خانه / پارچه خز / پارچه خز ارزان | فروشگاه اینترنتی زیگورات

پارچه خز ارزان | فروشگاه اینترنتی زیگورات

پارچه خز ارزان را با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید در بین تنوع بالای این محصول از فروشگاه اینترنتی زیگورات باکیفیت مناسب تهیه کنید، خرید عمده پارچه خز از این مجموعه با قیمت کمتر امکان پذیر می باشد.

همه چیز درباره پارچه خز

پارچه خز طبیعی در واقع موهای ضخیم پوست حیوانات است که علاوه بر زیبایی بسیار زیاد موجب ایجاد گرما برای بدن جانور می شود.
معمولاً پارچه های خز طبیعی را از جانوران وحشی به دست می ‌آورند که از لحاظ تنوع در رنگ بندی و شکل ظاهری بسیار متنوع می باشد.
اما برای جلوگیری از آسیب رساندن به چرخه زیست حیوانات، اغلب کارخانجات اقدام به تولید خز مصنوعی باکیفیت بالا و ظاهری کاملاً شبیه خز طبیعی کرده اند.
برخی از محصولات باکیفیت تولید شده در حال حاضر به قدری به نمونه های طبیعی شباهت دارند که ممکن است برای همه افراد تشخیص آنها آسان نباشد و حتی افراد متبحر نیز باید دقت زیادی انجام دهند تا بتوانند مصنوعی بودن اینها را مشخص کنند.
از آنجا که خزها از لحاظ کیفیت و ظاهر بسیار متنوع هستند، باید تولید کنندگان در هنگام استفاده از این محصولات هماهنگی و درجه کیفیت آنها را در نظر گرفته و برای هر جامه خزی را انتخاب کنند که تمامی بخش ها را بتوانند از همان تهیه نمایند.
پارچه های خز تولید شده در کارخانجات نساجی معمولا به صورت خز پرز بلند و پرز کوتاه تولید می‌ شوند و در هر دو دسته از تنوع رنگ بندی بالایی برخوردار می باشند.
به همین سبب به راحتی می ‌توان از پارچه های خز در صورت نیاز مطابق سلیقه و دکوراسیون محل مورد نظر خود از رنگ های گوناگون پارچه و یا پرزهای بلند و پرز کوتاه استفاده کرد.
در بین تنوع مدل های مختلف یکی از زیباترین آنها پارچه خز سفید با پرزهای بلند است که جلوه جذابی را ایجاد می کند.
از این نوع پارچه استفاده های بسیار زیادی می برند و در بخش های مختلف دکوراسیون منازل نیز کاربرد دارد، در ادامه همراه ما باشید تا با موارد استفاده و کاربردهای گوناگون پارچه خز نیز آشنا شوید.

مهم ترین کاربردهای پارچه خز بیور

پارچه خز ارزان

در بین تنوع بالای تولیدات پارچه خزر برخی از آنها از لحاظ شکل ظاهری زیباتر بوده و بافت نرم تری دارند و به راحتی می توان برای هر نوع مصرفی آنها را به کار برد.
پارچه خز بیور با داشتن تنوع بالا در رنگ بندی و شکل ظاهری بسیار زیبا با پرزهای بلند و مرتب قابلیت استفاده در بخش های مختلف دکوراسیون منزل را دارد و حتی برای تولید برخی از لباس ها نیز از آن استفاده می شود.
به طور کلی انعطاف پذیری بالا و ماندگاری خوب پارچه‌ های خز سبب می ‌شود تا از این پارچه به آسانی در شرایط مختلف بتوان بهره برد و موارد استفاده از آن را محدود نمی کند.
در این بخش قصد داریم تا مهمترین کاربردهای پارچه خز بیور را به عنوان ایده های مناسب معرفی کنیم:

  • استفاده از پارچه های خز در ابعاد بزرگتر به عنوان پتوی رومبلی می تواند روزهای سرد زمستان را لذت بخش کند.
  • استفاده از پارچه های خز به عنوان زیرانداز در فضاهای مختلف ساختمان مانند جلوی تخت، پادری و مواردی از این قبیل علاوه بر گرمای محیط جلوه زیبای را نیز ایجاد می کند.
  • برای تهیه و تولید انواع پاف نیز می‌ توان از پارچه های خز به دلیل لطافت بالا، نرم و گرم بودن آنها استفاده کرد.
  • تولید انواع صندلی های کودک در صورت نداشتن حساسیت به پرزهای پارچه خز به آسانی می‌ توان از رنگ‌ ها و طرح ‌های خاص این پارچه استفاده نمود.
  • در جهت تزیین یقه لباس های زمستانه مانند کت و پالتوهای بلند از انواع مختلف خزها با رنگ بندی های مناسب می توان استفاده کرد.
  • در جهت تهیه و تولید انواع عروسک های تزیینی و همچنین عروسک برای بازی بچه‌ ها نیز می ‌توان از این مدل پارچه خز استفاده کرد.

پارچه خز ارزان و عمده از کجا بخریم؟

با بررسی موارد استفاده و کاربردهای فراوان پارچه خز درمی یابیم که این پارچه به عنوان یکی از مواد اولیه کارگاه‌ های تولیدی محسوب می‌ شود.
لازم است تا بتوان پارچه خز را به صورت عمده و با قیمت ارزان تهیه کرد تا استفاده از آن به لحاظ اقتصادی برای تولید کنندگان مقرون به صرفه باشد.
از آنجا که پارچه های خز جز پارچه های پرطرفدار این روزهای بازار است و اغلب افراد ترجیح می دهند تا از این پارچه در بخش های مختلف زندگی خود استفاده کنند با قیمت های متفاوتی در بازار قابل دسترس می باشد.
اما برای همه افرادی که قصد خرید عمده پارچه خز را دارند این سوال مهم به وجود می ‌آید که پارچه خز ارزان و عمده از کجا بخریم؟
برای خرید پارچه خز ارزان بهترین توصیه به خریداران انتخاب مراکز فروش معتبر و بدون واسطه می باشد، که با خیال راحت از کیفیت بالا می توانند قیمت های مقرون به صرفه تر را پرداخت کند
بهترین راه برای خرید پارچه خز ارزان عبارتند از:

  • کارخانجات تولید کننده پارچه های خز به صورت مستقیم
  • مراکز پخش مستقیم و بدون واسطه در شهرهای مختلف
  • سایت های معتبر و آنلاین
  • بنکداری ها و عمده فروشی های حاضر در بازارهای بزرگ

فروش ویژه پارچه پولیش و خز در تهران

پارچه خز ارزان

در حال حاضر مراکز زیادی وجود دارند که اقدام به ارائه پارچه پولیش و خز می کنند، برای خرید این پارچه ها دست خریداران باز است و می‌ توانند تنوع بالایی از این پارچه را در بازار پیدا کند.
اما انتخاب مجموعه معتبر که کیفیت محصولات ارائه شده و هم از قیمت آنها اطمینان کافی به دست آید برای خریداران جزء اولویت‌ ها قرار می ‌گیرد.
این مجموعه یکی از بهترین ها در تهران است که انواع پارچه خز را باکیفیت بالا از کارخانجات تولید کننده تهیه و به دست مصرف کننده نهایی می‌ رساند.

این مرکز خرید در تهران با ایجاد فروش ویژه در برخی از مواقع قیمت پارچه های مختلف خز و پولیش را با قیمت های کاملا مناسب و اقتصادی به قیمت درب کارخانه ارائه می ‌دهد؛ به همین جهت امکان خرید این محصولات را برای همه افراد به وجود می آورد. در چنین شرایطی اغلب خریداران عمده سعی می‌ کنند تمامی محصول مورد نیاز کارگاه های خود را تهیه کنند؛ زیرا از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.
3/5 - (6 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه خز بیور

خرید پارچه خز بیور بصورت عمده و مستقیم

خرید پارچه خز بیور بصورت عمده و با بهترین کیفیت از طریق این مرکز فروش …