خانه / پارچه گورتکس / خرید پارچه گورتکس ارزان با کیفیت عالی

خرید پارچه گورتکس ارزان با کیفیت عالی

خرید پارچه گورتکس ارزان با کیفیت عالی هم اکنون به صورت اینترنتی امکان پذیر است. شرکت بزرگ پارچه گورتکس، باکیفیت ترین پارچه ضد آب را بدون واسطه از درب نمایندگی به فروش می رساند.

پارچه گورتکس و ناگفته هایی از آن

گورتکس، به ماده ای ضد آب و ضد باد می گویند که در تولید پارچه های ضد آبی چون پارچه گورتکس مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه، علی رغم ضد آب بودن، قابلیت عبور دهی هوا را نیز دارد و بدین واسطه در تولید محصولات صنعتی و پزشکی جای گرفته است.
ماده گورتکس از پلی تترافلوئورواتیلن کشیده شده در سرعت بالا به تولید رسیده است که قابلیت های پارچه به سبب وجود همین ماده می باشد.
در بیشتر لباس و تجهیزات ضد آب، این پارچه کاربرد دارد که اجازه ورود آب به داخل را نمی‌ دهد؛ اما قادر است تا بخار عرق را به راحتی از لباس عبور دهد.
می توان گفت پارچه گورتکس، نوعی پارچه منحصر به فردی می باشد که طبق علم تکنولوژی و با استفاده از الیاف یا ماده مصنوعی تولید می شود و به سبب مقاومت و طول عمر بالا، ضد مواد شیمیایی و باکتریایی در صنعت پزشکی جای گرفته است.
این پارچه، لایه ای به نام محفظ گورتکس را دارد که لایه ای بسیار نازک با بیش از ۹ میلیون هسته میکروسکوپی می باشد.
این لایه ها، زمانی که در یک دیگر پیچ بخورند، یک ماده سنتزی چون نایلون تولید می کنند.
گوتکس ها با قابلیت بالایی که دارند، به طبع از قیمت بالا نیز برخوردار می باشند، اما نه نرخی که این روزها در بازار شاهد آن هستیم.
پس برای خرید پارچه گورتکس ارزان و باکیفیت، باید به تولیدی ها یا سایت های ارتباطی با این مراکز مراجعه نمود.

خرید پارچه گورتکس ارزان

انواع پارچه گورتکس و کاربرد هر یک

پارچه گورتکس که از تولیدات منحصر به فرد به شمار می رود و کاربرد زیادی دارد، با توجه به قابلیت پارچه در انواع مختلفی به تولید می رسد.

این گوناگونی و گستردگی تنوع پارچه، با پیشرفت علم بیشتر می شود که از انواع پرکاربرد پارچه گورتکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. گورتکس اکتیو: این نوع گورتکس که جزو پرکاربردترین نوع پارچه های ضد آب به شمار می رود، جهت تولید لباس های ضد آب و ضد باد مورد استفاده قرار می گیرد. گورتکس اکتیو، مقاومت بالایی دارد و همچنین امکان تنفس بالا از ویژگی های دیگر آن به شمار می رود.
    این پارچه بسیار سبک است و از سه لایه برای محافظت بیشتر، ساخته شده می شود.
  2. گورتکس پرو: این پارچه بسیار مقاوم، سخت، بادوام و منعطف می باشد که اغلب برای تولید لباس های کوهنوردی از آن استفاده می کنند.

انواع مختلف گورتکس به طبع قیمت متفاوتی نیز دارند؛ اما برای خرید پارچه گورتکس ارزان بایستی از یک روش به صرفه اقدام نمود؛ اما چه روشی؟

خرید پارچه گورتکس ارزان با کیفیت عالی

مرکز توزیع آنلاین پارچه های ضد آب، جزو شرکت های قابل اعتمادی است که سالهاست بهترین‌ پارچه ها را با قیمت مناسب توزیع می کند.
در این مرکز فروش انواع پارچه ضد آب، می توان به انواع تنوع رنگ و کیفیت پارچه گورتکس دسترسی داشت؛ چرا که این مرجع به صورت اینترنتی و با ساده ترین روش میزبان شما کاربران گرامی می باشد.

در خرید مستقیم و بدون واسطه، می توان با قیمت مناسب تر خرید خود را در کمترین زمان ممکن انجام داد. جهت خرید پارچه گورتکس ارزان می توانید همین حالا با کادر فروش این شرکت، تماس حاصل فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه گورتکس برای چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای کمپینگ و سفرهای طبیعت‌گردی هستند. این چادرها باید …