خانه / پارچه نمد / فروشنده پارچه نمد با قیمت درب کارخانه

فروشنده پارچه نمد با قیمت درب کارخانه

فروشنده پارچه نمد با مرغوب ترین کیفیت این نمایندگی فروش اینترنتی می باشد که انواع پارچه های نمد را با قیمت درب کارخانه عرضه می کند. شما خریداران عمده می توانید همین حالا سفارش خود را به ثبت برسانید.

تولیدکنندگان پارچه نمد در ایران

آیا می دانید پارچه نمد چیست؟ کاربردهای پارچه نمدی کدام است؟ چگونه می توان باکیفیت ترین پارچه نمد را با قیمت ارزان خریداری نمود؟
برای دریافت پاسخ های سوالات بالا و دیگر سوالات احتمالی خود، می توانید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.
همان طور که می دانید امروزه پارچه نمد بسیار بازار پررونقی دارد و در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.
در تولید پارچه نمدی از الیاف گوناگونی استفاده می شود. به صورتی که این الیاف را با هم ترکیب می کنند، سپس به یک رول تبدیل شده، رول ها به صورت لایه ای روی هم قرار می گیرند و در آخر با قرار گرفتن در معرض گرما پارچه نمد تولید می گردد.
کارخانجات تولید کننده پارچه نمدی در ایران، با الیاف درجه یک و اعلا انواع نمد را در سایز، طرح و ضخامت های گوناگون تولید و به بازار عرضه می کنند.

انواع پارچه های نمد به صورت ساده و طرح دار در ضخامت های مختلف نام برده شده در زیر تولید می گردند:

  1. پارچه نمد با ضخامت ۲ میلی متر
  2. پارچه نمد با ضخامت ۴ میلی متر

لازم به ذکر است که هر کدام از ضخامت های بالا مصارف خاص خود را دارند، که در ادامه به انواع مصارف و کاربردهای پارچه نمد اشاره خواهیم کرد.

فروشنده پارچه نمد

مهم ترین مصارف پارچه نمد کدام است؟

شایان ذکر است که پارچه های نمد امروزه دیگر از الیاف طبیعی ساخته نمی شوند زیرا پشم طبیعی بسیار گران قیمت است. از این رو تمامی پارچه نمدهای موجود در بازار از الیاف مصنوعی تهیه می گردند. در نتیجه قیمت آن ها نیز بسیار ارزان تر است.

از مهم ترین مصارف و کاربردهای پارچه های نمد ساخت و تولید موارد زیر می باشد:

  • پادری
  • کیف
  • زیر لیوانی
  • جامدادی
  • کش، تل و کلیپس
  • کلاه
  • زیورآلات نمدی
  • عروسک
  • پالتو

با مراجعه به مراکز فروش حضوری، افرادی ناشناخته به عنوان فروشنده پارچه نمد را خواهید دید که انواع بی کیفیت پارچه های نمدی را با قیمت های گزافی عرضه می کنند.
از این رو برای تهیه باکیفیت ترین پارچه نمد می توانید به مرکز عرضه و فروش معتبری که در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود مراجعه کنید.

فروشنده پارچه نمد مرغوب در تهران

باید گفت که در ایران کارخانجات تولید کننده و فروشنده پارچه نمد بسیار گسترش یافته اند. اما مسئله مهم تهیه پارچه نمد با مرغوب ترین کیفیت می باشد.
به جرئت می توان گفت که این نمایندگی فروش به عنوان فروشنده پارچه نمدهای ساخته شده در معتبرترین کارخانه تولیدی در حال فعالیت بوده و کالای مرغوب را به صورت مستقیم با قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

شما خریداران می توانید پارچه نمد را به صورت عمده از طریق این نمایندگی فروش اینترنتی به راحتی خریداری نموده و در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …