خانه / پارچه نمد / مرکز فروش پارچه نمدی با قیمت عمده

مرکز فروش پارچه نمدی با قیمت عمده

مرکز فروش پارچه نمدی با قیمت عمده در بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور مرکز فروش ما عرضه کننده ‌ای انواع پارچه های نمدی با تنوع رنگبندی، کیفیت بینظیر و قیمت استثنایی می‌باشد۔ جهت ثبت سفارش و خرید با پلهای ارتباطی ما در ارتباط باشید۔

آشنایی با انواع پارچه های نمدی تولیدی

پارچه همچون کشف آتش و اختراع ماشین یکی از بزرگترین تحولات بشر را رخ داد.
این کالای ضروری انواع مختلفی دارد مانند پارچه نمدی، پارچه کتان، پارچه لی، پارچه ابریشم و … که افراد بنا بر سلیقه و کارایی یکی از آنها را برای خود انتخاب می‌نمایند.
انتخاب یک پارچه مناسب برای خیاطی و دوخت هر لباسی بسیار مهم می باشد. پارچه انتخاب شده برای خیاطی باید مناسب مدل و نوع طرحی باشد که قرار است دوخته شود. هر نوع پارچه ای مانند پارچه نمدی یا لی یا کنف و … بنا بر نیاز و مدلی خاص دوخته می شود.
یکی از انواع پارچه‌ها که استفاده‌ی فراوانی در زمینه‌های مختلف از آن می شود پارچه نمدی می باشد۔
نمد‌ها در واقع از بافته‌های سنتی ایرانی هستند که از پشم تهیه می شوند و برای تهیه آن‌ها از گره‌های بافندگی استفاده نمی‌شود بلکه پشم‌ها در طی فرآیندی به کمک رطوبت،‌ حرارت و فشار در هم فرو می‌روند و بافتی یکدست پیدا می‌کنند.
تهیه نمد‌ها در استان‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوتی تولید می شود و بسته به میزان فشار آن بافت‌های متفاوتی ایجاد می‌شود. برای بافت نمد به اندازه یک قالی پشم استفاده می‌شود اما چون روش تهیه آن در مقایسه با قالی ساده‌‌تر است و در کمتر از یک روز آماده می‌شود از نظر هزینه بسیار ارزان‌‌تر خواهد بود.
نمد‌ها در صنعت نساجی نیز استفاده زیادی دارند و تولید انبوه آن به عنوان پارچه نمدی که با نام فرانسوی فوتر نیز شناخته شده، عرضه می شوند. امروزه تولید این پارچه‌ها به صورت سنتی رایج نیست و الیاف طبیعی جای خود را به نمونه‌های مصنوعی داده‌اند۔
و اما انواع پارچه نمدی؛ داری دو نوع ضخیم و نازک هستند که؛ نوع ضخیم این پارچه‌ها با ضخامت ۵ میلی‌متر یا بیشتر از انعطاف چندانی برخوردار نیستند و بیشتر برای ساخت لوازمی مانند زیرلیوانی، زیربشقابی، گلدان، جای وسایل آرایشی روی میز توالت، جامدادی و مانند آن بکار می‌روند.

مرکز فروش پارچه نمدی

پارچه نمدی نازک در دو کیفیت درجه یک و درجه دو قابل عرضه می‌باشد. یکی از مهمترین تفاوت این دو کیفیت در الیاف به کار رفته در آنها است.
الیاف مورد استفاده برای پارچه نمدی درجه یک از الیاف دسته اول بوده و الیاف مورد استفاده در پارچه نمدی درجه دو از الیاف ریسایکل (بازیافتی) می‌باشد که همین امر باعث شده تا رنگ‌های پارچه‌های نمدی درجه دو مقداری مات و کدر باشد.
از دیگر تفاوت‌های این دو کیفیت می توان به پایین تر بودن انعطاف پارچه نمدی درجه دو نسبت به پارچه نمدی درجه یک اشاره کرد. همچنین پارچه نمدی درجه دو هنگام برش، پُرز و گرد بیشتری نیز تولید می کند.

پارچه نمدی چه مصارفی دارد؟

پارچه نمدی در دسته پارچه‌های پشمی قرار می گیرد که بیشترین کاربرد آن، استفاده برای عروسک سازی است. این پارچه گرمای زیادی دارد و از نظر وزن هم جزء پارچه‌های سبک است. از ویژگی‌های قابل توجه آن می توان به چروک نشدن، جذب خوب رطوبت،‌ دوام زیاد و حالت پذیری بالا اشاره کرد. پارچه‌های نمدی قابل شست و شو هستند و آن‌ها به خوبی به وسیله اتو حالت می پذیرند.
فقط باید در هنگام استفاده از اتو، درجه حرارت ملایمی انتخاب شود یا از پارچه ای نخی به عنوان محافظ استفاده شده تا سوختگی در پارچه ایجاد نشود.
بیشترین کارایی این پارچه‌ها برای وسایل تزئینی است که به همین دلیل از تنوع رنگی بالایی برخوردارند و با تنوعی حدود ۱۴۰ رنگ در بازار عرضه می شوند و همین طور پارچه‌های طرح دار آن نیز در بازار موجود است.
پارچه‌های نمدی را با ضخامت ۲ میلی متر برای کار‌های ظریف‌‌تر مانند ساخت عروسک، لحاف، کوسن و … به کار می برند چون انعطاف بیشتری دارند اما نمونه‌های ۵ میلی متری آن که چندان انعطاف پذیر نیستند اما مقاومت بیشتری دارند برای ساخت وسایل سخت‌‌تری مانند زیر لیوانی‌ها،‌ کیف‌ها،‌ پادری‌ها و … کاربرد دارند.

مرکز فروش پارچه نمدی در بازار تهران

مجموعه فروش ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش پارچه نمدی تهران از سالها پیش فعالیت خود را در زمینه فروش و عرضه پارچه نمدی شروع کرده است۔
در این راستا ما توانسته ایم با یک وسعت تنوع رنگبدی مطابق با تمام سلیقه‌ها بصورت عمده به متراژ بالا پارچه در اختیار شما متقاضیان عزیز در شهر تهران قرار دهیم۔

همچنین لازم به ذکر است که قیمت‌های ما در این مجموعه نسبت به سایر قیمت‌های موجود در بازار اصلا قابل مقایسه نیست۔ ما در این مرکز فروش پارچه نمدی، سعی کردیم با قیمت‌های واقعا استثنایی میزان پارچه درخواستی شما عزیزان را فراهم کنیم.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …