خانه / پارچه شمعی / مرکز پخش پارچه شمعی مموری با قیمت مناسب

مرکز پخش پارچه شمعی مموری با قیمت مناسب

پخش پارچه شمعی مموری درجه یک از طریق نمایندگی های معتبر انجام می شود. ما در این مرکز فروش آنلاین، بی واسطه و مستقیم انواع پارچه شمعی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می دهیم.

انواع پارچه شمعی در بازار و مصارف آن

یکی از انواع پارچه هایی که با الیاف و مواد مصنوعی تهیه می شوند، پارچه های شمعی می باشند که از مواد پلاستیکی مانند پلی یورتان تولید می شوند.
پارچه های شمعی با توجه به ضخامت و نوع ایستایی، انواع گوناگونی دارند و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت اصلی این پارچه ها در روکش هایی است که ویژگی خوب ضد آب بودن به این پارچه بخشیده است.
همانطور که گفته شد یکی مهم ترین ویژگی های پارچه شمعی ضد آب بودن آن است، به همین دلیل برای تولید انواع کاپشن، بارانی، چادر مسافرتی، چتر و … مورد استفاده قرار می گیرد.
از دیگر مشخصات این پارچه مقاومت بالای آن در برابر آفتاب می باشد. پارچه شمعی به خاطر داشتن مواد اولیه ضد ماوراء بنفش، در برابر نور شدید خورشید مقاوم بوده و دچار آفتاب سوختگی و پوسیدگی نمی شود، از این رو در ساخت سایبان، آفتاب گیر و انواع روکش و کاور وسایل نیز کاربرد دارد.
حال به معرفی پرطرفدارترین پارچه های شمعی موجود در بازار می پردازیم:

  1. پارچه شمعی پشت نقره ای: این نوع پارچه ایستایی زیاد و ضخامت کمی دارد، از این رو برای دوخت بارانی و کاپشن مناسب نیست.
  2. پارچه شمعی پشت لاستیکی: بهترین پارچه برای دوخت لباس های زمستانه است چون ضخامت مناسبی دارد، همچنین نرم و لطیف است. قیمت این نوع پارچه شمعی نسبت به انواع دیگر ارزان تر می باشد.
  3. پارچه شمعی مموری: مرغوب ترین و باکیفیت ترین پارچه برای تولید لباس می باشد، نسبت به پارچه شمعی پشت لاستیکی نرم تر بوده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. از پارچه شمعی مموری علاوه بر دوخت بارانی، پالتو و کاپشن در تولید انواع لباس های کار، پیش بند و غیره استفاده می شود.

لازم به ذکر است که پارچه شمعی مموری اعلا علاوه بر ضد آب بودن، در برابر گرما و سرما نیز عایق است. علاوه بر این، رنگ بندی متنوع و قابلیت شست و شو، از دیگر ویژگی های این پارچه می باشد.

پخش پارچه شمعی مموری

صادرات پارچه شمعی مموری به سایر کشورها

باید گفت که پارچه شمعی مموری اعلا سهم زیادی از صادرات غیر نفتی ایران به دیگر کشورها را به خود اختصاص داده است. با توجه به کیفیت مرغوب پارچه شمعی مموری تولید داخل، ایران توانسته است بازار قدرتمندی در زمینه صادرات این محصول درجه یک به دست آورد.
بیشترین حجم صادرات پارچه شمعی مموری، به عراق انجام می شود. به طور کلی این کشور یکی از متقاضیان اصلی محصولات نساجی به شمار می رود.
صادرات پارچه شمعی مموری، سبب شده است تا تجار و بازرگانان ایرانی از سودآوری بالایی برخوردار شوند، همچنین نقش به سزایی در رونق اقتصادی کشور داشته است.

مرکز خرید عمده و پخش پارچه شمعی مموری

برای خرید عمده انواع مختلف پارچه شمعی در بازار ۲ راهکار وجود دارد:

  1. مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مراکز عمده فروش و پخش پارچه شمعی مموری
  2. خرید مستقیم از درب کارخانه تولید کننده پارچه شمعی

مجموعه پارچه سرای زیگورات یک نمایندگی فروش عمده و پخش پارچه شمعی مموری درجه یک می باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم، از درب کارخانه تولیدی عرضه و به فروش می رساند.

این فروش بی واسطه و مستقیم، بهترین قیمت پارچه شمعی را برای خریداران عمده، مغازه داران و تجار به ارمغان می آورد. اگر خریدار پارچه شمعی اعلا و مرغوب هستید، همین حالا در کم ترین زمان ممکن خرید خود را در وب سایت انجام دهید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …