خانه / پارچه مخمل / خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی | پارچه سرای زیگورات

خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی | پارچه سرای زیگورات

خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی با ارزان ترین قیمت عمده، از هم اکنون از طریق وب سایت امکان پذیر است. فروشگاه پارچه سرای زیگورات شرایط ویژه ای برای شما خریداران پارچه مخمل فراهم آورده است.
پارچه مخمل کشی یکی از انواع منسوجات پرطرفدار و کاربردی است که بافتی پرزدار، کرکی اما فشرده دارد و از گذشته ‌های خیلی دور در دنیای مد شاهد آن بوده ایم.
این پارچه شیک، حالتی لوکس و گران قیمت دارد و به دلیل داشتن بافتی نسبتاً ضخیم، برای دوخت لباس‌ های پاییزی و زمستانی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. مخمل یک پارچه منحصر به فرد است که ویژگی‌ های خاصی دارد و حتی روش تولید و دوخت آن نیز با سایر پارچه ها متفاوت است.
اگر می‌خواهید پارچه های مخمل را بیشتر بشناسید، با ما همراه باشید؛ همچنین در انتهای مقاله بهترین روش خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

پارچه مخمل و انواع آن

 

خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی

 

همه ما با شنیدن نام پارچه مخمل، به یاد پارچه های لوکس و اشرافی می افتیم. مخمل پارچه ای نرم و مجلل است که از پرزهای صاف و یکدست و با خواب نرم تشکیل شده؛ پرزهای پارچه مخمل، معمولاً کمتر از نیم سانتی ‌متر و بسیار متراکم‌ اند.
پارچه‌ های مخمل جلوه براق و ریزش بسیار خوبی دارند، به همین دلیل معمولاً برای لباس‌ های مجلسی از آن ها استفاده می ‌شوند.
البته ناگفته نماند که پارچه مخمل در پوشاک روزمره هم کم‌ و بیش جای دارد. همچنین برای دوخت اکسسوری های منزل مثل کوسن، پرده و مواردی از این قبیل، از مخمل می توان استفاده کرد.
در گذشته، لباس ‌های شب را اغلب از مخمل‌ های ابریشم‌ بافت می ‌دوختند، یعنی پارچه مخملی که تماماً با الیاف طبیعی ابریشم بافته شده بود و قیمت گزافی هم داشت. به همین دلیل، پارچه مخمل حس لوکس و لاکچری بودن را القا می کند.
امروزه تولید کنندگان برای بافت پارچه مخمل از الیاف نخ ‌پنبه، کتان، موهر و پشم نیز استفاده می ‌کنند، حتی از الیاف مصنوعی مانند پلی ‌استر، نایلون، ویسکوز و ریون هم بهره می برند.
شایان ذکر است که پارچه ‌های مخمل بافته‌ شده با الیاف مصنوعی، بسیار ارزان ‌تر بوده و برای لباس ‌های روزمره مناسب ‌ترند.
این روزها مخمل ابریشم ‌بافت خالص، پارچه کمیابی است و اگر هم باشد، قطعاً ارزان نیست. باید گفت که اغلب پارچه ‌های مخملی که در حال حاضر به ‌اسم مخمل ابریشمی در بازار موجود می باشند، درواقع از ترکیب ابریشم و ریون بافته شده ‌اند.
مخمل پارچه ای بسیار متنوع است، چرا که هم می توان آن را از الیاف مختلفی بافت و هم روش ‌های متفاوتی برای بافت این پارچه وجود دارد.
برخی از انواع پارچه مخمل عبارتند از: مخمل کشی، مخمل کراش، مخمل پان، مخمل برجسته، مخمل شیفون، مخمل لیون، مخمل نخی، مخمل ابریشمی، مخمل ریون (نایلون) و مخمل میکروفایبر.

 

آشنایی با پارچه مخمل کشی

 

خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی

 

همانطور که متوجه شدید مخمل پارچه‌ ای سه بعدی است که علاوه بر تار و پود، دارای کرک یا پرز هم می باشد. کرک ‌ها الیافی هستند که عمود بر سطح پارچه قرار گرفته و به آن حجم و نرمی بی نظیری می‌ دهند.
پارچه مخمل یکی از بهترین گزینه‌ ها برای دوخت لباس مجلسی به شمار می رود، همچنین مورد استفاده در دکوراسیون داخلی است، خصوصاً پرده، کوسن و مبلمان.
خواب مخمل به جهتی گفته می ‌شود که پرزهای پارچه در آن جهت بافته شده‌ اند. وقتی پرزها در این جهت شکل بگیرند پارچه مخمل صاف و براق به نظر می رسد، اما وقتی در جهت مخالف حالت داده شوند پرزها ظاهری تیره به خود می گیرند، مشابه خواب فرش.
پارچه های مخمل‌ کشی، همان طور که از اسمشان پیداست، کشسان و انعطاف ‌پذیرند، همچنین ریزش خوبی دارند.
این نوع پارچه مخمل به طور معمول از الیاف ابریشم بافته می ‌شود اما آن چیزی که امروزه به عنوان پارچه مخمل ارزان در بازار به فروش می ‌رسد ترکیبی از ابریشم، ریون و الیاف اسپندکس (نوعی الیاف با خاصیت کشسانی بالا) است.

قیمت پارچه های مخمل کشی در بازار

گفتیم که پارچه های مخمل را می ‌توان از الیاف ریون، ویسکوز، استات، موهر، کتان، پشم و پنبه هم تهیه کرد. اگر در بافت پارچه مخمل مقدار کمی الیاف اسپندکس اضافه گردد، پارچه مخمل حالت کشی خواهد داشت.
در حقیقت جنس و ترکیبات پارچه، روی کیفیت و قیمت آن تأثیر دارند، به طور مثال مخمل‌ هایی که از الیاف مصنوعی مانند ریون تهیه می ‌شوند بسیار ارزان هستند.
از طرفی جنس پایه مخمل و کرک آن با هم متفاوت است و لازم است هنگام خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی به برچسب آن دقت کنید، معمولاً اولین اسم جنس الیاف کرک و دومین اسم جنس پایه را مشخص می ‌کند.

خرید اینترنتی پارچه مخمل کشی با قیمت ارزان

همانطور که می دانید برای خرید پارچه مخمل کشی به صورت عمده دو راهکار وجود دارد:

  1. خرید حضوری از فروشگاه های عمده فروشی بازار تهران
  2. خرید اینترنتی از نمایندگی های معتبر فروش پارچه مخمل

همه ما می دانیم که شیوه سنتی خرید یعنی همان روش اول، دردسرهای زیادی دارد و باعث هدر رفتن وقت و هزینه می شود.
در چند سال اخیر خرید و فروش اینترنتی بسیار متداول شده و این امر نه تنها برای خریدار، بلکه برای فروشنده نیز به صرفه تر خواهد بود.
علاوه بر این ها با رونق فروشگاه های مجازی و وب سایت ها، دست واسطه ها از بازار خرید و فروش جنس کوتاه شده و این خود یک مزیت مهم به حساب می آید.
ولی آیا از معایب کسب و کارهای اینترنتی هم اطلاعی دارید؟
امروزه بسیاری از مراکز آنلاین از طریق وب سایت ها و شبکه های اجتماعی، انواع پارچه را به فروش می رسانند، ولی آیا از معتبر بودن آن ها مطمئن هستید؟
به جرئت می توان گفت که پارچه سرای زیگورات بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید اینترنتی پارچه مخمل بوده که به طور مستقیم با کارخانجات باسابقه در زمینه تولید مخمل در ارتباط می باشد.

اگر به دنبال تهیه بهترین پارچه مخمل کشی با نازل ترین قیمت بازار هستید، بدون شک مجموعه ما بهترین انتخاب خواهد بود، پس همین حالا خرید عمده بی واسطه و تضمینی را با ما تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت پارچه مخمل کشی و موجودی فروشگاه، با مشاورین ما در تماس باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مخمل ضخیم

لیست قیمت پارچه مخمل ضخیم امسال

پارچه مخمل ضخیم، ظاهر بسیار شیکی دارد که برای دوخت لباس در هر رده سنی …