خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت پارچه مبل پورشه

قیمت پارچه مبل پورشه

یکی از پارچه های پراستفاده در بازار مبلمان، پارچه پورشه می باشد که از نظر کیفیت توانسته مشتریان این حوزه را بسیار راضی نگه دارد. قیمت پارچه مبل پورشه بسیار مطلوب و به صرفه تر از پارچه های دیگر است که همین دلیلی بر افزایش طرفدارانش شده است. اگر در صنایع مبلمان فعالیت می کنید و در پی داستن قیمت و ویژگی پارچه مبل پورشه هستید، با ما همراه شوید تا اطلاعات مفید و کاملی را دریافت کنید.

 

بهترین پارچه برای مبل کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین پارچه برای مبل را به شما معرفی کنیم می توانیم به پارچه مخمل پورشه و پارچه مبل مازراتی اشاره کنیم. این دو پارچه جنس مخملی و نرمی دارند و بسیار مورد استفاده در تولید مبلمان های راحتی قرار می گیرند. پارچه پورشه و مازراتی در صنعت مبلمان در حال رقابت تنگاتنگی هستند. اما نکته ای که باید گفت این است که بین این دو پارچه، پارچه مبل پورشه دارای رنگبندی بسیار متنوعی می باشد که همین امر موجب جذب مشتریان اش شده است. همچنین این پارچه در بین پارچه های کاربردی در مبلمان سازی، دارای کیفیت مطلوب تر و قیمت به صرفه تری می باشد. برای خرید بهترین پارچه برای مبل بهتر است با افرادی که در این زمینه تجربه دارند، مشورت نمایید تا شما را راهنمایی نمایند. برای خرید پارچه مبل پورشه اگر به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید به قطع افراد متخصصی هستند که جوابگو هر سوالی از طرف شما باشند.

 

پارچه مخمل پورشه

پارچه پورشه سطح مخملی دارد که از این رو به آن پارچه مخمل پورشه می گویند. همانند پارچه های مخمل دارای بافت نرم و لطیفی است. یکی از دلایل محبوبیت این پارچه در بازار مبل این است که دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد. تمامی تناژهای رنگ سرد و گرم را دارد که این خود یک مزیت به حساب می آید. از بابت تنوع رنگ و طرح های پارچه مبل پورشه می توانیم بگوییم، مطمئن باشید که جوابگو هر سلیقه ای می باشد. کد ۱۷ پارچه پورشه که به رنگ طوسی است، یکی از پرفروش ترین رنگ های آن به حساب می آید. همچنین این پارچه از مقاومت مطلوبی برخوردار است. اگر به دنبال پارچه ای هستید که برای تولید مبل، دارای نرمی، مقاوت، کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای باشد، بی شک پارچه مبل پورشه می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

پارچه مخمل پورشه

 

قیمت پارچه پورش عمده

قیمت پارچه پورش عمده بسیار به صرفه تر از خورده فروشی آن برای خریدار می باشد. خیلی از صنایعی که از این پارچه زیاد استفاده می کنند در طول سال آن را به صورت عمده خریداری می کنند. با توجه به اینکه هر سال رنگ خاصی، بالاخصوص برای مبل ترند می شود نمی توان قیمت آن را به طور دقیق پیش بینی کرد. میزان تقاضای مشتریان برای خرید پارچه مبل پورشه یکی از اصلی ترین فاکتورهایی است که بر قیمت آن تاثیر مستقیمی می گذارد. به عنوان مثال رنگ طوسی که برای مبل بسیار پرطرفدار است، قیمت آن کمی از سایر رنگ های دیگر این پارچه بیشتر می شود. پارچه پورشه در رنگ، طرح و کیفیت های گوناگونی تولید می شود که قیمت هر کدام به این موارد بستگی دارد.

 

خرید اینترنتی پارچه مبل پورشه

برای خرید عمده و اینترنتی پارچه مبل پورشه با بهترین کیفیت و به روزترین رنگ ها می توانید به نمایندگی معتبر این حوزه مراجعه نمایید. بارگانی پارچه سرا با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع پارچه در خدمت شما دوستان عزیز می باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت پارچه مبل پورشه بایستی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عمده فروشی پارچه تترون

عمده فروشی پارچه تترون ایرانی

عمده فروشی پارچه تترون ایرانی با قیمت باورنکردنی و دست اول کارخانجات معتبر تولیدی، خریدی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *