خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی براق با بهترین قیمت بازار

پارچه شمعی براق با بهترین قیمت بازار

پارچه شمعی براق با بهترین قیمت بازار هم اکنون توسط معتبرترین شرکت فروش عمده توزیع می گردد. این مجموعه انواع پارچه شمعی باکیفیت را به صورت مستقیم از درب کارخانه و از طریق سایت فروش آنلاین به دست مشتری می رساند.

پارچه شمعی براق و کاربرد آن در صنایع مختلف

پارچه شمعی براق، نوعی پارچه ضد آب و منعطف است که بافتی متراکم دارد.
پارچه های شمعی به دلیل جنس منحصر به فردی که دارند به راحتی تمیز می‌ شوند، همچنین دوام و طول عمر بالا از دیگر مزیت های این پارچه مستحکم به شمار می روند.
این پارچه‌، به ضد آب بودن شهرت فراوانی دارد و به صورت ذاتی در برابر خیس شدن و نفوذ آب مقاومت دارد، البته این خاصیت به سبب موادی نظیر لاستیک، پلی وینیل کلراید، پلی اورتان و … است که در تولید این پارچه به کار می رود.
پارچه شمعی اگرچه در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارد؛ اما می تواند بخار را به راحتی از خود عبور دهد و این قابلیت در تولید لباس های ضد آب باعث محبوبیت پارچه و لباس می گردد.
معمولا این نوع پارچه ها از چند لایه تشکیل می شوند که لایه ابتدایی پارچه ضد آب بوده و لایه درونی به منافذ خود اجازه عبور بخار آب را می ‌دهد و باعث تبادل هوا می ‌شود.
پارچه شمعی براق که به پارچه بارانی نیز شهرت دارد، برای تولید انواع لباس بارانی، ورزشی، چتر، آلاچیق، چتر نجات، سایبان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
سبک بودن، استحکام بالا و قابلیت تنفس هم از دیگر مزیت های پارچه شمعی به شمار می رود که البته این پارچه به دلیل پلاستیکی بودن به حرارت حساس است و سریعا تغییر شکل خواهد داد.

پارچه شمعی براق

مزیت های مهم و کارآمد پارچه های شمعی براق

همانطور که می دانید، تمامی محصولاتی که تولید می گردند، چه بسا آن هایی که کاربردی می باشند، از مزیت های بسیاری برخوردارند که باعث محبوبیت آن محصول می شوند.
پارچه شمعی نیز، نمونه ای از پارچه های بسیار کاربردی است که جهت تولید محصولات بسیاری به کار می رود و البته ویژگی های زیادی دارد.
این نوع پارچه ها، در برابر سایش و کشش مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت و به نوعی ضد ضربه و خراش هستند.
خشک شدن سریع، سبک بودن، ضد آب و ضد یخ زدگی از دیگر مشخصات این پارچه پرکاربرد به حساب می آید که معمولا از جنس کرباس یا پلی استر می باشند.
پارچه شمعی، مقاومت بسیار بالایی در برابر نور مستقیم آفتاب دارد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.
نوع براق پارچه های شمعی کاربرد و البته طرفداران بیشتری دارد؛ زیرا براق بودن باعث زیبایی پارچه شده و در کنار کاربردی بودن آن، هر دو بر محبوبیت پارچه شمعی براق می افزایند.

خرید مستقیم پارچه شمعی از درب کارخانه

همه ما می دانیم، هر محصول کاربردی اگر کیفیت بالایی هم داشته باشد، بی شک از طرفداران زیادی برخوردار خواهد بود.
پارچه شمعی براق که جزو زیباترین و کارآمد ترین نوع پارچه های ضد آب می باشد در بازار محبوبیت بسیاری دارد و این محبوبیت به سبب ویژگی های پارچه می باشد.
اما کاربرد زیاد پارچه شمعی، باعث رونق فروش آن شده و بدین واسطه دلالان زیادی روی کار آمده اند که شرکت های معتبر تدبیری برای حذف واسطه ها اندیشیده اند.

مرکز بزرگ فروش پارچه شمعی که از بهترین شرکت های کشور است، برای حذف هزینه های اضافی این محصول را مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند. جهت خرید اینترنتی پارچه شمعی درجه یک براق با کارشناسان این مجموعه تماس فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …