خانه / پارچه نمد / فروش بهترین پارچه نمد برای کاردستی

فروش بهترین پارچه نمد برای کاردستی

پارچه نمد برای کاردستی در نمایندگی فروش بهترین پارچه نمد با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه به فروش می رسد. این پارچه با ویژگی های منحصر به فرد نظر بسیاری از خریداران را به خود جذب کرده است.

همه چیز درباره پارچه های نمد

پارچه نمد یکی از بافته های سنتی و قدیمی کشور ما است که از پشم ساخته می گردد و برای بافت آن از گره های بافندگی استفاده نمی شود.
در موقع تولید پارچه نمد با کمک رطوبت هوا، حرارت و فشار الیاف پشمی در یکدیگر فرو می روند و بافتی یک دست و یک سطح ایجاد خواهد شد.
تهیه نمد در اکثر استان های ایران فراگیر است اما کیفیت آن از در استان های مختلف، متفاوت هست. کیفیت نمدها معمولا به میزان فشار به بافت ها و الیاف آن بستگی خواهد داشت.
پارچه نمد در مقایسه با انواع دیگر پارچه ها از مزیت هایی برخوردار است، برای مثال تهیه این نوع پارچه کمتر از یک روز زمان خواهد برد و از لحاظ هزینه بسیار اقتصادی می باشد.
لازم به ذکر است از پارچه های نمدی بیشتر در صنایع نساجی استفاده می گردد و همچنین اشتغال زایی و سود خوبی را برای تهیه کنندگان و عرضه کنندگان آن به وجود خواهد آورد.
امروزه پارچه های نمدی به صورت سنتی و قدیمی تهیه نخواهند شد و برای تولید آن در کارخانجات الیاف طبیعی به جای پشم مورد استفاده قرار می گیرند.

چند مورد از ویژگی پارچه نمد در ادامه ذکر شده است:

  • جنس پارچه نمد به صورتی می باشد که از گرمای خاصی برخوردار است.
  • دارای وزنی بسیار کم و سبک هست.
  • پارچه نمد به خوبی رطوبت را جذب خود می کند.
  • این پارچه دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و می تواند حالت های مختلف را به خود بگیرد.
  • پارچه های نمدی اگر شسته نشوند به سختی شکل اولیه خود را از دست خواهند داد اما اگر آب با این پارچه برخورد زیادی داشته باشد ممکن است پارچه شکل اولیه خود را از دست بدهد.
  • این پارچه به دلیل کاربرد بسیار در تهیه وسایل تزئیناتی دارای رنگ های متفاوتی است. این نوع پارچه امروز در بازار پارچه با تنوع رنگی معادل ۱۴۰ رنگ مختلف ارائه می گردد.

لازم به ذکر است برای حالت و فرم دهی به پارچه نمد استفاده از اتو توصیه می گردد البته به شرطی که درجه حرارت اتو ملایم بوده و باعث سوختگی و چروک شون پارچه نگردد.

پارچه نمد برای کاردستی

بهترین پارچه نمد برای کاردستی

حال که با پارچه نمد و ویژگی های آن آشنا شدید، در ادامه مطلب با همراه باشید تا بهترین پارچه نمد برای کار دستی را به شما معرفی کنیم.
پارچه های نمدی با قطر دو میلی متر برای ساخت کاردستی مناسب هستند و از انعطاف بیشتری نسبت به قطر ۵ میلی متری برخوردار می باشند.
مرکز فروش آنلاین ما بهترین پارچه نمد برای کاردستی را ارزان تر از همه جا به بازار عرضه می کند.
پس هم اکنون برای ثبت سفارش بهترین نمد اقدام کنید.

مرجع فروش پارچه نمد از درب کارخانه معتبر

خریداران گرامی می توانند برای خرید بهترین پارچه نمد به معتبرترین مرجع فروش مراجعه کنند.
این مرجع فروش باکیفیت ترین پارچه نمد را از درب کارخانه معتبر به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه و دلال به فروش می رساند.
شما متقاضیان گرامی می توانید به راحتی با مشاوران این مجموعه ارتباط مستقیم برقرار کنید و پارچه مورد نظر خود را از درب کارخانه خریداری کنید.

لازم به ذکر است که شیوه فروش این مجموعه به صورت اینترنتی می باشد و شما بدون تلف کردن وقت و هزینه های اضافه رفت و آمد می توانید به راحتی بهترین پارچه نمد را در منزل خود خریداری کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …