خانه / پارچه گورتکس / خرید پارچه گورتکس لباس کوهنوردی با قیمت مناسب

خرید پارچه گورتکس لباس کوهنوردی با قیمت مناسب

پارچه گورتکس لباس کوهنوردی با کیفیتی مرغوب توسط این مجموعه به فروش می رسد شما می توانید خرید پارچه گورتکس لباس کوهنوردی با قیمت مناسب را از طریق این مجموعه انجام دهید.

ناگفته هایی درباره پارچه گورتکس

همانطور که می دانید در خصوص پارچه های ضد آب طیف گسترده ای را داریم که یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن ها که افراد زیادی را مجذوب خود کرده است، پارچه گورتکس می باشد.
لازم به ذکر است که گورتکس نوعی پارچه است که از پلی تترافلوئورواتیلن ساخته شده و دارای انعطاف پذیری بالایی است.
وقتی بدن عرق می کند مرطوب شده و احساس ناخوشایندی به فرد دست می دهد، برای برطرف کردن این مشکل پارچه گورتکس گزینه بسیار خوبی است.
این نوع پارچه که نوعی پوشش ضد آب و ضد باد محسوب می شود را روی دیگر پارچه ها می پوشانند چرا که این محصول قابلیت تنفس هم دارد و به جلوگیری از عرق کردن بدن کمک شایانی می کند.
همچنین پارچه گورتکس از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و چون از نظر شیمایی کاملا بی اثر است، کاربرد زیادی در صنعت پزشکی دارد.
با توجه به ویژگی های پارچه گورتکس، این محصول می تواند در فعالیت های مختلف از جمله کوهنوردی، اسکی کردن،بالا رفتن از کوه و لباس های روزانه مورد استفاده قرار بگیرد.
اگر می خواهید کاپشن یا ژاکتی داشته باشید که در زمان کوهنوردی احساس راحتی کنید و به شما اجازه فعالیت دهد و در عین حال هم تنفس خوبی داشته باشد پارچه گورتکس لباس کوهنوردی بهترین گزینه است.
به علاوه این محصول در تولید دستکش های گورتکس، چکمه ها و کفش های پیاده روی و همچنین برای بخیه و گرافت های عروقی به کار می رود.

پارچه گورتکس لباس کوهنوردی

مشخصات پارچه گورتکس لباس‌ کوهنوردی

همانطور که گفته شد گورتکس که از ماده پلی تترافلوئورواتیلن ساخته می شود، پس از تولید شدن به طور کامل کشیده می شود.
لازم است توجه داشته باشید که پارچه گورتکس در هر اینچ دارای ۹ میلیون سوراخ ریز می باشد‌ که هرکدام از این سوراخ ها توان پذیرش حتی کوچکترین قطره آب را هم ندارند اما به عرق بخار شده که ذرات آن کوچکتر است اجازه عبور را می دهد و این از قابلیت تنفسی پارچه محسوب می شود.
این محصول منحصر به فرد، مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و از نظر قابلیت حفظ گرما و قابلیت کشش در سطح متوسط قرار دارد.

مرکز خرید پارچه گورتکس بدون واسطه

همانطور که می دانید قیمت پارچه گورتکس لباس کوهنوردی با توجه به نوسانات بازار، کیفیت، نوع آن و شرکت فروشنده متفاوت است و چون بهترین مواد اولیه در ساخت آن به کار می رود از قیمت بالایی برخوردار می باشد.
این مجموعه در صدد بر آمده و با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه پارچه گورتکس را با مناسب ترین قیمت نسبت به سایر مراکز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
امروزه به سبب کاربردهای پارچه گورتکس، محصول مورد نظر متقاضیان زیادی پیدا کرده و تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش است از این رو شرکت ها، سایت ها و مراکز مختلفی اقدام به فروش اینترنتی این محصول‌ کرده اند چرا که می‌دانند با فروش آن سود کلانی‌ را کسب می کنند.
این مجموعه به عنوان نمایندگی معتبر فروش پارچه گورتکس با حذف واسطه ها، محصول مورد نظر را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه گورتکس برای چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای کمپینگ و سفرهای طبیعت‌گردی هستند. این چادرها باید …