خانه / پارچه تریکو / پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

پارچه تریکو به خاطر لطافت بسیار زیاد و مقاومت بالایی که دارد در بین مردم بسیار طرفدار دارد. این جنس از پارچه به خاطر ویژگی های منحصر به فردش برای هر نوع لباسی از لباس بچه گانه بگیر تا کاپشن و لباس های زمستانی بسیار پرکاربرد می باشد. البته انواع پاچه تریکو کاربردهای متفاوتی دارد. در این مقاله قصد داریم به سوال شما که پارچه تریکو مناسب چه فصلی است و یا کدام نوع آن برای زمستان بسیار کاربردی است پاسخ دهیم. پس همراه ما باشید تا با این جنس از پارچه آشنا شوید. هم چنین در مطلب منبعی معتبر را برای خرید پارچه تریکو به شما معرفی خواهیم کرد.

 

پارچه تریکو چیست؟

قطعاً وقتی تا به حال برای خرید پارچه تریکو اقدام نموده اید نام گردبافت را شنیده اید! گردبافت نام دیگر پارچه تریکو می باشد. حال چرا به این پارچه این نام را داده اند یا اصلاً پارچه تریکو چیست و چه نوع بافتی را دارد. ابتدا این توضیح را در مورد بافت هر نوع پارچه به شما می دهم که شناخت کاملی در مورد بافت پارچه داشته باشید. دو مفهوم مهم در فرآیند بافت پارچه است به نام تار و پود. در بافت تاری نخ ها به صورت عمودی و در بافت پود نخ ها به طور افقی کنار هم قرار می گیرند. تمامی پارچه ها از این دو نوع بافت تشکیل می شوند یا پودی یا تاری اما تفاوت پارچه تریکو در نوع بافت آن است که باعث شده منحصر به فرد باشد. در بافت پارچه تریکو نخ ها به صورت تار و حلقوی کنار هم قرار می گیرند که این امر به لطافت بیشتر و مقاومت بالای آن کمک شایانی خواهد کرد. پارچه تریکو انواع مختلفی دارد. برای خرید پارچه تریکو حتماً اطلاعات جامعی در مورد انواع آن کسب کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

 

معرفی انواع پارچه تریکو

همانطور که گفتیم پارچه تریکو دارای انواع مختلفی می باشد. انواع آن بر اساس الیاف به کاربرده شده در ساخت آن به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. چون هدف ما از این مطلب این است که به این موضوع که کدام نوع پارچه تریکو مناسب چه فصلی است، بپردازیم، نمی شود در مورد ویژگی های هر کدام از انواع آن بگوییم و فقط به معرفی انواع آن می پردازیم. از انواع پارچه تریکو که بسیار پرکاربرد و معروف در بازار منسوجات هستند می توان به پارچه تریکو پلی استر، ملانژ، پنبه ای، ویسکوز، جودون و لاکرا اشاره کرد. هر کدام از این پارچه تریکوها در نوع الیاف به کاربرد شده در ساخت شان متفاوت هستند.

 

خرید پارچه تریکو ارزان
خرید پارچه تریکو ارزان

 

پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

به طور کلی نمی توانیم بگوییم که پارچه تریکو مناسب چه فصلی است چرا که این پارچه انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها مناسب فصل و صنعتی خاص است. به عنوان مثال پارچه تریکو پلی استر و جودون مناسب فصل سرد سال است چرا که نوع الیاف به کاربرده شده آنها، ضخامت پارچه را بیشتر کرده و برای لباس های گرم بسیار مناسب هستند. پارچه تریکو ملانژ که یکی از خوش ایست ترین انواع این نوع پارچه به حساب می آید مناسب لباس های مجلسی است و می توان در تمام طول سال از آن استفاده کرد. پارچه تریکو پنبه ای هم به خاطر لطافت بالا برای لباس کودکان در تمام فصول، بسیار کاربردی است.

 

برترین بازرگانی برای خرید پارچه تریکو کدام است؟

یکی از برترین ها در فروش انواع پارچه تریکو، بازرگانی پارچه سرا نام دارد که تحت نظر نمایندگان تولیدی پارچه فعالیت می کنند و به تمام مشتریان و تاجران انواع پارچه را با قیمت تولیدی می فروشند. در این مجموعه به دلیل حذف تمامی واسطه های موجود بین خریداران و تولیدکنندگان، می توانید کمترین قیمت پارچه تریکو را مشاهده کنید.  جهت خرید پارچه تریکو و اطلاع از قیمت آن می توانید با شماره های درج شده در وبسایت رسمی شان (parchesaraa.ir) تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه تریکو

خرید اینترنتی پارچه تریکو با قیمت ارزان تر

در دنیای امروز، خرید آنلاین به عنوان یک روش خرید راحت و موثر شناخته شده …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *