خانه / پارچه شمعی / قیمت خرید عمده پارچه شمعی طرح دار

قیمت خرید عمده پارچه شمعی طرح دار

پارچه شمعی طرح دار را بصورت عمده با قیمت کاملا باور نکردنی از ما بخرید. ما تمام امکانات یک خرید منحصر بفرد را در این مرکز فروش برای شما مهیا کرده ایم.

همه چیز درباره انواع پارچه شمعی

پارچه شمعی یکی از انواع پارچه برزنت ها می باشد که خود نیز دارای انواع مختلفی چون؛ پارچه شمعی پشت نقره ای، پارچه لاستیکی، پشت لاستیکی، پارچه شمعی پشت سفید و پارچه شمعی مموری بوده است.
همانطور که ملاحظه می فرمایید پارچه شمعی، انواع مختلفی دارد که هر کدام از این موارد، دارای قابلیت های خاصی هستند که در ادامه به اختصار به خصوصیات هر کدام از آن ها اشاره می کنیم:

  • پارچه مموری شمعی یا همان شمعی طرح دار: از انواع رایج پارچه شمعی در بازار است که نسبت به انواع دیگر نرمتر و گرانتر می باشد، به همین دلیل کاربرد آن بیشتر در صنعت پوشاک موضوعیت دارد.
  • پارچه شمعی پشت نقره ای: مشهورترین نوع پارچه های شمعی، شمعی پست نقره ای است، همچنین ارزانترین نوع شمعی نیز همین مدل می باشد و خصوصیت جالب این مدل پارچه این است که تقریبا تمام کاربردهای انواع برزنت شمعی را دارا می باشد. این نوع برزنت شمعی در عرض های ۱۵۰ و ۱۷۰ سانتی متر و با طاقه های ۱۰۰ و ۱۱۰ به بازار عرضه می شوند.
  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: این نوع پارچه نیز از انواع برزنت شمعی است که محبوبیت خاص خود را دارد، و نسبت به پارچه شمعی پشت نقره ای از ضخامت بالاتری برخوردار بوده و حتی نرمتر از آن است. شمعی پشت لاستیکی نسبت به شمعی پشت نقره ای خاصیت ضد آبی بالایی دارد. از این نوع پارچه بیشتر برای تولید کاپشن، پالتو، بارانی، لباس کار، کیسه های دستی، چادر مسافرتی و کیسه خواب استفاده می شود.
  • پارچه شمعی پشت سفید: پارچه شمعی پشت سفید شباهت بسیاری از نظر خاصیت و کاربرد به پارچه شمعی پشت لاستیکی دارد. لایه ای که برای ضد آب کردن این پارچه استفاده شده، سفید رنگ است به همین دلیل به آن پشت سفید می گویند؛ البته لازم به ذکر است که پارچه پشت سفید شمعی نسبت به شمعی پشت لاستیک ضخیم تر و گرانتر است.

همانطور که ملاحظه کردید پارچه های شمعی از نظر لطافت و خشکی یا نرمی با هم تفاوت دارند که هر کدام از آنها را برای کاربرد خاصی مناسب می سازد. یکی دیگر از تفاوت های پارچه های شمعی در ماده پوششی آنها بوده، که معمولا نامگذاری این پارچه ها نیز بر اساس همین پوشش صورت می گیرد.

پارچه شمعی طرح دار

پارچه شمعی طرح دار درجه یک از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید بهترین پارچه شمعی طرح دار گزینه های متفاوتی وجود دارد که هر کدام می توانند مزیت ها و معایب خود را داشته باشند. اما توصیه ما خرید اینترنتی از سایت های فروش معتبر پارچه شمعی طرح دار است؛ زیرا مزیت این شیوه خرید از شیوه های دیگر، خیلی بیشتر است و در این مجموعه، به قیمت روز و مناسب بازار، خرید انجام می شود و دسترسی به آن آسان و برای هر کسی میسر است.
اما مهم ترین نکته، خرید پارچه با کیفیت تر است.

قیمت خرید پارچه شمعی در بازار تهران

از آنجایی که بازار تهران مرکز فروش اصلی پارچه شمعی طرح دار است، قیمت مناسب تری نسبت به سایر نقاط کشور و حتی سایر فروشگاه ها و مراکز خرید، دارد.
اگر شما بخاطر محدودیت زمانی و مکانی امکان دسترسی به بازار تهران را ندارید نگران نباشید؛ مجموعه این بازار برای شما، در هر کجای کشور که هستید، راه حلی ناب اندیشیده و سایت فروش مجازی این فروشگاه را راه اندازی کرده تا بدون کمترین زحمتی، شرایط خرید از این بازار را داشته باشید.

برای خرید پارچه شمعی طرح دار، فقط کافی است، با ما تماس حاصل فرمایید. سایت پارچه سرا و مجموعه زیگورت فابریک، بهترین قیمت پارچه شمعی را با برترین کیفیت ارائه می کند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …