خانه / پارچه شمعی / عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای با قیمت عمده

عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای با قیمت عمده

عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای با قیمت عمده توسط این مجموعه فروش به دلیل حذف کامل واسطه ها و ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده و ارائه محصولات باکیفیت بالا و متنوع صورت می پذیرد.
آیا با پارچه های شمعی پشت نقره ای ها آشنایی دارید؟
آیا می دانید این پارچه ها مناسب برای چه کارهایی هستند؟
بهترین راه برای استعلام قیمت پارچه شمعی در تهران کدام است؟
در ابتدای زندگی بشر پارچه تولید شد تا برخی نیازهای اولیه را پاسخگو باشد؛ اما در حال حاضر با پیشرفت دستگاه ها و تکنولوژی ها انواع مختلفی از پارچه ها در بازار وجود دارند، پارچه های شمعی پشت نقره‌ ای یکی از تولیدات عصر جدید است که از موارد استفاده و کاربرد فراوانی برخوردار است.
جهت آشنایی بیشتر با پارچه ‌های پشت نقره‌ ای و دریافت اطلاعات کاربردی و همچنین آشنایی با بهترین مرکز عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای با قیمت ارزان تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای

معرفی خصوصیات پارچه های شمعی پشت نقره ای

همه پارچه ها از کنار هم قرار گرفتن الیاف تار و پود و تنیده شدن این الیاف در یکدیگر تولید می شوندغ اما با نحوه قرار گرفتن این الیاف در کنار یکدیگر و به هم پیوستن این الیاف تفاوت های زیادی وجود دارد به همین جهت پارچه ها در تنوع و خصوصیات مختلف دیده می شوند.
پارچه های شمعی جزء پارچه های کاملا ضد آب هستند که به دلیل وجود ویژگی‌ های خاص از مصارف گسترده‌ ای برخوردار می باشد.
اما پارچه های شمعی انواع مختلفی دارند که بر اثر نوع جنس و همچنین مصارف آنها به چندین دسته، تقسیم بندی می شود.
پارچه شمعی پشت نقره ای جزء بهترین پارچه های شمعی است که سطح این پارچه با یک لایه نقره‌ای رنگ پوشانده شده و خاصیت ضد آب بودن آن افزایش پیدا کرده است.
در روند تولید این پارچه ها از الیاف پلی استر و نایلون استفاده می شود؛ اما به دلیل این که خاصیت کشسانی آن را کاهش دهند از مقداری الیاف فیلامنت استفاده می‌ کنند که این موضوع سبب استحکام بیشتر پارچه های شمعی می گردد.
برخی از خصوصیات و ویژگی های پارچه شمعی پشت نقره ای عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر نور آفتاب
  • وزن بسیار سبک
  • دارای تنوع رنگی بالا
  • به صورت ۱۰۰ درصد ضد آب
  • بدون خاصیت کشسانی
  • تولید شده در عرض های ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانتی متر
  • قابلیت شست و شو

با توجه به نحوه تولید و همچنین پوشش خاصی که بر سطح پشت پارچه شمعی قرار می گیرد این پارچه زیر دست کاملا خشکی دارد.

مصارف شمعی پشت نقره ای کدام است؟

همان طور که گفتیم پارچه های شمعی تنوع بسیار زیادی دارند و این تنوع به دلیل ماده پوششی، نوع الیاف و همچنین ضخامت پارچه ها به وجود می آید.
مطابق با پوشش خاصی که بر سطح پشت پارچه های شمعی قرار می گیرد قابلیت ها و ویژگی های آنها را بالاتر ببرد، پارچه های شمعی پشت نقره ای با داشتن قابلیت ضد آب بودن و مقاومت در برابر تابش نور خورشید موارد استفاده و کاربرد گسترده ‌ای دارند.
تنوع در رنگ بندی و طرح یکی دیگر از عوامل استفاده از این پارچه ها در صنایع مختلف می باشد. همچنین در تولید برخی از لوازم قابلیت شستشو اهمیت زیادی در انتخاب نوع پارچه دارد که این پارچه ها از این قابلیت نیز برخوردار هستند.
با بیان این مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد ممکن است برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که حال مصارف پارچه شمعی پشت نقره ای کدامند؟
برای اینکه به این سوالات پاسخ مناسبی بدهیم خوب است که در اینجا به مجموعه کاربردها و مصارف پارچه های شمعی بپردازیم تا شما نیز به خوبی با این مقوله آشنا شوید.
برخی از مهمترین مصارف پارچه شمعی پشت نقره ای عبارتند از:

  • جهت تولید انواع کاپشن و بارانی
  • برای تولید انواع چادرهای اتومبیل آفتابگیر و مواردی از این قبیل
  • مناسب برای کاور و پوشش بالکن ها
  • جهت دوخت انواع کاورهای لباس ها و لوازم الکتریکی و الکترونیکی
  • جهت تولید و دوخت کیسه های خواب و چادرهای مسافرتی
  • برای تهیه و تولید برخی از کیسه های تبلیغاتی
  • جهت تولید و دوخت پرده های پرکاربرد در بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • برای دوخت لباس های ایزوله در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها

لازم است بگویم که در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه که با یک بیماری همگیر به نام کرونا درگیر هستند استفاده از پارچه های شمعی جهت دوخت لباس ایزوله مناسب برای پزشکان و پرستاران برای ورود به بخش های بستری این بیماری در حجم های گسترده تری صورت می پذیرد.
برای اینکه پارچه های شمعی با قیمت های مناسب تری در دسترس مراکز درمانی قرار بگیرد لازم است تا فروش پارچه شمعی پشت نقره ای توسط مراکز معتبر و بدون واسطه انجام شود.

عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای

استعلام لیست قیمت پارچه شمعی در تهران

قیمت پارچه شمعی پشت نقره ای برای مراکزی که در حجم های عمده به این پارچه ها نیاز دارند اهمیت زیادی در هزینه های نهایی دارد.
با توجه به کیفیت پارچه های پشت نقره ای ظرافت بافت و همچنین سطح عایق بودن این پارچه در برابر رطوبت و حرارت این پارچه ها را قیمت گذاری می کنند.
برای استعلام لیست قیمت پارچه شمعی در تهران بهترین کار مراجعه به مراکز پخش عمده و یا سایت های آنلاین معتبر می باشد.
اغلب کارخانجات تولید کننده و یا بازرگانی های وارد کننده در تهران مراکز پخش مستقیم دارند که به آسان ترین و مطمئن ترین روش مراجعه به این مراکز عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای است، که با اطمینان از حذف کامل واسطه ها قیمت واقعی پارچه ها را به دست می آورید.

عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای با قیمت ارزانتر

همه افرادی که قصد خرید پارچه شمعی در حجم عمده را دارند به دنبال پیدا کردن قیمت ارزان ترین پارچه ها بدون پایین آمدن کیفیت می باشند.
عرضه مستقیم پارچه شمعی پشت نقره ای با قیمت ارزانتر توسط این مجموعه به دلیل حذف کامل واسطه ها صورت می پذیرد.
داشتن ارتباطات خوب با کارخانجات تولیدی و بازرگانی های وارد کننده سبب شده تا بدون حضور هیچ واسطه پارچه های موردنظر را تهیه کرده و با قیمت‌ های درب کارخانه ارائه شود.

کارشناسان حاضر در این مجموعه به صورت حضوری، تلفنی و همچنین آنلاین آماده ارائه مشاوره به صورت کاملاً رایگان به شما خریداران هستند و در صورت نیاز از طریق راه های ارتباطی مختلف با ما در ارتباط باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …