خانه / پارچه نمد / فروش عمده بهترین پارچه نمدی پالتویی

فروش عمده بهترین پارچه نمدی پالتویی

پارچه نمدی پالتویی در دو مدل ساده و طرحدار در بازار موجود است. مرکز فروش اینترنتی پارچه نمدی عمده، محصولات خود را با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت، در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

بهترین پارچه نمدی چه مشخصاتی دارد؟

همانطور که می دانید نمد یک نوع بافته سنتی ایرانی است که از پشم یا کرک مالیده تولید می شود. به فرآیند تولید نمد، نمد مالی می گویند. در واقع نمد مالی به کمک رطوبت و فشار انجام می گیرد و هیچ گونه گره زنی و بافت در آن وجود ندارد.
از دیرباز تاکنون نمد یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین محصول به عنوان زیر انداز به حساب می آید که برای ساخت آن به دستگاه خاصی نیاز نیست.
امروزه تولید نمد در ایران به صورت سنتی و توسط دستان توانا و هنرمند زنان و مردان قوم های مختلف صورت می گیرد و به عنوان زیرانداز، کلاه، لباس، خیمه و … مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های پارچه نمدی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرم و در عین حال سبک وزن
  • قابلیت زیاد جذب رطوبت
  • دوام و استحکام بالا
  • انعطاف پذیری زیاد و شکل گیری آسان
  • چروک نشدن
  • قابلیت شست و شو و اتو کشی
  • تنوع گسترده رنگ
  • دارای تراکم مناسب

پارچه نمدی پالتویی خوب

لازم به ذکر است که پارچه نمدی از دسته پارچه هایی است که با الیاف طبیعی پشم تولید شده است. این نوع پارچه در ضخامت های مختلف عرضه می شود که هر کدام کاربرد خاصی دارد.
پارچه نمدی با ضخامت کم (۲ میلی متر) دارای خاصیت انعطاف پذیری زیادی می باشد و برای دوخت های ظریف مانند عروسک و پالتو کاربرد دارد. اما مدل های ضخیم تر آن (۵ میلی متر) انعطاف پذیری کم تر ولی استحکام بیش تری دارند، لذا برای ساخت اجناس سخت تر مثل پادری، زیرلیوانی، جامدادی، کیف و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه نمدی پالتویی خوب و مرغوب باید نرم، سبک، مقاوم در برابر سرما و ضد آب باشد، همچنین بعد از چندین بار شست و شو شکل اولیه خود را از دست ندهد.

پارچه نمدی پالتویی

قیمت پارچه نمدی در بازار تهران

پارچه نمدی پالتویی بر اساس کیفیت الیاف به کار رفته در آن، به ۲ دسته تقسیم بندی می شود:

  1. پارچه نمدی درجه یک: الیاف مورد استفاده در این پارچه، دست اول و طبیعی می باشد، همچنین از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است.
  2. پارچه نمدی درجه دو: الیاف به کار رفته در آن به اصطلاح بازیافتی بوده و به همین دلیل حالت کدر و ماتی دارد. حالت پذیری این پارچه نسبت به نوع درجه یک، کم تر است. علاوه بر این موارد هنگام دوخت و برش زدن، پرز بیش تری تولید می کند.

باید گفت که قیمت پارچه نمدی تهران در بازار، با توجه به کیفیت و ضخامت پارچه، متفاوت می باشد.

فروش پارچه نمدی تولید کارخانه ورامین

مجموعه پارچه سرای زیگورات، به عنوان یک مرجع معتبر فروش پارچه نمدی مشغول به فعالیت می باشد و پارچه نمدی تهران را مستقیم از کارخانه تولیدی ورامین به فروش می رساند.

فروش پارچه نمدی به صورت عمده از همین حالا در وب سایت فروشگاه آغاز شده است. خریداران می توانند به آسانی بهترین کیفیت پارچه نمدی پالتویی را با نازل ترین قیمت تهیه نمایند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …