خانه / پارچه نمد / عمده فروشی پارچه نمدی برای ماسک

عمده فروشی پارچه نمدی برای ماسک

پارچه نمدی برای ماسک تولید شده با الیاف درجه یک و بهداشتی را از معتبر ترین مراکز خرید و فروش پارچه نمدی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، به طور عمده خریداری کنید.

پارچه نمدی چگونه پارچه ای است؟

بافت های قدیمی با پشم درست شده و برای بافت آن ها از گره استفاده نمی‌شود بلکه پشم ها به کمک حرارت، فشار و رطوبت در هم فرو رفته و بافتی یکدست پیدا می‌کنند که امروزه با نام پارچه نمدی به فروش می رسد.
کیفیت نمد ها با هم متفاوت است و در استان ها مختلف تولید می شوند، پشم مورد استفاده برای تولید نمد به اندازه یک قالی است اما به دلیل سهولت تولید نمد نسبت به قالی و مدت زمان کمتری که برای بافت نمد مورد نیاز است تولید نمد به صرفه تر خواهد بود.

نمد ها در صنعت نساجي نیز کابرد فراوان دارند و با عنوان پارچه نمدی به بازار عرضه می شوند، امروزه پارچه های نمدی به صورت سنتی تولید نمی شوند بلکه الیاف طبیعی جایگزین نمونه های مصنوعی شده اند.

پارچه نمدی برای ماسک

از کجا پارچه نمدی خوب بخریم؟

به دلیل کاربرد گسترده ای که این روز ها پارچه های نمدی در صنعت دارند می توان به راحتی پارچه نمدی را تهیه کرد. خرازی ها، راسته پارچه فروش ها در بازار و حتی سایت های اینترنتی مراکزی هستند که شما می توانید جهت خرید پارچه نمدی به آن ها مراجعه کنید.
پارچه های نمدی در اندازه های مختلف A2, A3, A4 و هم به صورت متری به فروش می رسذ و قیمت آن ها بسته به ضخامت و اندازه شان متغیر است.
پارچه های نمدی در ضخامت های ۲ و ۵ میلی متر ور طیف رنگ های شاد و متنوع برای فروش در دسترس می باشند.

پارچه نمدی برای ماسک

ویرووس ها هنگام عطسه و سرفه در هوا پخش می شوند و از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند، بنابر این ماسک ها در زمینه جلوگیری از مبتلا به بیماری های واگیر دار نقش به سزایی دارند.
استفاده از پارچه نمدی برای ماسک این امکان را به ما داده تا با در نظر گرفتن ویژگی قابل شست و شو بودن ماسک نمدی خود را از ابتلا به بیماری ها در امان نگه داریم.
ماسک های تولید شده با پارچه نمدی دارای خصوصیاتی همچون ذیل می باشند:

  1. قابلیت شست و شو
  2. مقاوم در برابر گرد و غبار و مواد سمی
  3. مقاوم در برابر گازها
  4. ضد حساسیت و…

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در پارچه های نمدی می توان به جذب بالای رطوبت، چروک نشدن، دوام زیاد و حالت پذیری اشاره کرد.
شست و شوی پارچه های نمدی باعث می شود تا این پارچه بعد از مدتی حالت خود را از دست بدهد، این مشکل هم حل شدنی است.
با استفاده از اتو و با انتخاب درجه حرارت مناسب می‌توان پارچه های نمدی را به حالت اولیه برگرداند، البته بهتر است از یک پارچه نخی روی پارچه های نمدی هنگام اتو کردن استفاده شود.

پارچه نمدی برای ماسک

فروش پارچه نمدی با قیمت عمده

فروش پارچه های نمدی در اکثر موارد به طور عمده صورت می گیرد.
یکی از دلایل خرید عمده کاربرد بالای این پارچه می باشد، استفاده از پارچه نمدی برای ماسک امروزه پارچه نمدی را به یکی از پر فروش ترین پارچه ها تبدیل کرده است. بنابر این خرید این پارچه به صورت عمده و بدون واسطه بسیار به صرفه تر خواهد بود.

این مجموعه برای شما این امکان را فراهم کرده تا پارچه مورد نیاز خود را از طریق سفارش اینترنی ثبت نموده و به راحتی در هر کجا که هستید، تحویل بگیرید. حذف واسطه ها و فروش عمده به قیمت درب کارخانه یکی از ویژگی های خرید اینترنی می باشد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …