خانه / پارچه پولیش / فروش عمده پارچه پولیش با قیمت درب کارخانه

فروش عمده پارچه پولیش با قیمت درب کارخانه

فروش عمده پارچه پولیش با قیمت درب کارخانه تولید کننده، از هم اکنون در این مرکز انجام می شود. با خرید بی واسطه از ما می توانید به ارزان ترین قیمت پارچه پولیش پرز بلند مخصوص عروسکسازی، دست پیدا کنید.
چنان چه برای عروسکسازی، تولید پوشاک و یا کالای خواب قصد خرید عمده پارچه پولیش را دارید، باید قبل از هر اقدامی نسبت به ویژگی های منحصر به فرد این پارچه، انواع مختلف پارچه و نکات نگهداری از آن اطلاعات کافی پیدا کنید.

بنابراین برای این که بتوانید انتخابی صحیح و آگاهانه داشته باشید، در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی جامع پارچه پولیش از نظر الیاف، انواع، کاربرد و قیمت آن بپردازیم و در انتها یکی از برترین مراکز فروش عمده پارچه پولیش را معرفی نماییم؛ پس با من همراه باشید.

همه چیز درباره پارچه پولیش و انواع آن

پارچه پولیش نوعی پارچه پرزدار یا کرک دار می باشد که شلال یا پرزهای آن در مقایسه با پارچه های مخمل مقداری بلندتر می باشند. این پارچه از شبکه ای از نخ ها با الیاف طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از این دو تشکیل شده است.
پارچه پولیش در بازار با نام های پارچه ولسفات و پارچه نیوسافت نیز شناخته می شود و در زمینه هایی همچون عروسکسازی، لباس و کالای خواب کاربرد فراوانی دارد.
در کارخانه تولید پارچه پولیش ابتدا نخ ها به دور یک دستگاه گردبافت به صف شده، سپس توسط دستگاه های پیشرفته نخ ها به یکدیگر بافته می شوند. شلال های به وجود آمده که در حالت اولیه به صورت یک قوس از بستر پارچه بیرون آمده اند، توسط دستگاه تیغ زده شده و هر قوس تبدیل به دو پرز یا در اصطلاح شلال می شود.
حال اگر شلال های این پارچه با استفاده از تکنیک ها و یا دستگاه دیگر تا حد امکان کوتاه تر و سپس پرداخت شوند، به پارچه تولید شده مخمل گفته می شود.
سطح پارچه پولیش بسیار نرم و لطیف می باشد و این پارچه در شمار پارچه های بدون آهار، با مقاومت و ماندگاری بالا، ثبات سایشی، قابل شستشو، ثبات رنگی بالا، چروک پذیری پایین و آبرفت بسیار کم قرار می گیرد.
پارچه های پولیش دارای دو نوع، پرز (شلال) بلند و پرز کوتاه می باشند.
علاوه بر این باید بدانید که پارچه پولیش، هم به صورت یک طرف کرک دار و هم به صورت دو طرف کرک دار نیز تولید می شود.
پارچه پولیش پرز بلند برای ساخت عروسک، پتو، کالای خواب، انواع لباس زنانه و مردانه زمستانه، دستمال، آستر لباس، کفش و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده پارچه پولیش

پارچه پولیش مناسب عروسکسازی

همانطور که متوجه شدید پارچه‌ هایی که پوشش مویی و یا کرک دارند و شکل ظاهری آن ها شبیه به خز واقعی است، به پولیش معروف اند و معمولاً نخ به کار رفته در آن ها از الیاف مصنوعی است.
پارچه های پولیشی به دلیل داشتن پرز، از نرمی و لطافت خاصی برخوردارند که این ویژگی منحصر به فرد، این پارچه را نسبت به سایر پارچه ها متمایز نموده است.
به همین دلیل است که این پارچه، یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید عروسک های پشمالویی همچون خرس و سایر حیوانات به شمار می رود.
اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری نیز بررسی کنیم، از آنجایی که این پارچه ها همانند بدن حیوانات، کرک دار و پشمالو هستند، برای ایجاد یک وجه تشابه میان حیوانات واقعی و عروسک ها ایده آل ترین گزینه می باشند.
برای شما افرادی که در حوزه عروسکسازی فعالیت دارید، در ادامه یک مرکز معتبر فروش عمده پارچه پولیش را معرفی خواهیم کرد.

بهترین پارچه پولیش را از کجا بخرم؟

می دانید که امروزه خرید اینترنتی بهترین راهکار و دارای مزایای زیادی برای زندگی های پرمشغله افراد می باشد. چرا که کمبود وقت یکی از دغدعه هاییست که مردم همواره با آن درگیر هستند.
به همین دلیل امروزه تقریباً می توان گفت که اغلب کسب و کارها به صورت آنلاین در حال فعالیت می باشند و عموم مردم نیز از این روش استقبال کرده اند.
بازار خرید و فروش عمده پارچه نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از کارخانجات معتبر محصولات تولیدی خود را از طریق وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی، به طور مستقیم به فروش می گذارند.
در حقیقت با خرید اینترنتی از وب سایت های معتبر فروش عمده پارچه پولیش می توانید:

  1. از هدر رفتن زمان و انرژی بسیار جلوگیری کنید.
  2. از طرح های تخفیفی بهره مند گردید.
  3. از هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل بکاهید.
  4. به بهترین کیفیت پارچه دست پیدا کنید.
  5. بدون واسطه و به طور مستقیم از درب کارخانه خرید کنید.

فروش عمده پارچه پولیش

قیمت پارچه پولیش و عوامل موثر بر آن

پارچه های پولیش توسط تولیدی های بسیار خوب ایرانی و خارجی در حال تولید می باشند که به طور کلی پارچه های تولید داخل به طرز چشمگیری نسبت به همتای خارجی خود قیمت مناسب تری دارند.
برای تعیین قیمت پارچه پولیش پرز بلند باید گفت که در درجه کیفیت پارچه بسیار تأثیر دارد.
پر واضح است که هر چقدر پارچه پولیش از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن هم بالاتر است.
اما می توان گفت که در مقایسه با سایر پارچه ها، پارچه های پولیشی دارای قیمت خوب و مقرون به صرفه ای هستند.
از طرفی دیگر باید بدانید که پارچه پولیش تولید شده با الیاف طبیعی، قیمت بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی دارد. همچنین علاوه بر جنس الیاف، تراکم الیاف این پارچه هم بر قیمت فروش عمده پارچه پولیش تاثیرگذار است.
این گروه بازرگانی، پارچه پولیش مخصوص عروسکسازی را هم به صورت متری و هم به صورت کیلویی، با قیمت باورنکردنی عرضه می کند.

فروش عمده پارچه پولیش و خز با قیمت ارزان

همانطور که گفتیم برای خرید عمده پارچه پولیش مناسب عروسکسازی، سفارش اینترنتی از وب سایت ها و مراکز فروش معتبر، یک راه مطمئن و آزموده شده می باشد که با سهولت انجام می گیرد.
این گروه بازرگانی، یکی از برترین مراکز فروش مستقیم پارچه پولیش از درب کارخانه است که این شرایط ویژه را برای شما خریداران گرامی به وجود آورده است.

شما می توانید پارچه پولیش درجه یک را با نازل ترین قیمت، به صورت عمده از ما سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرد. پس همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و ضمن اطلاع از قیمت عمده پارچه پولش، آن را به صورت آنلاین تهیه نمایید.
3/5 - (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پولیش بازار تهران

پارچه پولیش بازار تهران | مرکز فروش بهترین پارچه پولیش

پارچه پولیش بازار تهران از بهترین نوع پارچه می باشد که طرفداران زیادی دارد، شما …