خانه / پارچه شمعی / مرکز خرید اینترنتی پارچه شمعی در تهران

مرکز خرید اینترنتی پارچه شمعی در تهران

خرید اینترنتی پارچه شمعی دارای مزایایی برای خریداران عمده و مغازه داران می باشد. خریداران می توانند با مراجعه به سایت پارچه سرا، به عنوان معتبرترین مرکز خرید پارچه شمعی در تهران، این محصول را تهیه نمایند.

همه آنچه از پارچه شمعی نمی دانید

پارچه ها دارای انواع گوناگونی هستند و بر اساس الیاف به کار رفته در آن، مصارف مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند.
دسته ای از پارچه ها هستند که با الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان، کنف و پشم تولید می شوند مثل پارچه های نخی، کتان، مخمل، کریشه، ابریشم و …
گروه دیگری از پارچه ها با الیاف مصنوعی تهیه می شوند و ساخته دست انسان هستند از جمله پارچه های ریون، آکلیریک، برزنتی، شمعی و غیره.
پارچه شمعی از الیاف پلاستیکی بافته می شود و در برابر سایش مقاوم است. این نوع پارچه به علت ویژگی ضد آب بودن بسیار پرطرفدار است و کاربردهای فراوانی دارد. پارچه شمعی در انواع مختلف تولید شده که عبارتند از:

  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: این مدل پارچه شمعی با یک لایه پلاستیکی پوشش داده شده است که خاصیت ضد آب دارد و از دوام بالایی برخوردار است. همچنین در برابر نور خورشید و حرارت مقاوم می باشد. این پارچه برای دوخت لباس های بارانی، لباس کار، پیش بند، کیسه خواب، چادر مسافرتی و غیره استفاده می شود.
  • پارچه شمعی پشت نقره ای: این پارچه با یک لایه نقره ای رنگ پوشیده شده است. نسبت به پشت لاستیکی سبک تر و نازک تر بوده و همچنین دوام آن کم تر از نوع پشت لاستیکی است.
  • پارچه شمعی پشت سفید: این نوع پارچه شباهت زیادی به پشت لاستیکی دارد فقط مقداری نازک تر است و از لحاظ قیمت گران تر می باشد.
    پارچه شمعی مموری: این پارچه نسبت به انواع دیگر پارچه شمعی نرم تر و گران تر می باشد و معمولاً در صنعت پوشاک و تولید کاپشن از این نوع پارچه استفاده می شود.

خرید اینترنتی پارچه شمعی

آخرین قیمت پارچه شمعی در بازار تهران

پارچه های شمعی تولید شده و وارداتی از تنوع بالایی برخوردارند و دارای رنگبندی مختلف می باشند.
آن چه برای خریداران عمده پارچه شمعی حائز اهمیت می باشد، این است که محصول مورد نظر خود را از مراکز فروش دست اول تهیه کنند. مراکز دست اول فروش عمده پارچه های شمعی در بازار تهران، کارخانجات تولید کننده و بازرگانی های وارد کننده این محصول هستند.
قیمت پارچه شمعی در مراکز فروش عمده بازار تهران، با توجه به کیفیت، نوع و ابعاد پارچه متفاوت می باشد.
خریدارانی که بتوانند پارچه شمعی را از این مراکز تهیه کنند بدون شک سود بیش تری خواهند کرد و در رقابت با سایر خریداران موفق تر خواهند بود.

مزایای خرید اینترنتی پارچه شمعی

اگر به دنبال خرید عمده پارچه شمعی با مناسب ترین قیمت هستید و می خواهید در کسب و کار خود سود بیش تری داشته باشید، به فروشگاه آنلاین ما سر بزنید.

ما در این فروشگاه به طور مستقیم با معتبرترین تولید کنندگان و وارد کنندگان در ارتباط هستیم و انواع پارچه شمعی را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار شما خریداران و صاحبان کسب و کار قرار می دهیم. همین حالا بدون صرف وقت و هزینه اضافی، برای خرید پارچه شمعی درجه یک اقدام نمایید و یک خرید بدون دغدغه و پرسود را در این مجموعه تجربه کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …