خانه / پارچه شمعی / عرضه پارچه شمعی کاپشن | سفارش آسان پارچه شمعی با قیمت جدید

عرضه پارچه شمعی کاپشن | سفارش آسان پارچه شمعی با قیمت جدید

عرضه پارچه شمعی کاپشن در مراکز رسمی و معتبر سراسر کشور انجام می شود. سفارش آسان پارچه شمعی با قیمت جدید و مقرون به صرفه، از طریق وب سایت فروشگاه پارچه سرای زیگورات امکان پذیر است.

انواع مختلف پارچه های شمعی در بازار و مصارف آن ها

پارچه شمعی جزو آن دسته از پارچه هایی است که با الیاف مصنوعی و مواد پلاستیکی مانند نایلون، پلی یورتان و پلی استر تولید می شود.
پارچه های شمعی از لحاظ ضخامت و ایستایی، انواع مختلفی دارند و هر کدام برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت اصلی انواع این پارچه در روکش هایی است که ویژگی های به خصوصی مانند ضد آب بودن به این پارچه بخشیده است.
همانطور که گفته شد یکی مهم ترین خصوصیات پارچه های شمعی ضد آب بودن است، به همین دلیل برای تولید چادر مسافرتی، چتر و دوخت لباس های زمستانی مانند کاپشن و بارانی مورد استفاده قرار می گیرد.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پارچه، مقاومت بالای آن در برابر آفتاب مستقیم می باشد. پارچه شمعی به خاطر مواد اولیه ضد ماوراء بنفش در ترکیبات خود، در برابر نور شدید خورشید مقاوم است و دچار آفتاب سوختگی و پوسیدگی نمی شود، از این جهت در ساخت سایبان، آفتاب گیر، پرده و کاور وسایل و تجهیزات مختلف نیز کاربرد دارد.
اکنون به معرفی انواع پارچه شمعی موجود در بازار می پردازیم:

  1. پارچه شمعی پشت نقره ای: این پارچه ایستایی زیاد و ضخامت کمی دارد، بنابراین برای دوخت بارانی و کاپشن گزینه مناسبی نیست.
  2. پارچه شمعی پشت لاستیکی: این نوع پارچه شمعی برای دوخت لباس های زمستانه به کار می رود چون ضخامت مناسبی دارد، همچنین نرم و لطیف است. قیمت این پارچه نسبت به انواع دیگر ارزان تر می باشد.
  3. پارچه شمعی مموری: باکیفیت ترین و بهترین پارچه کاپشن و بارانی می باشد که در مقایسه با پارچه شمعی پشت لاستیکی نرم تر بوده و از قیمت بالاتری برخوردار است. از پارچه شمعی مموری علاوه بر دوخت لباس های بارانی در دوخت لباس های کار، پیش بند و … استفاده می شود.

مشخصات پارچه شمعی مخصوص دوخت کاپشن

پارچه شمعی کاپشن باید دو ویژگی مهم داشته باشد:

  1. نرم و گرم باشد و در شرایط آب و هوایی سرد از بدن محافظت کند.
  2. ضد آب باشد یعنی در هوای بارانی لایه های زیرین آن خیس نشود و آب در آن نفوذ نکند.

البته لازم به ذکر است که نقش گرم نگه داشتن بدن را پشم شیشه درون کاپشن ایفا می کند و ربطی به پارچه شمعی آن ندارد. پارچه شمعی کاپشن وظیفه حفاظت از بدن در برابر برف و باران دارد.
علاوه بر این ویژگی ها، پارچه به کار رفته در کاپشن و بارانی نباید هنگام استفاده تولید صدا کند. ایجاد صدا موقع حرکت حس خوبی به فرد نمی دهد و نشان دهنده استفاده از پارچه بی کیفیت در دوخت کاپشن است.
اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم باید بگوییم که در بین انواع پارچه شمعی، پارچه شمعی مموری بهترین پارچه کاپشن است.

عرضه پارچه شمعی کاپشن

مرکز فروش و عرضه پارچه شمعی کاپشن با قیمت ارزان

برای خرید عمده پارچه کاپشن در بازار ۲ راهکار وجود دارد:

  • مراجعه به فروشگاه ها و مراکز فروش و عرضه پارچه شمعی کاپشن
  • خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده پارچه شمعی

مجموعه ما یک نمایندگی فروش عمده و عرضه پارچه شمعی کاپشن درجه یک می باشد که محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه، از درب کارخانه تولیدی به فروش می رساند.
این فروش بی واسطه و مستقیم بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت پارچه شمعی را برای مغازه داران و مصرف کنندگان محصول به ارمغان می آورد.
اگر خریدار پارچه شمعی اعلا و مرغوب مخصوص دوخت کاپشن هستید، همین حالا در کم ترین زمان ممکن خرید خود را در وب سایت فروشگاه انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …