خانه / پارچه گورتکس / مناسب ترین قیمت عمده پارچه گورتکس در بازار ایران

مناسب ترین قیمت عمده پارچه گورتکس در بازار ایران

قیمت عمده پارچه گورتکس در سایت پارچه سرای زیگورات مناسب می باشد‌. باکیفیت ترین پارچه گورتکس ارزان قیمت را هم اکنون در سایت فروش آنلاین انواع پارچه گورتکس وارداتی تهیه کنید.

مشخصات و کاربردهای انواع پارچه گورتکس

پارچه‌ گورتکس، یک نوع پارچه‌ ی مقاوم در برابر باران، باد، سرما، برف و کولاک است که دارای چند لایه با قابلیت آب‌ بندی درزها و منافذ می باشد که علی رغم موارد ذکر شده ضد تعریق بودن نیز از ویژگی های مهم این پارچه به شمار می رود.
گورتکس ها پارچه هایی فوق العاده با دوام هستند و از مقاوم ترین پارچه های صنعت نساجی به شمار می روند که جهت تولید پوشاک و کفش مورد استفاده قرار می گیرند.
از ویژگی های لباس های تولیدی با پارچه گورتکس، ضد تعریق بودن آن است که با فناوری منحصر به فردی تعریق بدن را به سرعت از لایه‌ های درونی لباس به بیرون منتقل می‌ کند و موجب احساس سبکی و راحتی در بدن شخص می‌ شود.
لایه های تشکیل شده پارچه گورتکس ترکیبی از دو ماده بی نظیر می باشند که تترا فلوئورو اتیلن خالص یکی از ماده های ترکیبی تولید گورتکس می باشد که با ۹ میلیارد منافذ بسیار ریز در هر اینچ مربع باعث قابلیت ضد آب شدن پارچه می گردد.
لایه‌ ی بیرونی این پارچه با ماده دفع کننده آب پوشیده شده که درزهای پارچه را کاملا پوشش می دهد؛ تا مانع نفوذ آب به داخل لباس شود.
از ویژگی های بارز پارچه گورتکس باکیفیت که سبب کاربردی بودن این پارچه شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای وزن پایین
  • مقاوم بودن در برابر خط، خراش، ترک و ساییدگی
  • داشتن انعطاف زیاد پارچه
  • عملکرد بی‌ نظیر در تمام شرایط جوی
  • ضد آب، ضد باد و ضد کولاک
  • قابلیت تنفس استثنایی و امکان شستشوی راحت در دفعات بالا
  • مناسب بودن قیمت عمده پارچه گورتکس

قیمت عمده پارچه گورتکس

از کجا کیفیت مرغوب پارچه گورتکس را بخریم؟

پارچه گورتکس یکی از پارچه های کاربردی صنعت نساجی می باشد که به دلیل کیفیت بالا و مقاومت بسیار، مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه در شرکت های تولیدی زیادی به جهت تولید پارچه هایی با عملکرد بالا، ایمپلنت های پزشکی، عایق سيم ها و کابل ها، واشر ها، درزگیرها و همچنین کفش های مقاوم مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت عمده خرید می شود‌.

همانگونه که اشاره شد پارچه گورتکس، یک پارچه کاربردی است؛ که کیفیت آن بسیار مهم می باشد؛ اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت قرار دارد، مرکز خرید پارچه گورتکس می باشد که باکیفیت ترین پارچه را با قیمت مناسب عرضه می کند.
شما می توانید از طریق سایت فروش مستقیم اینترنتی این مجموعه بهترین پارچه گورتکس باکیفیت را به صورت عمده خریداری کنید.

قیمت عمده پارچه گورتکس در نمایندگی پارچه زیگورات

همانگونه که مستحضر هستید، پارچه گورتکس از غشاء فلوروپلیمر با پوشش اورتان تشکیل شده است و به یک پارچه معمولا نایلون یا پلی استر متصل می باشد که این موارد سبب کاربردی بودن این پارچه شده اند.
این پارچه پرکاربرد فروش بالایی دارد که کیفیت عالی و قیمت عمده پارچه گورتکس برحسب مواد کاربردی، کیفیت و نحوه خرید تعیین می گردد.
قیمت عمده پارچه گورتکس با توجه به کیفیت بالا و دارا بودن شرایط استاندارد، در مرکز خرید پارچه گورتکس مناسب و کاملا رقابتی می باشد که به صورت اینترنتی نیز عرضه می گردد.
از ویژگی های خرید عمده و اینترنتی فروش پارچه زیگورات می توان به درج قیمت عمده پارچه گورتکس اشاره کرد که همین امر سبب مقایسه قیمت ها و در نتیجه انتخاب درست می شود.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه گورتکس برای چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای کمپینگ و سفرهای طبیعت‌گردی هستند. این چادرها باید …