خانه / پارچه نمد / نمایندگی فروش پارچه نمدی ضخیم از درب کارخانه

نمایندگی فروش پارچه نمدی ضخیم از درب کارخانه

پارچه نمدی ضخیم با بهترین کیفیت و زیر قیمت بازار به صورت اینترنتی و آنلاین از درب کارخانه به فروش می رسد. برای ثبت سفارش به مشاورین این نمایندگی مراجعه کنید.

هر آنچه در مورد پارچه های نمدی نمی دانید

نمد ها در واقع از بافته های سنتی ایرانی هستند که از پشم تهیه می شوند و برای تهیه آن ‌ها از گره ‌های بافندگی استفاده نمی شود بلکه پشم ها در طی عملیاتی به کمک رطوبت،‌ حرارت و فشار در هم فرو می روند و بافتی یک دست پیدا می کنند. تهیه نمد ها در استان های متفاوت با کیفیت های مختلف تولید می شود.
برای بافت نمد به اندازه یک قالی پشم لازم است اما چون روش تهیه آن در مقایسه با قالی ساده‌‌تر می باشد و در کمتر از یک روز آماده می شود از نظر هزینه بسیار ارزان‌‌تر می باشد. این پارچه گرمای زیادی دارد و از نظر وزن سبک می باشد.
از ویژگی ‌های قابل توجه آن می توان به چروک نشدن، جذب رطوبت،‌ دوام زیاد و حالت پذیری اشاره کرد. این محصول قابل شست و شو می باشد اما بعد از مدتی شکل اولیه خود را از دست می دهد. این محصول به خوبی به وسیله اتو حالت می پذیرد فقط باید در هنگام استفاده از اتو، درجه حرارت ملایم را انتخاب کرد یا از پارچه ای نخی به عنوان محافظ استفاده کرد تا سوختگی در پارچه ایجاد نشود.
بیشترین کارایی این پارچه ها برای وسایل تزئینی می باشد که به همین خاطر از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و با تنوعی حدود ۱۴۰ رنگ متفاوت در بازار عرضه می شوند. پارچه‌ های طرح دار آن با تنوع متفاوت در بازار موجود است. شما برای کار با انواع نمد به وسایلی از جمله سوزن، وسیله برش، مداد یا ماژیک، الیاف، ابزار اندازه گیری نیاز دارید.
دوخت این پارچه را می توان به صورت دستی و یا با استفاده از چرخ خیاطی انجام داد. برای برش این پارچه ‌ها باید از قیچی‌ های مخصوصی استفاده شود چون اگر قیچی به اندازه کافی تیز نباشد حتما برش کج می شود.

انواع پارچه نمدی ضخیم و کار برد آ ن ها

پارچه‌ نمدی ۲ میل برای کارهای ظریف‌‌ تر مانند ساخت عروسک، لحاف، به کار می رود چون انعطاف بیشتری دارند اما پارچه نمد ۵ میل که خیلی انعطاف پذیر نیست ولی مقاومت بیشتری دارد برای ساخت وسایل سخت‌‌تری مانند زیر لیوانی‌،‌ کیف‌،‌ پا دری‌ کاربرد دارد.
برای دوخت نمد ۵ میل استفاده از نخ های با ضخامت و مقاومت بیشتر مانند نخ عمامه، نخ های موم زده انجام می شود. احتمال خطای برش در نمد ها ۵% می باشد.
پارچه نمد ضخیم در تهران با طرح و رنگ های متنوع تولید می شود.

پارچه نمدی ضخیم

 

فروش مستقیم بهترین پارچه نمدی در تهران

بهترین پارچه نمدی ارزان تر از همه جا با کیفیتی عالی در تهران به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه و دلال به فروش می رسد. نمایندگی فروش، این محصول را به صورتی اینترنتی به فروش می رساند. همین امر باعث شده است تا هزینه های زیاد رفت و آمد و تلف شدن وقت از بین برود و یک خرید آسان و مقرون به صرفه داشته باشید.
شایان ذکر است این مرکز فروش پارچه نمدی ضخیم و نازک را عرضه مستقیم می کند و شما با توجه به نیاز خود می توانید محصول خود را خریداری کنید. مشاورین این مجموعه به صورت شبانه روزی و آنلاین آماده پاسخ گویی و خدمت رسانی به مشتریان خود هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …