تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ ها
  • مقاومت در برابر سرما
  • ثابت بودن رنگ
  • کاربردی بودن در تولید انواع پوشاک

 

انواع پارچه مازراتی
انواع پارچه مازراتی

 

پارچه کرپ مازراتی برای دوخت چه لباس هایی استفاده می شود؟

از انواع پارچه مازراتی در دوخت پوشاک های متفاوت استفاده می شود. این پارچه نقش بسزایی در صنعت پوشاک را به خود اختصاص داده است. از پارچه مازراتی برای دوخت لباس های مجلسی، لباس های اداری، فرم مدارس، کت و شلوار و تونیک های مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در پیش تر گفته شد، این پارچه به دلیل ایستایی بسیار بالایی که دارد در لباس های آهاردار بیشترین کاربرد را دارد. یکی از پارچه های محبوب مصرف کنندگان و تولیدی های پوشاک به حساب می آید. با توجه به کابردی بودن پارچه کرپ مازراتی در تولید انواع پوشاک، در ضخامت و تراکم های متفاوتی تولید می شود. اما تولید آن در کیفیت های متفاوت برخی را دچار ترید می کنند که از چه نوع آن استفاده نمایند. برخی از انواع این پارچه دارای ضخامت و کیفیت بسیار پایینی می باشد که به راحتی قابل تشخیص می باشند. پارچه مازراتی با کیفیت در عین ضخامت بالا، بسیار نرم و لطیف است.

 

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

اگر این پارچه را از نزدیک نگاه کنید کاملاً متوجه بافت و تراکم آن خواهید شد. این پارچه در عین لطافت زیادی که دارد، دارای مقاومت بالایی در برابر سرما می باشد. اگر بخواهیم به سوال شما که پارچه مازراتی برای چه فصلی است پاسخ دهیم می توانیم این چنین پاسخ دهیم که سرما را خیلی کم از خود نفوذ می دهد. منظور از این موضوع این است که فقط برای فصل خاصی به شمار نمی رود، بلکه در تمامی فصول، برای هوای خنک و سرد بسیار مناسب می باشد. از این پارچه بیشتر در فصل سرما و اوایل بهار استفاده می شود.

ما انواع پارچه مازراتی را داریم که برخی از آنها بسیار نازک هستند اما همانطور که گفیم تراکم بالای ای پارچه سبب شده آن را مناسب هوای سرد بدانند.

 

فروش عمده پارچه مازراتی
فروش عمده پارچه مازراتی

 

خرید پارچه کرپ مازراتی درجه یک از بازرگانی پارچه سرا

برای اینکه از خرید پارچه مازراتی رضایت کاملی داشته باشید، توصیه می شود حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید که پارچه مازراتی درجه یک را بدست شما دهند. کیفیت این پارچه از اهمیت بسار بالایی برخوردار است که در کیفیت دوخت لباستان تاثیر بسزایی دارد. برای خرید پارچه مازراتی درجه یک می توانید به نمایندگی پارچه سرا که در این عرصه اعتبار بالایی دارد، مراجعه نمایید. در این مجموعه ضمن دریافت بهترین کیفیت پارچه، شما می توایند پارچه مازراتی را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. برای رتباط با این مجموعه کافیست با شماره های کارشناسان پارچه سرا تماس حاصل نمایید تا اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خرید و قیمت پارچه مازراتی عمده

خیلی از تولیدکنندگان پوشاک به دنبال منبعی مطمئن برای خرید پارچه مازراتی عمده می باشند. …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *